Eşimle boşanmanın eşiğindeyiz ne yapacam lütfen yardım edin ya lütfen :( ?

10 aydır evliyiz ve 2 aydırda ailemin yanındayım sosyal medya hesabı açtım diye kavga çıktı özür diledim alttan aldım ama yalvarmazsan af dilemezsen orda kalırsın dedi bnde ne halin varsa gör dedim nyse bugün mesaj attım yüz göz oldun bnimle git aç boşanma davasını dedim ama blöf yaptım acaba bni kaybetme korkusu yüzünden bişeler düzelir mi diye oda sosyal medya hesabı açan bir eş istemiyorm dedi 8 aylık hamileyim oğlum babasız büyüsün istemiyorm ne yapcam lütfen yardım edin lütfen :(
Eşimle boşanmanın eşiğindeyiz ne yapacam lütfen yardım edin ya lütfen :( ?
Cevapla