
Sevgililer günü benim için de anlamı yok ama kadınlar bugüne değer verdiği için doğum gününü aynı gün olmasını isterdim bir günde çıkarırdım ikisini
12 Şubat 2023 Pazar Saat 21.09

Sevgililer günü benim için de anlamı yok ama kadınlar bugüne değer verdiği için doğum gününü aynı gün olmasını isterdim bir günde çıkarırdım ikisini
12 Şubat 2023 Pazar Saat 21.09
En ideali 14 subatta doğmuş kızla 14 subatta tanışıp yine evlenme teklifini 14 subatta yapip nikahı da 14 subatta yapmalı. Hem 1 sene araliklarla vites büyütüyor, bağ kuruyorsun hem de tarih hatırlama derdi yok, ideali budur 😄
😂😂😂
yalnızsam üzerine yani bir sevgilim yoksa kollarımda ne yapayım pırlantayı parmağımda :D :D
ama hiç bir şey hissetmem ya oturur pastamı yerim :D
Zaten doğum günüm o gün ve tek hediye yeterli oluyor.. Ya da bana hediye almak yerine yardım kuruluşlarına bağış yapın yapın diyorum ve böyle güzel oluyor.
Değerli yorumun için teşekkürler
Rica ederim
Seni görmek güzel 😊
Özel günleri kutlamiyorum zaten, hele böyle bir zaman da hiçbir şey gözümde yok
Cevap
7Cevap
aynı gün olabilir ama 2 ayrı hediye isterdim eşimden
acaba 2 hediye mi gelecek diye hissederdim , ne şanslıyım diye
benim için diğer günlerden farkı yok sevgililer günü her gün sevgilisi olana :)
Doğum gününün denk gelmesi zor ama ilerisi için nikah düğün falan denk getirilebilir
İstemezdim çünkü kova burçlarıyla hiç anlaşamam.
Çifte kutlama, bissürüü hediye ☺️
İstemezdim, iyi ki de değil
Sevgilim varsa o gün keyifli, güzel olabilirdi
İstemezdim Şubat iki sinde olamktan memnunum
Sevgilim olmadığı için yine sıradan geçer
Bilmem pek bişey hisetmezdim açıkçası
doğum günümü kutlamıyorum kutlatmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?