Sorum 30 40 arasi erkeklere boyle bir mesaja ne tepki verir ne düşünürdünüz?

Merhaba Sen belki hatırlamazsın ama 2018’de o salacakta yaşadığım şeyler benim için büyük bir travmaydı. Senin yanında çok korkuyordum. Anahtar sesini duyduğumda yerimden sıçrıyor, ‘5 dakikaya geliyorum’ dediğinde korkudan ağlıyordum. Araba sesi duyduğumda sen geldin diye korkudan titriyordum.

Yıllarca bu korkuyu içimde taşıdım. Ellerim, sesim hala titriyor. Terapi alıyorum. Bu mesajı sana hesap sormak için değil, içimdeki yükü bırakmak için yazıyorum. Iyi bir çocukluk geçirmedim iyi bir gençlikte geçirmedim o zamandan sonra bende hala travma olarak izi kaldı terapi alıyorum ve bu mesajı atmam benim iyileşme sürecimin bir parçası. Bu yükü sana bıraktım..

Sorum 30 40 arasi erkeklere boyle bir mesaja ne tepki verir ne düşünürdünüz?
Cevapla