Sevgiliniz doğum gününüzü kutlamasa ne hissederdiniz?

Bugün doğum günüm sevgilim de değil nişanlım gece mesaj atmadı. Saat 2 oldu ne mesaj attı ne bir şey ben de hiç ses etmiyorum bazen sürpriz yaparsın ya çaktırmak istemezsin. Ne bilim aslında hediye beklemiyorum. Ama ilk mesaj atan da o değildi? Sizce unutmuş mudur? Ne yapim sizce?
Sevgiliniz doğum gününüzü kutlamasa ne hissederdiniz?
Cevapla