Bu durumdan bir gün önce ayrıldık. Fikriniz nedir?
Ben gittim böyle yazdı...
Ben gittim böyle yazdı...
Gidişinin şaşkınlığı var üzerinde ama dönmeni de beklemiyor hani :D
Dönmeni beklemiyor. Artık nasıl terketmissen aklı hala orda
Cevap
3Cevap
Dönmeni beklemiyorum ve istemiyorum giderken çok yanlış yaptın.
Diyor... :)
yazar burada mal olduğunu beyan ediyor.
Giymen koymadı gelmen önemli değil ama bu gidişi beklemiyodum demiş
Gittikten sonra donmenin anlami yok demek.
acıttın diyor.
Konuş baya baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar