Evlendiğiniz kız sadık, ilki sizsiniz. Ama diyor ki beni aldatırsan.. ben de seni aldatırım? Ne düşünürsünüz?

Kız tatlı güzel, sadık çok sadık, biri

ilk sevgilisi, ilk erkeği sizsiniz..

Evlendiniz.. dedi ki.
Eğer beni aldatırsan.. ben de seni aldatırım.. Hatta gidip grup yaparım...

Ne düşünürsünüz? aldatmaya 1 adım geri durur musunuz?
Evlendiğiniz kız sadık, ilki sizsiniz. Ama diyor ki beni aldatırsan.. ben de seni aldatırım? Ne düşünürsünüz?
Cevapla