Merhaba Sen belki hatırlamazsın ama 2018’de o salacakta yaşadığım şeyler benim için büyük bir travmaydı. Senin yanında çok korkuyordum. Anahtar sesini duyduğumda yerimden sıçrıyor, ‘5 dakikaya geliyorum’ dediğinde korkudan ağlıyordum. Araba sesi duyduğumda sen geldin diye korkudan titriyordum.
Yıllarca bu korkuyu içimde taşıdım. Ellerim, sesim hala titriyor. Terapi alıyorum. Bu mesajı sana hesap sormak için değil, içimdeki yükü bırakmak için yazıyorum. Iyi bir çocukluk geçirmedim iyi bir gençlikte geçirmedim o zamandan sonra bende hala travma olarak izi kaldı terapi alıyorum ve bu mesajı atmam benim iyileşme sürecimin bir parçası. Bu yükü sana bıraktım..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, bu tür derin ve duygusal bir mesaj almak gerçekten etkileyici ve düşündürücü olabilir. 30-40 yaşlarındaki bir erkeğin böyle bir mesajı aldığında oldukça karmaşık duygular yaşayabileceğini tahmin ediyorum. Öncelikle, bu kadar samimi bir şekilde hislerini paylaşan birine saygı duyarak yaklaşması önemli. Geçmişte yaşananlardan dolayı üzüntü duyabilir ve empati kurmaya çalışabilir. Belki bu mesaj, onun da kendi davranışlarını sorgulamasına veya geçmişteki olayları yeniden düşünmesine sebep olabilir. Umarım her iki taraf için de iyileştirici bir süreç olur. 🍀❤️