+1 yıleşimle ilk tanışmak için buluştuğumuzda bir sürü aksilik yaşayıp buluşacağımız yere bire biraz paspal ve geç gitmiştim; dolayısıyla elektrik alamadığını söylemişti ertesi gün. ben de hak verdiğim için gayet anlayışla karşıladım ve tanıştığıma memnun olduğumu söylemiştim. böyle anlayışlı karşılamamdan olacak ki o günden sonra bağımız kopmadı, bir daha görüşmesek de sık sık mesajla da olsa birbirimizin halini hatrını soruyorduk. tam 6 ay sonra annesini bizim eve tanışmaya göndermiş. daha sonra istemeye geldiler. bana elektrik alamadığını söylediği günün yıldönümünde düğünümüz oldu. mucize gibi 1 yıl geçirdim; onu bekleyerek, onun için dua ederek... 6 ay sonra mucize gibi geldi :) ümidinizi kaybetmeyin
22 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel ama biz ayrıldıktan sonra hic konusmadik 2 ay oldu sadece dikkat cekmeye çalıştı
- +1 yıl
biz sevgili olmamıştık gerçi, olamadan da direkt evlendik zaten :D hayırlısı öyleymiş diyip unutmak lazım bazen ;)
En İyi Cevaplar
Evet. Genelde sen ağlayıp kendini üzdüğün zaman değilde sustuğun umudunu yitirdiğin zaman geliyorlar zaten. Erkeklerde bütün düşünce ve duygular bayanlara göre rötarlı gelişiyor.
15 Yorumla
Soran+1 yılpek gelecek gibi durmuyor ama
Soran+1 yılbeklemekten vazgeciyim o zaman:)
Soran+1 yılteşekkür ederim:)
6 ayda bir geri döner.. her geri gelişinde bir öncekinden daha çok pişmandır ve bir okadarda büyük yeminler der.. hayır tkrar geldiginde nerden buluyor okadar ikna edicii yalanları sözleri bende anlamadım.. zaten böyle böyle limiti doldurdu en son evlenme teklif etti bana bayan olarak... sonra onuda beceremedi artık yüzü yok konuşmaya 2 yıl oldu.. sonra geçiyor bitiyor işde
14 Yorumla
Soran+1 yılo da ne istediğini mi bilmiyor ne tuhafmış gerçekten
Soran+1 yıldemek ki gidene bir daha sans vermemek lazım
+1 yılÇok bekliyor insan. Fakat giden sevgililer gelmiyor geri.
18 Yorumla
Soran+1 yılhem de cok bekliyorsun ama gelmiyorlar
- +1 yıl
O zaman seni tüm kalbiyle sevecek biri gelsin ister miydin?
Soran+1 yılkim istemez ki
- +1 yıl
Evvela kader evvela kısmet...
Soran+1 yılhayatta her şeyin hayırlısı
- +1 yıl
Muhakkak her şeyin hayırlısını nasip etsin inşaallah Allah.
Soran+1 yılcümlemize inşallah
- +1 yıl
İnşaallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
7 ay beni engellemişti onun için hiç bir çaba sarfermedigimi zannetti, halbuki en büyük çabayı ben vermiştim verdiği çabalar benim sayemde gerçekleşmişti o da kendi çabası zannetti senin için herşeyi yaptım sende yap demişti benim se çözmem gereken problemlerim vardı hassas konular, bunları çözmüşken herşeye adım atmama ramak kalmışken terketti, başkası nı bulmuş onunla gönül evlendirdi ben acı çekerken o mutluydu çok beddua ettim, sonra engelli kaldırdı ve utanmadan bu kadar özel şeyler yaşamışken arkadaş kalalım diyecek kadar aşağılık bir kelime attı ortaya kabul ettim. şunu biliyordumki beni sevdiginden dönmedi merak ettiğinden egosunu bastırmak oynamak ve bu adam zaten bana deli gibi aşık ne etsem he der düşüncesiyle benimle oyun oynadı. şunu anladimki ne yaşarsanız yaşayın kimse göründüğü gibi değildir. Asıl mesele sevgi ve o sevgiye layık olmaktır, yerime koyduğu şahıs dan tekmeyi yiyince soluğu bizim gibi saf aska sevgiye inanan masumlarda aldı, ne oldu peki bununun adı askmıydı tabiki değildi seven yalnızca bendim, sevilen ise o,,, seven sevilmemekten acı ceker sevilen ise burdan beslenir, biz sadece inanmıştık, sevgi insanın beynini kalbini ve gözünü kör ediyor, aşkın gözü kördür gerçeğe inanmak istemez çünkü sevmiştir, bu durumda acı çekerek son kez konuşmaya gittim ağzıma geleni söyledim ve rahatladım ve alakayı kestim ve şunu anladım ki biz erkekler herzaman kadın ararız, hayatımızın kadını nı, onlar ise kancik çıktı, bu da onların bize ve bizim gibi sevenlere öğrettiği bir ders olsun, gelelim gitme terketme meselesine, giden sevseydi zaten gitmezdi, dudaklarını öptügünüz herkesden sevgili olmuyor malesef , gidenenin peşinden gitmeyin giden yedeğini bulmuştur merak etmeyin, daha fazla acı çekmeden daha fazla üzülmeden kendi kendinizi iyilestrin sonra dönüp hellallik isteme ye geleceklerdir, başıma geldi çünkü, hellalligide verin, verinki, mahşerde yüce allah onu sizinle muhattap etmesin,, son söz ola-rak. Sevgili gidene denmez,,,, herdaim her zorlukta her sıkıntıda yanınızda size nefes olana denir,,, hevesi başkasında olanın nefesi olunmaz. , saygılarımla...
00 Yorumla
+1 yılBir kızdan hoşlanıyordum, kendisi beni 14 şubatta gecenin birinde başkası için terk etmişti ( meğer onun hayatında ki fazlalık benmişim ve benimle oynanmış ) oysa ki ilk kez bir şeyler olacaktı birisiyle.. Sonuç olarak üzerinden 8-9 ay geçtiğinde tabiri caizse sürünerek geldi. Benimle olmak istedi. Allah biliyor unutmuştum, görmeseydim daha iyidi ama ne bileyim ya.. Oldu işte ama olmamasını yeğlerdim
32 Yorumla
Soran+1 yılbeni terk eden de pişman olur mu acaba
- +1 yıl
Hepsi oluyor genelde
+1 yıl4 yıl sonra dönen oldu 1 ayda gene ayrıldık dönenden fayda gelmiyor sanırım...
21 Yorumla
Soran+1 yılSu an dönmesine razıyım
+1 yılşimdiye kaadar 2 tane sevglm oldu ılk sevgılımden ayrıldıkdan tam 3 sene sonra geri döndü tamda umutlarımı hepten kesmıstım ikinci sevgilimde 6 ay somra gerı dondu gercı onun gerı donecegı çok bellıydı şu an konusuyoruz :)
05 Yorumla
Soran+1 yılNasil belliydi
- +1 yıl
Hayati boyunca hayatina girrn en duzgun kiz bendim ve normalde kizlar onun pesinden kosar ama o benim pesimden kostu cok olayli bir sekilde ayrilmistik ama geri dondu biliyodum zaten donucegni onu affedip affetmicemo bilmiyodum ama serfszde oyle bir cene var ki ikna etti :D
Soran+1 yılben de aynı durumdayım hayatına giren en düzgün kızın bne oldugumu söylerdi daha oncekiler de hep peşinden koşmuş ama ben ayrıldıktan sonra hiç takmadım :D ama döner mi bilmiyorum
- +1 yıl
bak hiç oralı olma facede instagramda vs ona yönelik paylaşımlar yapma hatta fazla paylaşım yapma ki merak etsın nerdesın nappıyosun mutlumusun mutsuzmusun bilmesin merak etsin çünkü şu an konstmz sevglm bana dediki ben heryerden engellemssn başka hesaplardan giriyodum ama pek bişey göremiyodum merak ediyodum ssenı falan dedı haber gelmıyor yardan falan dıye paylasımlar yapmış :D sessız kal
Soran+1 yılSessizim zaten 2 aydır her seyi. m De gizli
her erkek mutlaka geri dönüş yapar ama aşkın dan mı alternatif olmadığından mı enkazına bakmak için miiiiiiiiiiiiiii bilinmez
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 ay oldu ama gelmedi
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet.3 ay konusmadık. hatta ikimizin de o süre zarfında sevgilisi oldu bitti felan. şu an birlikteyiz tekrardan ve eskisinden cok daha mutluyuz. benden nefret ediyor dedigim zamanda , bir daha konusmıcaz dedigim zamanda oldu bu.
04 Yorumla
Soran+1 yılBen de 2 ay oldu terk edileli ayrıldıktan sonra hic konuşmadık bir daha karşına cikmicam dedi ama sonralari dikkatimi cekmeye de calisti
Cevap sahibi+1 yılbiz de kavga ettik. benimle konsmuyodu ama ailemle konusuyodu. bizden eşya felan alıcaktı. kullandırmak istemedm kendimi. baktım beni dinlemiyor sevgilisine mesaj attım uyarsın onu diye. o da delirdi tabi. öldürmek bile istemiş beni. yani bir daha asla ama asla konusmıcaktık bu kesindi. o kadar emindim ki. yani olacagı varsa bile olmasın diyodum. cunku araya hem baskaları girdi. ikimizin de ayrıldıktan snra sevgilileri oldu. hem de konustugum o kıza da birbirimizden nefret ediyoruz biz zaten falan demiştim. simdi tekrar sevgili oldugumuzu biliyo mu blmiyo mu emin değilim ama hiç hoş bir durum degil bence. ama napayım gönül bu. geri ceviremezdim ki. maşşallah şu an iiyiyiz. ve bu durumdan sonra anladım ki hiçbişi imkansız degil. olmaz diye bişi yok. imkansız diye bişi de yok.
Soran+1 yılçok şaşırdım gercekten durumuna insallah mutlu olursunuz. Giderken büyük konustu iki gün önce telefonda seni seviyorum diyen insandı nasıl ayrıldık neye ugradıgımı sasırdım aksama kadar mesaj atmadım diye terk edildim ayrılıga bahane buldu dicem sevmese niye kıskanıp dursun hergün seni seviyorum desin ya da hesap sorsun bir anda ne oldu hiç anlamadım ayrılıgın uzerine 2 ay gecti ama hiçbir yerden engellemedi beni kıskandırmaya calıstı üç dört gün sonra hiç takmıyorum havaları verdi simdi ortadan kayboldu numaranı silicem dedi ama simdi herkese acık whatsapp ı oraya bazen dokunaklı seyler yazıyor nasıl bir şey bu çözemedim
- +1 yıl
beni aldatan sevgilim vardı. kendisi de aldatılınca geldi tabii. Kabul etmedim en azından zaman geçsin unutalım olayı diye. Çok da peşimden koştu. Ama şu an sevgilisi var. Sevgilisi varken bana seni seviyorum seni özledim diyen biriydi. Şimdi gelsin de süründüreyim istiyorum. Gelir mi ki? Durumlarıma falan bakıyor daha. Seni istemiyorum sevme beni nefret et dediği halde numaramı silmiyor :!
evet oldu... ama ona karşı zerre kadar sevgim kalmadığı için düzgünce durumu belirttim.. bir dahada benı aramadı
10 YorumlaEvet zaten hep dönerler
Hepsi döner
Ama biz iskender seviyoruz 😎20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBenden başka geri dönen olmadı lanet olsun çok karektersizim.
10 Yorumla
+1 yılolmadı ama olsada bakmam çünkü seni sevdiğinden değil yanlız kaldığından dönmüştür
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılOldu. Ama affetmedim. Gerçi affettim ama o hayatımdayken başkasıyla sevgili olup ondan ayrıldım.
00 Yorumla
+1 yılerkeklerde bu durum yüksek olasılıklı ama kızlarda az olasılıklı
10 YorumlaEvet oldu. Ilk Aşkımdan böyle oldu. Tamam beni unuttu dediğim zaman geri döndü. :-)
00 Yorumla
+1 yılarkadaşlarım olduda sevgilim olmadı genelde ben yazdım hal hatır sordum cevap vermedi pislikler :D
00 YorumlaOldu ama ben umudumu kestiysem bir daha bakmam yüzüne
00 Yorumlaben aradım 4 ay ustune bı havalı gordum konusmalarını baktm cin olmus çarpıcı temalar felan tekrar sıttırı cekıp telefonu yuzune kapattm. unutma bazı hataların kotası tektır tekrarı zevktir ;))
00 Yorumlasakın dönme. canın cehenneme. artık benim dünyamda olamazsın bebek.
00 Yorumla
+1 yılgelse nolcakki? önce yavaş yavaş soğursun, Sonra bütün duyguların yok Olur.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbenim sevmediklerim hep tekrar görüşmek istedi ama benim sevdiğim hiç dönmedi. döneceğini de sanmam, dönse de kabul etmem.
00 Yorumla7 ay sonra geldi.. affetim ama 4 ay sonra ben bitirdim en iyisi hic cevap vermemek d
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir ayda döndüler hep :D ayrıca umut falan da yoktu gideni anında silme huyum olduğundan :D
00 Yorumla
+1 yılözleyen eski sevgili yoktur yalnız kalan sevgili vardır
10 Yorumla
+1 yılAllaha sukur islattigimiz vajinayi cok yaladik ama tukurdugumuzu yalamadik bacim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeredeyse hepsi geri döndü 1 sene sonra bile bilmem yokluktan bilmem unutamadigndan 😅
03 Yorumla
Soran+1 yılOnlar mi terk etmisti
Cevap sahibi+1 yılÇoğunda ben terk ettim diyebilirim ama karşı tarafında terk ettiği oldu zaten çok sevgilim de olmadı ama dönerse sakın kabul etme
Soran+1 yılNiye ki olmuyor mu eskisi gibi
1 yıl sonra dönen oldu keskede dönmeseydi o zaman :)
10 Yorumlahep öyle oldu zaten
20 Yorumla
+1 yılUmudu kesmek bilekleri kesmek gibidir
110 Yorumla
Soran+1 yılben öyle bir duruma geldim nerdeyse
- +1 yıl
Yol ver gitsin bence ilişki ne kadar ilerrlemisti
Soran+1 yıl3 ay surmustu ama unutamadım hala çocukluk askmdı
- +1 yıl
Unut gitsin beni de 7 aylık kız bıraktı ne ya batum sade 1resimden
Soran+1 yılbeni de bir mesaj yuzunden bıraktı
- +1 yıl
Ben kıza sade kendi fotomu attım asker fotomu neden bıraktı ne msji ki
Soran+1 yılmesaj atmadım diye aksama kadar
- +1 yıl
Aramada unut seni sevseydi bırakmazdı bahane
Soran+1 yılçok aşıkmış gibi davrandı ama anlamadım bir de ayrıldıktan sonra kıskandırmaya calıstı triplere girdi whatsapptan göndermler yaptı sevmese niye öyle yapsın
- +1 yıl
Unut gitsin başkasını bul oyun oynamış iste
Olmuştu :( oldu yani :(
02 Yorumla
Soran+1 yılne zaman döndü
1 sene sonra gelen oldu ne 2 3 ayni 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılUmut var yani hala
yalvarıp yakaran cinsinden hemde
22 Yorumla
Soran+1 yılne zaman döndü
Aşk İlişkileri konusunda 720 cevap paylaştı. evet oldu olmaya da devam ediyor
10 Yorumla
+1 yılBiri hariç hepsi geri döndü...
00 Yorumla
+1 yılBenimki 1 yıl sobra dønmek istedi
02 Yorumla
Soranne yapmış 1 yıl boyunca
- +1 yıl
Kızlarla kim gönül eğlendirsin
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. 5 yıl sonra tekrar başladık :)
00 Yorumla
+1 yılUmudu kestikten sonra dönmesine gerek yok
10 YorumlaOldu. Ama sonu gelmedi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsla gelmez dediğim kişi bile geldi
14 Yorumla
Soran+1 yılBen de asla gelmez diyorum ama bakalım 2 ay oldu
Cevap sahibi+1 yılGelir
Soran+1 yılBenim icin biterse bir daha geri donusu olamaz diyen bir insan ama 2 ay gecti hala whatsappina bir seyler yazip duruyor mesaj da atmadi gecenlerde ask parcalariyla yetinmektense yalniz olmak daha iyi yazmis daha once de kalp seni bulmussa senden baskasini hatirlar mi hic yazmis
Cevap sahibi+1 yılGelir arkadaşım gelir ha 2gün ha 2 ay ha 2 yıl ama sonuçta gelir
+1 yıl2 ay sonra yazan oldu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 439 cevap paylaştı. Olmadı hiç dönmeye yüzleri kalmıyo 😏
00 Yorumlaolmadi. gitti ama donmedi : )
00 YorumlaOlmazmi 😂😂😂
12 Yorumla
Soran+1 yılne zaman döndü
Oldu =/
13 Yorumla
Soran+1 yılne kadar sure gecmıstı
Soran+1 yılbenim de 2 ay oldu ama dönmedi o mu terk etmişti
Giden geri dönemez bende.
00 Yorumla
+1 yılEvet sonra umudu tekrar kesip gitti
00 YorumlaOldu da iş işten geçmişti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl8ay sonra yüzsüzlüğünü belli etti evet.
02 Yorumla
Soran+1 yılKendi mi terk etmisti
Cevap sahibi+1 yılEvet
Gizli Üye(30-35)+1 yıl9 ay sonra mesaj attı yeniden devam ettikk :)
13 Yorumla
Soran+1 yılYok artık
Cevap sahibi+1 yılvazgeçemiyoruz birbirimizden
+1 yılyok olmadı keşke olsaydı hava atardım burada
00 Yorumladönen çok oluyor da, benim hiç dönesim gelmiyor
00 Yorumlabirkere giden her zaman gitmeye meyillidir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2 yil sonra donen 6 ay sonra donende oldu
10 Yorumla
+1 yılOldu maalesef
10 Yorumla
+1 yılMerak ettim sonuç nedir
00 Yorumla
+1 yılolmadı :D
00 YorumlaOlmadı.
00 Yorumlaoldu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yıloldu
02 Yorumla
Soran+1 yılNe zaman döndü
- +1 yıl
diğernden tekmeyi yediğinde :D
çok oldu
00 Yorumla
+1 yılolmadı hiççç
10 Yorumlaevet
00 Yorumla- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar