Uzun duygusal bir mesaja kısa tek cümlelik cevaplar yazan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Uzun duygusal bir mesaja kısa tek cümlelik cevaplar yazan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben öyle bir durumla karşılaşınca kendimi kötü hissediyorum. Ben o kadar değer vereyim ona, uzun mesajlar yazayım duygunun derinliklerine ineyiö ama o bana tek cümlelik tek kelimelik cevap yazsın. Hele bir de tamam yazanlar yok mu çok çğrenç değil mi arkadaşlar gerçi ben tamam yerine tamam inş yazan insancıklar da görmüştüm. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda, uzun mesajızınıza hiç kısa tek cümlelik cevaplar aldınız mı?

Benim başıma çok geldi? Kendimi saf yerine konmuş gibi hissediyorum öyle durumlarda 😞😞

İki paragraf yazı gelen cevap tamam. Siz olsanız ne düşünürsünüz?

Güzel, saygı çerçevesi içinde cevaplarınızı bekliyorum. Oy vermeyi de unutmayın lütfen 😊
Cevaplayan herkese çok teşekkür ederim.
Odundur
Öküzdür
Hayvandır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorumda kızlarda öyle erkekler de böyle diye kız-erkek kavgasına çevirmezseniz sevinirim. Buradaki mesele o değil. Burada davranışı konuşuyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
Bence bunu yapan erkek duygularını, uzaya göndermiştir. Aşktan bihaberdir.
Uzun duygusal bir mesaja kısa tek cümlelik cevaplar yazan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla