Aşkı sevgiyi falan ben çok oldu o limanları terk edeli. :) insanin aşkı Allahtır. Bomboş gelip geçici aşklar peşinden kosmayin uzmeyin kendinizi. 5 para etmez insanlar için uzulmeye değmez. Dünyada insan çok. Her insanda ayri bir güzellik var. Kimse için yas tutmam. Sizde tutmayin
Nasıl baktın gözlerime.. Nasıl tuttun ellerimi.. Nasıl kanmışım sana.. Nasıl doldurdun yerimi.. Son sözüm bu sana inanırım sanma sana ben içimdeki seni sevmişim anlasana...
Platoniğim oldu ama kendime değer verdiğim için vazgeçtim. Kimse için kendimi üzmeyeceğim. Zira birileri için üzülünce bir şey değişmiyor. Ha şu var bir şey elde etmek için sevmedim ama sadece sevdim. Bir yerden sonra o kalbin enkaza dönüp dağılınca biraz kalpsizleşiyorsun.
3 4 yil platonik sevdim bir ara 1 yillik unuttugum oldu ama gorunce 1 yil daha sevdim biraktim sonra 😂😂 o zaman beri vazgectim sadece o kisi icin degil genel olarakk vazgectim
En İyi Cevaplar