Erkekler, Basit bir mesaja dahi uzun uzun açıklama yaparak cevap veren erkek hoşlanıyor mudur?
Açıklama yapmasına gerek yokken açıklama yapan, uzun uzun yazan biri ama herkese mi böyledir bilmiyorum
Erkekler, Basit bir mesaja dahi uzun uzun açıklama yaparak cevap veren erkek hoşlanıyor mudur?
Açıklama yapmasına gerek yokken açıklama yapan, uzun uzun yazan biri ama herkese mi böyledir bilmiyorum
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben kendimden örnek vereyim. Normalde hiç takılmam böyle şeylere içimden nasıl cevap vermek geliyorsa öyle veririm. Bazen sadece gülen surat atarım bazen de sadece mesajı beğenir geçerim. Ama bir kız var. En basit mesajına bile ne cevap versem diye dakikalarca düşünüyorum. Yanlış anlaşılırım korkusu ile en basit mesajına bile uzun cevaplar veriyorum. Random atarken bile harflere yavaş yavaş basıyorum sen düşün. O yüzden normalde nasıl konuşur onu bilmek lazım. Ama senden hoşlanma ihtimali de çok yüksek bence.
Düz bayram mesajıma döktürmüş teşekkürler diyip geçebilirdi halbuki
Bak yani normalde teşekkür eder geçersin. yok mu samimi olduğun ortak arkadaşınız. Bir mesaj da o atsın mesela. Aynı konuda benzer mesajlar atın. Bakalım ona nasıl sana nasıl cevap vericek.
Öyle sorabileceğim biri yok. Ama numarasını verdiği nadir kişilerden olduğuma eminim
peki belki bir süre ona normalde olduğundan daha samimi davranmayı deneyebilirsin. Onun da mesajları aynı ölçüde uzuyor, samimileşiyorsa senden hoşlandığını gösterebilir. Senin attığın adıma karşılık o aynı şekilde konuşmaya devam ediyorsa muhtemelen sadece mizacı böyledir.
Zamana bıraksam daha iyi benim samimi davranmam olmaz şimdi
Anladım, umarım gönlünce olur her şey.
Teşekkürler yorumlar için
Olabilir. Hoslanabilir de veya yazı stili öyledir. Ben sana bişi sorabilir miyim
Sorabilirsin
https://www.hizliresim.com/k588kcv
Bu linkteki mesajda kıza söylediğim şey sence yanlış mı yoksa teselli etmek için gayet normal bir söz mü.
Sen teselli etmeye çalışmışın ama yanlış cümle kurmuşsun
Yanlış olan nedir burada.
Derdi olan birine hiç bi zaman daha büyük dertler söyleyip haline şükret denmez
Haklısın ben hiç böyle düşünmedim. Sence özür dilemeli miyim arkadaşım olur kendisi? Hiç özür dilemedim şu ana kadar.
Şimdi o biraz ters yazmış ya kusura bakma öyle demek istemedim teselli etmeye çalıştım ama bocaladım de
Aynen özür dilememe gerek yok yani değil mi. Üzerinden 1 gün geçti.
Kötü olmuş anlık yazsan iyiydi
Yani tam özürlük bi durum değil o da biraz trip atmış ama sende derdini küçümsemişsin
Ben üstüne kendimi haklı çıkarmaya çalıştım çünkü haksız olduğumu düşünmüyordum yeni öğrendim. Sanırım özür dileyecegim.
Bi arkadaşa bahsettim de öküzlük yapmışsın dedi bende anlayamadım kusura bakma teselli etmeye çalıştım falan diyebilirsin
Kusura bakmayı dedim ama tam tutmadı belli yani hala içinde ukte kalmış.
O kadar kısa yazmasaydın
Ben normalde çok özür dileyen birisi değilim ama anladım ki sana bir özür borçluyum. Derdi olan birine hiç bir zaman daha büyük şeyler söyleyip haline şükret denmez. Tutumumun ve sözlerimin yanlış olduğunu farkettim. Normalde sana karşı hic özür dilemedim çünkü haklı olduğumu dusunuyordum çoğu konuda ama bu konuda haksız olduğum halde kendimi haklı çıkarmaya çalıştım çünkü yeni farkettim haksız olduğumu. Kötü niyetim yoktu teselli etmeye çalıştım ama söylediğim sözler doğru değildi. Bir kız için babasi mücevher den daha değerlidir. Benim öyle söylemem ayrıca daha üzgün olmana neden oldu. Bunlar için özür dilerim Seher.
Bunu atayım mi.
Güzel yazmışsın ama özür dilemem normalde kısmını biraz azalt biraz egoist durmuş
Ama gerçekten öyle :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?