AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
ee zaten savaşların büyük bir bölümü kadınlar yüzünden çıkmış..
bi de yönetselerdi Allah muhafaza...
Katılmıyorum. Çok fazla birşeyin değişeceğini de zannetmiyorum.
Zaten bi' nevi dünyayı kadınlar yönetmiyor mu ? Dünyayı erkek yönetiyor, onuda kadın =/
katılmıyorum, zira erkekleri de kadınlar yönetir, özellikle hükümdarları. savaşlar da nesilleri iyi yetiştirebilmek uğruna çıkar çatışmaları yüzünden çıkar. gene arkasında kadınlar vardır.
Erkeklerin yönetimi daha iyi. Çünkü zaten Allah gücü erkeğe vermiş. Bayanlar bir adım geridir erkeklerden bu konuda. O yüzden kadın elinin hamuruyla karışmasın dünya yönetimine falan
kızlar hiçmi kavga etmiyor sanıyorsunuz ama bakın kadının psikolojisi farklı eğer bir kadın biriyle savaşıyorsa o savaş çok kötü patlar
Eğer androjen hormonu düzgün kadınlardan bahsediyorsak annelik içgüdüsü olabilecek kadınlardan bahsediyorsak gayet doğru bir cümle
Ama onun dışında keşke savaşaydık dedirtecek şeyler bile olurdu :/7
silahlar yerine oje ve aseton kullanılırdı.
savaşlar toprak yerine çekememezlik kıskançlık üzerine yapılırdı.
toprak yerine inci kolye mücevher falan olurdu savaş sonunda.
kadınlar yönetcek savaşlar olmıcak ? hayatta inanmam çünkü kadınlar zaten savaş sebebi.. erkekler yine toparlayıcı nitelikte yahu :)
Muhakal savaslar olurdu ama biraz daha az olurdu cunku kadinlar anne bir kisinin dogumunun ne kadar zor bir surec oldugunu bilirler
Herkes KEL dolaşırdı :D (saç baş yolunacağı için) :D
dünyayı kadınlar yönetse keşke savaş olsaydı denilirdi diye düşünmekteyim
kadınların ruh halleri değişken olduğundan barış olmazdı bence :D
Dünyanın b*ku çıkardı gibime geliyor :))
Dedikodu savaşları çıkardı valla :)))
Ama süper olurdu orası bir gerçek :))
makyaj ve dedikodu yapmaktan yönetmeye vakit bulamazdınız bence :)
yakında yönetceksiniz zaten.Savaşta olurdu bu arada.Dünyayı kadınlar yönetse masallardaki gibi periler diyarı olurdu dünya bazı kızlara sorsak..
Akıllıca bir soru.
Herkezin kendini yükseltme sebeplerinin altında kadın yatar..
Kadınlarında erkek..
Yine aynı sonuç olurdu galiba
Gülesim geldi bu basit cümleye
Her erkeğin arkasında bir kadın yatar, Hitler katliam yaptıysa bundan Eva Braun'da sorumludur.
Bknz : link
Dünyayı erkekler yönetiyor.. Erkekleri de kadınlar...
Cevap budur..
dünyayı kadınlar yönetseydi di di di, halamın bıyığı olsa amcam olurdu )) osmanlı imparatorluğunun kadınlar yüzünden çöktüğünü bilmiyorsunuz sanırım
Dünyanı kim yönetirse yönetsin kimse bir birin anlamıyorsa o dünyanın kurtuluşu yok.
kadınlar yönetseydi savaş olmazdı tamam ama ekonomisi batardı:))
Kadınlar dünyayı yönetemez neden? çünkü kadınlar erkeklere göre daha duygusaldır. Her olumsuz durumda mantığı yerine duygularını ön plana katıcaktır. Tabi büyük kadın liderler yok mu var ben genel olarak söyledim :)
kesin cıkardı konularda lunlar alışverişte öncelik benim dedikodumu yapma lan o ülke benim elbiseme cok yakıştı ondan orayı aldım
pazarda aynı kıyafeti paylaşamayıp kavga eden kadınlar mı yönetip de savaş olmayacaktı? :D
regl döneminde sinirli oluruz biz yani çok savaş çıkardı o günlerde:)
Kadınlar mı?
Hangi kadınlar?
Kıskançlıktan kadın kalmazdı ki.. :D
Hürrem gibi kadınlar yönetirse gör bak ne savaşlar olur :D
zaten dünyayı kadınlar yönetiyor ve savaşlar bu yüzden var.. maşa kullanıyorlar sadece...
Savas olmazdi sadece bir birlerilen konusmayan bir suru ulke olurdu
Olurdu Canım :D
O Erkek Benim Bu Erkek Benim Derken Birbirlerine Girerlerdi :D
Başka türlü savaşlar olurdu ama sonsuzca birbirlerine kin tutmazlardı,barış mutlaka olurdu ve huzurlu bir yaşam gerçekleşirdi..
birde düşünün ülkeler bir araya gelip altın günü yapıyorlar...
Alakası yok bence kesinlikle savaş olurdu ama savaşın sebepleri kadınsal problemler olurdu. :)
olurdu ve şimdiki kadınların rolünü erkekler üstlenirdi diye düşünüyorum. yani ataerkil aile yapısı yerine anaerkillik daha yaygın olurdu
Ulkeyi yonetim derken korumasina asik olur konusma yaparken kursudeki toza takilir anlasma imzalicak ayy makyaji bozulur bacak bacak ustune atar firikik verir her turlu sorun yani
sen ne diyon ya dünya kalmazdı bu güne kadar saç baş girerlerdi birbirlerine
Kadınlar yönetse kıskançlık krizleri , alışveriş kavgaları ve daha büyük problemler çıkardı :P
güçlü ve zayıf olduğu sürece şiddet devam eder. kadını erkeği yok.
Felaket bölgelerine makyaj malzemesi yollarsınız siz :(
yok olmazda ülkeler birbirlerine trip atıp küserlerdi en fazla
Olurdu bence sen benim kocama baktin deyip savas acardik
savasdan ote bisey varsa o olurdu..bin beter olurdu..
İyi niyetli bir düşünce :)
Cokk ozur dilerim yanlislikla eksiledim :( evet cok iyi niyetliyiz biz, kötü bir amacimiz yok yani, maksat siz yonetimle falan yorulmayin :))
dost elinden bir hançer
gönlümüzü yaralamaz
dedikodu savaşları olurdu 1.dünya savaşı yerine 1.düya dedikodu savaşı ya da güzellik savaşı falan filan
Olurdu hatta ota b.ka savaş olurdu.
Ahahha yakışıklı prensler için falanda kavgalar olurdu hatta kuzum :)))
regl dönemlerini düşünemiyorum bile:))
dünyayı bizim kadınlar yönetseydi,avonun parfümlerinin kokusu uzaydan duyulurdu herhalde
Onun ülkesinde var bizde niye yok diyaloglarını duyar gibiyim! :D
Evet olurdu özellikle güzellik ya da kıskançlık savaşı olurdu yok ben güzelim gibisinden
bence dünyayı kadınlar yönetiyor <3 bir dam uğruna herşey <3
Dünyayı kadınlar yönetseydi emin ol bu savaşlar olmazdı
Biz erkekler çoktan kafamıza sıkar giderdik bu dünyadan.
cevabı burada link
yeminler kitaplara el basarım günümüzden berbat olrdu %120213012329482394823894892348923894892389489234892389 eminim !
olurdu tabi kadınlar birbirlerini bile kıskanıyo ben hiç erkek görmedim birbirini kıskanan sırf kıskancclık için bile savaslar cıkardı
Kadınlar yönetseydi ülkeler arası kıskançlık tripleri olurdu,kızlar arasında saç baş kavga olurdu sdfguışhj
bence yine olurdu.. çünkü yönetimlerde genelde kişisel iradeden çok bir yapılanma söz konusu..
evet olurdu ama ilkel savaşlar kadınların bilime katkıları malum
oje parfüm savaşı felan olurdu:)şimdi nasıl petrol için kavga varsa
düşünsene 200 bin kadın saç baş biribirine girmiş :):):)
çok güldüm :)
Eğer Cumhurbaşkanları, Başbakanlar, Devlet Başkanları uçkuruna düşkün ise o ülkeyi kadın yönetiyor demektir:) Bu üllke "Rahşan affı" nı unutmadı.
Anaç duyarlılık ile bakıldığında olmazdı. ve her ülkesini yöneten kadının, kendisine gösterdiği titizliği ülkesine gösterdiğini düşünürsek daha güzel bir dünya olurdu.