• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilim eski sevgilisinin cenazesine gitti. Ne yapabilirim? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sevgilim eski sevgilisinin cenazesine gitti. Ne yapabilirim?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

73

Cevap

102

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok artık abartıyorsun kız ölmüş gitmiş sen arkasından bir dua okuyacağına neyin hesabını yapıyorsun. Ben olsam bende giderdim bunun için bir şey hissetmek gerekmiyor insan olmak yeterli.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de bir duayı esirgeyecek taş kalpli biri değilim. Hatta birlikte oluruz dedim gitmene gerek yok dedim. Sen bencilsin dünya senin etrafında dönmüyor dedi

      Yorumla
  • Berat_42
    Berat_42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Haksızsın.
    Sanki seni cenazesiyle aldatacak. İnsanlık görevini yapıyor.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vicdan yapıyor ben anlıyorum ama fazla abartıyor. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • Berat_42
      Berat_42
      +1 yıl

      O zaman iş değişir. Haklısın o zaman.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol ya

      Yorumla
  • dolaylianlatim
    dolaylianlatim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    oha ameke ya.
    cenaze bu kızın ölüsünden mi kıskanıyon?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kıskanmıyorum ama hala niye orda Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • dolaylianlatim
      dolaylianlatim
      +1 yıl

      vefa borcunu ödemek için gitmiştir. gidebilir ne var bunda? ya da eski eşi olsa yine gidebilirdi. çok abartıyosun

      Yorumla
  • _AhtamarA_
    _AhtamarA_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110
    +1 yıl

    Yuh yani birak bunada gitsin yani. Allah rahmet eylesin

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • _AhtamarA_
      _AhtamarA_
      +1 yıl

      Olum bu her ne olursa olsun gidilmesi sart. olaya bu acidan bak

      Yorumla
  • EvladıFatihan
    EvladıFatihan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kız ölmüş kızım ölmüş... Anladın mı? ölmüş ölmüş... Yokluk yani... Kız artık yok diyorum anlıyor musun? Ölllllllllmüş...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte onlar sonsuza kadar yaşar

      Yorumla
  • peliiiiinyildirgan
    peliiiiinyildirgan Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Günahtır gider ben olsam bende giderim demekki zamanında yeri önemliymiş sen yinede öyle deme zaten istemesende giderdi de ölüm başkadır

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala orda niye bir sorayım size. Çünkü kopamıyor. Açmıyorum telefonlarını arasın dursun. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • peliiiiinyildirgan
      peliiiiinyildirgan
      +1 yıl

      Demekki dediğim gibi aklı ondaymış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :( :(

      Yorumla
    • peliiiiinyildirgan
      peliiiiinyildirgan
      +1 yıl

      Ama elinden ne gelir ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbir şey. Sadece susuyorum

      Yorumla
  • Maleyy
    Maleyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne saçma düşünüyosun sen ya ne olucak gittiyse altı üstü bir iki dua okuycak başka bişeymi bulamadın kıskanıcak ben olsam bende giderim yani ne var

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • Maleyy
      Maleyy
      +1 yıl

      Ha evde okumuşun ha orda ne farklı varki sanki tabuta beraber gircekler töbe töbe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sabahtan beri orda ama

      Yorumla
  • yırtık-konvers
    yırtık-konvers Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Böyle bişey benim başıma gelseydi (Allah korusun) sevgilime sormadan giderdim, böyle bir durumda ondan izin alacak değilim.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gidilmesi saçma hala orda olunması daha saçma :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • yırtık-konvers
      yırtık-konvers
      +1 yıl

      olmaz yawrum bunda kıskançlık olmaz anlayışlı ol ölmüş biri var sonuçta, geçmişte onla olan yaşanmışlıklar var saygı duyman gerek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala orda ama. Buna ne diyeceksin

      Yorumla
    • yırtık-konvers
      yırtık-konvers
      +1 yıl

      çok normal bir kaç gün yasını tutması.. Bekle

      Yorumla
  • Sarımsaklımantı
    Sarımsaklımantı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110
    +1 yıl

    Cenazeden bahsediyosun ne olursa olsun ben olsam bende giderdim cenaze olduğu zaman hiçbir kin kalmaz bende sözün bittiği nokta.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • Sarımsaklımantı
      Sarımsaklımantı
      +1 yıl

      Bence abartıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala orda olmasi. Yine mi abartıyorum

      Yorumla
    • Sarımsaklımantı
      Sarımsaklımantı
      +1 yıl

      Napıyo orda hala

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne bileyim canım. Açmıyorum telefonlarını

      Yorumla
    • Sarımsaklımantı
      Sarımsaklımantı
      +1 yıl

      Özele gelsene

      Yorumla
  • genç_insan
    genç_insan Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 958 cevap paylaştı.

    sonuna kadar haksızsın senin vizdanın yok mu ölüm bu aman be nedesem anlamıcaksın böyle bir şey yazabilenin anlama kıtlığı var dır

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak arkadaşım ben kötü bir insan değilim. Derdimi anlatamadım galiba. Bana haber vermiyor. Beni sinirlendiriyor. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • genç_insan
      genç_insan
      +1 yıl

      sorunda bana sormadan gitmiş diyorsun birincisi sen kim sin ki senden izin alacak kız arkadaşısın karsı deyilsin hayat kçu deyilsin arkadaşısınız onun hayatına gön veremezsin gitmek istediği yere gitme diyemezsin karısı olsan ginede gitme diyemezsin

      Yorumla
  • Hakoreiz17
    Hakoreiz17 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Neden gitmesin eskiden hayatını onunla paylaşmış yani tabi sana sorması gerekti ama gitmesi saçma değil boşa sinirlendin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Otursun evinde dua etsin. Yasin-i Şerif okusun hatta ben de okurum. Gitmesini gerektirecek bir şey yoktu

      Yorumla
  • RigwarL
    RigwarL Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 888 cevap paylaştı.

    Kendini sevgilinin yerine koy ve düşün sen olsan gitmez miydin?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır gitmezdim ama üzülürdüm ağlardım belki. Her Cuma okuduğum dualara onu da katardım ayrıca tek de okurdum

      Yorumla
    • RigwarL
      RigwarL
      +1 yıl

      Güzel kardeş bir müslümana bu yakışıyor mu sence Hz. Muhammed s. a. v. ümmetinden bir kişiye bu sözler yakışıyor mu müslüman zor zamanda isterse düşmanı olsun o zor zamanında yaninda olandır erkek arkadaşına güveninde tamamsa sorun etcek birşey değil

      Yorumla
  • Doqu_Genci
    Doqu_Genci Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu Ne Kıskanlıktır Arkadaş Kız ölmüş hala Kıskançlık krizindesin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla abartıyor da ondan. Başınıza gelmeden anlamazsınız
      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte

      Yorumla
  • Sonsuzlukkim
    Sonsuzlukkim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gitmesi iyi olmus sonucta eskide olsa yasanmisliklar var :(

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Duygular önemli

      Yorumla
  • KahveSigara
    KahveSigara Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Bencil olduğunu düşünüyorum ve bana da copy paste yapma yazdıklarını.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam bencilim

      Yorumla
  • Drislove
    Drislove Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Sende bir fatiha oku , ölmüşten bari kıskanmayın bu nedir yaa

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Okudum İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte

      Yorumla
  • renas63
    renas63 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    sen ölsen seninde cenazene gelecek demekki birde böyle düşün

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstemiyorum

      Yorumla
    • renas63
      renas63
      +1 yıl

      Adam vicdanını rahatlatmak için gitmiştir

      Yorumla
  • Kabuk3495
    Kabuk3495 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    ölü den kıskanmış hani nefes alan espirisi vardır ama bu nefes almıyor

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • Kabuk3495
      Kabuk3495
      +1 yıl

      saçmalama yahu ölüsüne tecavüz etmeye gitmiyor namaz kılacak ama üstüne yasin okusa bir de daha güzel olur tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala orda hiç gitmesin aman

      Yorumla
  • PaladinSeth
    PaladinSeth Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    sana sorması gerekmez ki bunu sen olsan gitmeyecek misin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır gitmezdim. Dua etmek için cenazeye gitmezdim. Allah rahmet eylesin der bir Yasin-i Şerif okurdum ruhuna bu kadar

      Yorumla
  • AgresifKurbağa
    AgresifKurbağa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya sacmalama ya bu kadar bari kiskanma olmus gitmis kiz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama ondan nefret ediyordu. Hiç duygusu kalmasa gider miydi?

      Yorumla
  • NefretiAlem
    NefretiAlem Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    haksızsın helalleşememişler demekki hakkını helal etmeye gitmiştir

    0
    0 Yorumla
  • aliyazarvelibozar
    aliyazarvelibozar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bırak gitsin kız ölmüş hissetse nedir benim eski sevgilim de ölse giderim bir zamanlar hayatımda en önemli insandı

    0
    0 Yorumla
  • brcuonline
    brcuonline Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oha artik ölmüs gitmis kiz onu mu kiskaniyosun sevgilin dogru olani yapmis

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte

      Yorumla
    • brcuonline
      brcuonline
      +1 yıl

      Sonucta o kizla bir gecmisi var ve bu son gorevi yapmasi gereken ustune gitme cocugun bence anlayisla karsila iliskin zora gidebilir yoksa

      Yorumla
  • üye735402
    üye735402 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    ya ne alaka be kardesim, cenaze bu gider tabikii kıskanclıgın bukadarınada pes

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla abartıyor ama

      Yorumla
  • Kocagözlükızz
    Kocagözlükızz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Cenaze diyorsun. Gitmeli tabiki de neyin kafasındasın?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
  • youngyoung
    youngyoung Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence adam doğru olanı yapmış cenaze bu eğlence değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
  • utku58
    utku58 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence kim olsa giderdi yanı önceden de olsa sevmis aşkım demis bence bunda birşey yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Gitmesine gerek yordu bana da sormadı

      Yorumla
  • WazikashiRCZ
    WazikashiRCZ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    o İnsani vazifesini yerine getiriyor. sen ahlaksızlık vazifeni yerine getiriyorsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet onun için evde dua ediyorum ahlaksızlık mi bu. İlla gitmem mi lazım

      Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    sen kimsin l*n vicdansız kadın haddini bil ölünün arkasından salak salak işler peşindesin

    7
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Terbiyesizlik yapma edepli ol

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      terbiyesizlik yapan sensin ölüye saygın olsun edepsiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne dedim ben hakaret mi ettim terbiyesiz

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      kendini yırttın buralarda soru soracak kadar kendinden geçtin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyle bir cevap verecek kadar seni geren ne çocuk. Vereyim adresini sen de git ailesine baş sağlığı dile

      Yorumla
  • testie
    testie Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    Ölüye bile trip atıyonuz arkadaş

    5
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne tribi ya. Ne işi var orda ne alaka yani?

      Yorumla
    • testie
      testie
      +1 yıl

      Bana sormadan gitmiş diyorsun ya ben hiç bir zaman sevgilimden izin alıp hareket etmedim mantıgım neyi dogru bulduysa yaptım sevgilinde insan olarak uzerine duseni yapmış korkmana gerek yok onu sevme olayı değil bu her ne kadar ayrılmış olsada geçmişte yaşadıgı anılar için cenazesine gitmiştir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haber verebilirdi ki istemeyecektim o ayrı. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor muydu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ne durumlara düştük sen insalıktan çok uzaklaşmışsın arkdaşım, hayat sevgili olmak dışında da ölümü var Allah rahmet eylesin

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor muydu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu? Gitmesine gerek yoktu bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Abartıyorsun siz hep böyle misiniz kadınlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyleyim ben. Hala orda olması abartı değil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok üzülmüştür yazık ya ölüm nedeni neydi acaba yaşı kaçtı
      Sen bu tür durumları normal karşıla bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      20 yaşında bilmiyorum niye öldü sormam da zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yazık ya 20 yaşında sormam da diyorsun kız ölmüş artık ya sevgilini elinden alamaz korkma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Önemli olan duygular. Yaşamış olsun ya da olmasın. Eğer duygusu hala varsa ben ayrılırım. Siz sevgiyi ölünce bitiyor mu sanıyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kız ölmüş ve sen hala kıskançlık peşindesin biraz zaman ver sevgiline şuanda anılar film şeridi gibi gözünün öünden geçiyor kız ile illaki özel şeyler yaşamıştır üzülüyordur.. üstüne gitme çocuğun

      Yorumla
  • denizliefesi20
    denizliefesi20 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    La saçma saçma sapan konuşma Ölüden bile kıskanıyorsunz yuh yani

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular önemli

      Yorumla
    • denizliefesi20
      denizliefesi20
      +1 yıl

      Saçmalana istersen

      Yorumla
  • Pufff_sıkıldım
    Pufff_sıkıldım Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    ne kadar gereksiz bir insansın aptal şey kıskandığı şeye bak sinirliymiş güya töbe töbe ya kes sesini ben olsam seni şutlardım

    0
    0 Yorumla
  • Plisop
    Plisop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kızların kıskançlığı çok salakça olabiliyor cenaze be doğum günü mü:(

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • Plisop
      Plisop
      +1 yıl

      1. yasin ölüler için değil diriler içindir 2. kıskançlık bu denli olmamalı.

      Yorumla
  • fratt21
    fratt21 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    İNSANLIK yapıp sende onunla beraber gitseydin. ÖLÜM bu ÖLÜM..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
  • FrEEPoWerFuL
    FrEEPoWerFuL Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    yakında snei terk etceği için onun için kafa rahattır emin ol

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kim kimi terk ediyor pardon :)

      Yorumla
    • FrEEPoWerFuL
      FrEEPoWerFuL
      +1 yıl

      seni sneiii.)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Görürüz ;)

      Yorumla
    • FrEEPoWerFuL
      FrEEPoWerFuL
      +1 yıl

      şuna bak.)

      Yorumla
  • AizenSousuke
    AizenSousuke Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Tanrı bizi bu tarz aptal insanlardan korusun. Çok amin.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bu arada ben senden kesin ayrılırdım sevgilim olsaydın eski sevgilim ölücek bende senden izin alcam öylemi bunun izni olmaz ölmüş bir insanı kıskanmak nedir iyi misin abicim anlamadım?

    0
    0 Yorumla
  • morsac456
    morsac456 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ne alaka eskide olsa sevmiş bir zamanlar sonuçta ve ölmüş biri düşüncen çok saçma abartıyosun

    0
    0 Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Müslüman sıfatıyla orada.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sabahlara kadar cenaze evinde olması da çok normal. Her müslümanın yapması gereken . İnsanların kalbini kırmak da görevi

      Yorumla
  • Eskimesele
    Eskimesele Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 546 cevap paylaştı.

    Sonra Türk kızları neden kezban...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
  • sensusezik
    sensusezik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    yaşanmış gün hatrına gitmesi doğru bence ya

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala orda ve kopamıyor ordan :( Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • sensusezik
      sensusezik
      +1 yıl

      ya yetiyor tabii de, empati kuruyorum. ölsem eski sevgilimin gelmesini de isterdim, eski sevgilim ölse de giderdim. çünkü bu başka bir şey ya yaşanmış günler var sonuçta ve o artık bu dünyada değil. kıskanılacak ya da rahatsız olunacak bir şey yok canım merak etme bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Canım hala orda fazla abartmıyor mu sence

      Yorumla
  • 1sun1moon
    1sun1moon Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Ya kızım böyle bişeyde kızılır mı iyi misin sen?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • 1sun1moon
      1sun1moon
      +1 yıl

      Tabi sen bilirsin ama şimdi hiç böyle bir muhabbet bile açmana gerek yok ben sevgilim gitsin isterdim..

      Yorumla
  • RasyondakiKesifYem
    RasyondakiKesifYem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Ölüme bile trip yapabiliyorsunuz ya ne diyeyim...

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Trip değil bu. Biraz empati lütfen

      Yorumla
    • RasyondakiKesifYem
      RasyondakiKesifYem
      +1 yıl

      Boyle empati mi olur Allah askina

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • RasyondakiKesifYem
      RasyondakiKesifYem
      +1 yıl

      İnsan eski sevgilisine selam da verebilir. Her ne olursa olsun onlarin bir gecmisi var. Kiz zaten aradan cekilmis ölmüs ustelik. Bilmiyorum cenaze apayridir. Bu duyguyu cok iyi bilirim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Trolünüzü sikicem sabah sabah çok başım ağrıyo zaten l*n

    0
    0 Yorumla
  • _Ellanie
    _Ellanie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    l*n ölü o, ölü. Az biraz ölüye saygınız olsun.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte

      Yorumla
    • _Ellanie
      _Ellanie
      +1 yıl

      Fazla yanlışların var. Bence o duygularına sahip çık, gerisi onun ölüye sevgisine kalmıştır. Ama şunu da unutma; insan en güzel ölüyü sever. Tabi, ölüyü sevmek her insanın hakkı değildir, kolay değildir. Karşılık beklemeden sevmenin en anlamı olduğu yerdir. ☺

      Yorumla
  • ülkü06
    ülkü06 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    ölmüş ya ölmüş neyin kıskançlığı bu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte

      Yorumla
    • ülkü06
      ülkü06
      +1 yıl

      Bu onun son goreviydi yapmis kiskanman gereken bir durum yok hatta yerinde olsam ben de giderdim onla beraber

      Yorumla
  • 1ankakuşu
    1ankakuşu Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Ölen birini mi kıskanıyorsun? Ayıp gercekten.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanlış anlaşılmak istemem. Bana haber vermiyor. Konuştuğumuzda sen bencilsin dünya senin etrafında dönmüyor diyor. Duygular önemli. Tabi ki vefat etmiş biriyle birlikte olacak hali yok ama hala sevgisi varsa bu benim için ayrılık sebebi

      Yorumla
    • 1ankakuşu
      1ankakuşu
      +1 yıl

      Biraz zaman ver ona şu an herşey çok taze duygulari karişmış olabilir bu normal en fazla 1 ay sonra toparlayacaktir işte o zmn davranislarindan anlarsin zaten baktin halen huzursuzsun o zmn karsisina gecip sor.

      Yorumla
  • contraws
    contraws Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ölüsüne bile sinirleniyosun. Ne bu kıskançlık

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kıskanmak değil bu. Niye anlamıyorsunuz beni? Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor muydu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
  • RedLacquer
    RedLacquer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cenaze bu ya. Daha neler. Saçmalama Allah aşkına.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • RedLacquer
      RedLacquer
      +1 yıl

      Onların birlikte geçirdikleri zamanları olmuş. Son yolculuğunda ona yakın olmak istemiş. Ölmüş o kız. Bilmem farkında mısın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hala orda olmasi fazla abartmıyor mu? Hala duygusu varsa ben ne yapayım. Kalbine mühür vuramam

      Yorumla
    • RedLacquer
      RedLacquer
      +1 yıl

      Onu seviyorsa yapabileceğin bir şey elbette yok. Sadece şu an için sakin ol. Ailesinin yanında olmak istiyordur. Onların acısı var.

      Yorumla
  • rapunzel_08
    rapunzel_08 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ölmüş birini kıskanmak…

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ölmüş birini kıskanmak değil bu. Ben kendimi anlatamadım galiba. Ondan nefret ediyordu. İçinde ona karşı hala bir şeyler hissediyor olabilir. Yoksa niye gitsin? Ben hala onu sevdiğini düşünmeye başladım. Vefat etmiş Allah rahmet eylesin. Ben de dua ediyorum insan sonuçta ama onun gitmesi ve bana sormadan bu benim aklımı karıştırıyor

      Yorumla
    • rapunzel_08
      rapunzel_08
      +1 yıl

      Allahını seversen senin nasıl bu düşünce tarzın var? sevse nolur sevmese nolur. o insan yok artık. Ben sevgilin için çok üzüldüm. Çok zor olmalı onun için. neticede anıları var. Ben olsam onu teselli bile ederdim. Bu tarz davranışınla eminim ki soğutursun kendinden. bence otur düşün yaptığın çok yanlış bişey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir insanı sevmek için onun hayatta olup olmaması önemli değil ki. Hisler önemli benim için. Ben anlatamıyorum mu yoksa anlamak mı istemiyorsunuz?

      Yorumla
    • rapunzel_08
      rapunzel_08
      +1 yıl

      Ruhla savaşamazsın. Sen anlamamkta ısrarcısın. Bu kadar insan yanlış düşünemez. Demeki ki sorun sende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?

      Yorumla
    • rapunzel_08
      rapunzel_08
      +1 yıl

      Demek ki olmuyor. Allah korusun aynısını sen yaşasan. Eski sevgilin vefat etse sen ne yapardın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dediğim gibi bir Yasin-i serif okurum , dua ederim. Ailesini tanıyorsam telefonda baş sağlığı dilerdim. Canım hala orda ben mi abartıyorum o mu?

      Yorumla
    • rapunzel_08
      rapunzel_08
      +1 yıl

      Şimdiye kadar orda kalması abartıya kaçmış evet. Kıskanılası bir durum yok sonuçta ama gereksiz bir haraket tabi ki

      Yorumla
    • Crilya
      Crilya
      +1 yıl

      Neyse artık.. Bir daha kine evin de oturup duasını eder. Bu seferlik böyle olsun :)

      Yorumla
  • JustCheef
    JustCheef Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Ölen eski sevgilisi mi?

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • JustCheef
      JustCheef
      +1 yıl

      Ben olsam ben de giderim kimseye de sormam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi git. Zaten siz erkekler burnunuzun dikine gitmeyi seversiniz. Sonra bizi şikayet edersiniz

      Yorumla
  • emir134
    emir134 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Yuh ölmüş be buna bile trip

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye gidiyor? Biraz empati yapın ya

      Yorumla
  • Alegriia
    Alegriia Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ayıp ya sen ne düşünüyorsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanlışları o yaptı

      Yorumla
  • nedenben09
    nedenben09 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    cenazenin tek sıfatı müslümanlık.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • Zeynep899
    Zeynep899 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Ölen ölmüş gıden gıtmıs el ınsaf

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana neden söylemiyor

      Yorumla
  • freyyy
    freyyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    gidebilir bunda da fesatlık arama bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir de sabahlara kadar kalsın ben susayım

      Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı.

    insanların yaşanmışlığına saygı göstermek gerekir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla abartmamak kaydıyla

      Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Yuh be oluden mi kiskandin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte

      Yorumla
  • umtakblt
    umtakblt Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Gidebilir ben olsamda giderdim neden olmus?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum neden öldüğünü sormadım

      Yorumla
    • umtakblt
      umtakblt
      +1 yıl

      soe bak merak ettim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuşup daha fazla moralimi bozmak istemiyorum. Ne yapıyorsa yapsın

      Yorumla
  • Devamını Gör (55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim eski sevgilisinin cenazesine gitti. Ne yapabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Şuanki ilişkimde partnerim eski sevgilisinin cenazesine gitmek istedi sizce ne yapmalıyım? 7 cevap verildi
Eski sevgilimin ölen sevgilisi napmalıyım? 8 cevap verildi
Ölmüş olan eski sevgilisinin bilekliği ile date geldi ne yapmalıyım? 10 cevap verildi
Erkek arkadaşının kardesi öldü yanına gidemiyorum çok üzgünüm? 5 cevap verildi
Ruyamda eski sevgilimin cenazesi vardı? 18 cevap verildi
Eski sevgilim öldü ve? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨