Eski sevgiliniz doğum gününüzü kutlamasa ne hissedersiniz?

Yarım kalmış vedalaşma olmayan bir ilişkiniz bitti ve doğum gününüzü kutlamadı diyelim nasıl hissedersiniz kendinizi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kutlamayan benim😚
Eski sevgiliniz doğum gününüzü kutlamasa ne hissedersiniz?
Cevapla