1 yıllık sevgılım benı yuz ustu bıraktı gıttı onu cok sevmeme ragmen?

1 yıllık sevgılım benı yuz ustu bıraktı gıttı onu cok sevmeme ragmen? Ayrıldık aradan bıraz zman gectı aynı sınıftakı okudugmuz bı kız var sadece guzel kız dıye dusuncem vardı sınıftan bı kac kısı gel sana yaplım guzel kız felan dedı yok falan dedım kız yazdı konusuyoruz sımdı acaba ne yapmalıyım sızce
1 yıllık sevgılım benı yuz ustu bıraktı gıttı onu cok sevmeme ragmen?
Cevapla