zor ihtimal ama. var mı böyle denk gelen acaba? nasıl bir his verir ki?
eliniz değmişken doğum günlerinizide yazın 😄
eliniz değmişken doğum günlerinizide yazın 😄
Sevgilimle doğum gunum aynı degil ama sevgilim beni doğum gunumde terk etti o ayri birsey 😃
yapma be 😒
güzel bende hediye almam oda almaz ödeşmiş oluruz kutlarız öyle :)
hem yumusak hem hesapli 😄
benimle degilde babamla ayni gun🙄 his olarak normal siradan bir dogum gunu 😉
aramızda tam 18 gün var bu yüzden aynı gün kutluyoruz çokta keyifli oluyo☺️
ne hoş 😄
Cevap
2Cevap
Değişen birşey olmaz yine aynı hisler bulunur
ruhsuz
11 kasım Akrep - var mı burda?
Oda kutlar bende ne hissi olacak ki
Dogum günümü unuttum
iyiymiş
Çok güzel😍
bencede 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar