AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Yok artık abartıyorsun kız ölmüş gitmiş sen arkasından bir dua okuyacağına neyin hesabını yapıyorsun. Ben olsam bende giderdim bunun için bir şey hissetmek gerekmiyor insan olmak yeterli.
Ben de bir duayı esirgeyecek taş kalpli biri değilim. Hatta birlikte oluruz dedim gitmene gerek yok dedim. Sen bencilsin dünya senin etrafında dönmüyor dedi
Haksızsın.
Sanki seni cenazesiyle aldatacak. İnsanlık görevini yapıyor.
Vicdan yapıyor ben anlıyorum ama fazla abartıyor. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
O zaman iş değişir. Haklısın o zaman.
Sağol ya
oha ameke ya.
cenaze bu kızın ölüsünden mi kıskanıyon?
Kıskanmıyorum ama hala niye orda Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
vefa borcunu ödemek için gitmiştir. gidebilir ne var bunda? ya da eski eşi olsa yine gidebilirdi. çok abartıyosun
Yuh yani birak bunada gitsin yani. Allah rahmet eylesin
Amin. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Olum bu her ne olursa olsun gidilmesi sart. olaya bu acidan bak
Kız ölmüş kızım ölmüş... Anladın mı? ölmüş ölmüş... Yokluk yani... Kız artık yok diyorum anlıyor musun? Ölllllllllmüş...
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte onlar sonsuza kadar yaşar
Günahtır gider ben olsam bende giderim demekki zamanında yeri önemliymiş sen yinede öyle deme zaten istemesende giderdi de ölüm başkadır
Hala orda niye bir sorayım size. Çünkü kopamıyor. Açmıyorum telefonlarını arasın dursun. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Demekki dediğim gibi aklı ondaymış
:( :(
Ama elinden ne gelir ki?
Hiçbir şey. Sadece susuyorum
Ne saçma düşünüyosun sen ya ne olucak gittiyse altı üstü bir iki dua okuycak başka bişeymi bulamadın kıskanıcak ben olsam bende giderim yani ne var
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Ha evde okumuşun ha orda ne farklı varki sanki tabuta beraber gircekler töbe töbe
Sabahtan beri orda ama
Böyle bişey benim başıma gelseydi (Allah korusun) sevgilime sormadan giderdim, böyle bir durumda ondan izin alacak değilim.
Gidilmesi saçma hala orda olunması daha saçma :(
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
olmaz yawrum bunda kıskançlık olmaz anlayışlı ol ölmüş biri var sonuçta, geçmişte onla olan yaşanmışlıklar var saygı duyman gerek
Hala orda ama. Buna ne diyeceksin
çok normal bir kaç gün yasını tutması.. Bekle
Cenazeden bahsediyosun ne olursa olsun ben olsam bende giderdim cenaze olduğu zaman hiçbir kin kalmaz bende sözün bittiği nokta.
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Bence abartıyosun
Hala orda olmasi. Yine mi abartıyorum
Napıyo orda hala
Ne bileyim canım. Açmıyorum telefonlarını
Özele gelsene
sonuna kadar haksızsın senin vizdanın yok mu ölüm bu aman be nedesem anlamıcaksın böyle bir şey yazabilenin anlama kıtlığı var dır
Bak arkadaşım ben kötü bir insan değilim. Derdimi anlatamadım galiba. Bana haber vermiyor. Beni sinirlendiriyor. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
sorunda bana sormadan gitmiş diyorsun birincisi sen kim sin ki senden izin alacak kız arkadaşısın karsı deyilsin hayat kçu deyilsin arkadaşısınız onun hayatına gön veremezsin gitmek istediği yere gitme diyemezsin karısı olsan ginede gitme diyemezsin
Neden gitmesin eskiden hayatını onunla paylaşmış yani tabi sana sorması gerekti ama gitmesi saçma değil boşa sinirlendin
Otursun evinde dua etsin. Yasin-i Şerif okusun hatta ben de okurum. Gitmesini gerektirecek bir şey yoktu
Kendini sevgilinin yerine koy ve düşün sen olsan gitmez miydin?
Hayır gitmezdim ama üzülürdüm ağlardım belki. Her Cuma okuduğum dualara onu da katardım ayrıca tek de okurdum
Güzel kardeş bir müslümana bu yakışıyor mu sence Hz. Muhammed s. a. v. ümmetinden bir kişiye bu sözler yakışıyor mu müslüman zor zamanda isterse düşmanı olsun o zor zamanında yaninda olandır erkek arkadaşına güveninde tamamsa sorun etcek birşey değil
Bu Ne Kıskanlıktır Arkadaş Kız ölmüş hala Kıskançlık krizindesin
Fazla abartıyor da ondan. Başınıza gelmeden anlamazsınız
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
Gitmesi iyi olmus sonucta eskide olsa yasanmisliklar var :(
Duygular önemli
Bencil olduğunu düşünüyorum ve bana da copy paste yapma yazdıklarını.
Tamam bencilim
Sende bir fatiha oku , ölmüşten bari kıskanmayın bu nedir yaa
Okudum İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
sen ölsen seninde cenazene gelecek demekki birde böyle düşün
İstemiyorum
Adam vicdanını rahatlatmak için gitmiştir
ölü den kıskanmış hani nefes alan espirisi vardır ama bu nefes almıyor
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
saçmalama yahu ölüsüne tecavüz etmeye gitmiyor namaz kılacak ama üstüne yasin okusa bir de daha güzel olur tabi
Hala orda hiç gitmesin aman
sana sorması gerekmez ki bunu sen olsan gitmeyecek misin
Hayır gitmezdim. Dua etmek için cenazeye gitmezdim. Allah rahmet eylesin der bir Yasin-i Şerif okurdum ruhuna bu kadar
Ya sacmalama ya bu kadar bari kiskanma olmus gitmis kiz
Ama ondan nefret ediyordu. Hiç duygusu kalmasa gider miydi?
haksızsın helalleşememişler demekki hakkını helal etmeye gitmiştir
Bırak gitsin kız ölmüş hissetse nedir benim eski sevgilim de ölse giderim bir zamanlar hayatımda en önemli insandı
Oha artik ölmüs gitmis kiz onu mu kiskaniyosun sevgilin dogru olani yapmis
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
Sonucta o kizla bir gecmisi var ve bu son gorevi yapmasi gereken ustune gitme cocugun bence anlayisla karsila iliskin zora gidebilir yoksa
ya ne alaka be kardesim, cenaze bu gider tabikii kıskanclıgın bukadarınada pes
Fazla abartıyor ama
Cenaze diyorsun. Gitmeli tabiki de neyin kafasındasın?
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Bence adam doğru olanı yapmış cenaze bu eğlence değil
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Bence kim olsa giderdi yanı önceden de olsa sevmis aşkım demis bence bunda birşey yok
Evde oturup bir Yasin-i Şerif yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Gitmesine gerek yordu bana da sormadı
o İnsani vazifesini yerine getiriyor. sen ahlaksızlık vazifeni yerine getiriyorsun
Evet onun için evde dua ediyorum ahlaksızlık mi bu. İlla gitmem mi lazım
sen kimsin l*n vicdansız kadın haddini bil ölünün arkasından salak salak işler peşindesin
Terbiyesizlik yapma edepli ol
terbiyesizlik yapan sensin ölüye saygın olsun edepsiz
Ne dedim ben hakaret mi ettim terbiyesiz
kendini yırttın buralarda soru soracak kadar kendinden geçtin
Böyle bir cevap verecek kadar seni geren ne çocuk. Vereyim adresini sen de git ailesine baş sağlığı dile
Ölüye bile trip atıyonuz arkadaş
Ne tribi ya. Ne işi var orda ne alaka yani?
Bana sormadan gitmiş diyorsun ya ben hiç bir zaman sevgilimden izin alıp hareket etmedim mantıgım neyi dogru bulduysa yaptım sevgilinde insan olarak uzerine duseni yapmış korkmana gerek yok onu sevme olayı değil bu her ne kadar ayrılmış olsada geçmişte yaşadıgı anılar için cenazesine gitmiştir
Haber verebilirdi ki istemeyecektim o ayrı. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor muydu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Ne durumlara düştük sen insalıktan çok uzaklaşmışsın arkdaşım, hayat sevgili olmak dışında da ölümü var Allah rahmet eylesin
Amin. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor muydu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu? Gitmesine gerek yoktu bence
Abartıyorsun siz hep böyle misiniz kadınlar
Böyleyim ben. Hala orda olması abartı değil mi
Çok üzülmüştür yazık ya ölüm nedeni neydi acaba yaşı kaçtı
Sen bu tür durumları normal karşıla bence
20 yaşında bilmiyorum niye öldü sormam da zaten
Yazık ya 20 yaşında sormam da diyorsun kız ölmüş artık ya sevgilini elinden alamaz korkma
Önemli olan duygular. Yaşamış olsun ya da olmasın. Eğer duygusu hala varsa ben ayrılırım. Siz sevgiyi ölünce bitiyor mu sanıyorsunuz
Kız ölmüş ve sen hala kıskançlık peşindesin biraz zaman ver sevgiline şuanda anılar film şeridi gibi gözünün öünden geçiyor kız ile illaki özel şeyler yaşamıştır üzülüyordur.. üstüne gitme çocuğun
La saçma saçma sapan konuşma Ölüden bile kıskanıyorsunz yuh yani
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular önemli
Saçmalana istersen
ne kadar gereksiz bir insansın aptal şey kıskandığı şeye bak sinirliymiş güya töbe töbe ya kes sesini ben olsam seni şutlardım
Kızların kıskançlığı çok salakça olabiliyor cenaze be doğum günü mü:(
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
1. yasin ölüler için değil diriler içindir 2. kıskançlık bu denli olmamalı.
İNSANLIK yapıp sende onunla beraber gitseydin. ÖLÜM bu ÖLÜM..
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
yakında snei terk etceği için onun için kafa rahattır emin ol
Kim kimi terk ediyor pardon :)
seni sneiii.)
Görürüz ;)
şuna bak.)
Tanrı bizi bu tarz aptal insanlardan korusun. Çok amin.
bu arada ben senden kesin ayrılırdım sevgilim olsaydın eski sevgilim ölücek bende senden izin alcam öylemi bunun izni olmaz ölmüş bir insanı kıskanmak nedir iyi misin abicim anlamadım?
Ne alaka eskide olsa sevmiş bir zamanlar sonuçta ve ölmüş biri düşüncen çok saçma abartıyosun
Müslüman sıfatıyla orada.
Sabahlara kadar cenaze evinde olması da çok normal. Her müslümanın yapması gereken . İnsanların kalbini kırmak da görevi
Sonra Türk kızları neden kezban...
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
yaşanmış gün hatrına gitmesi doğru bence ya
Hala orda ve kopamıyor ordan :( Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
ya yetiyor tabii de, empati kuruyorum. ölsem eski sevgilimin gelmesini de isterdim, eski sevgilim ölse de giderdim. çünkü bu başka bir şey ya yaşanmış günler var sonuçta ve o artık bu dünyada değil. kıskanılacak ya da rahatsız olunacak bir şey yok canım merak etme bence
Canım hala orda fazla abartmıyor mu sence
Ya kızım böyle bişeyde kızılır mı iyi misin sen?
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Tabi sen bilirsin ama şimdi hiç böyle bir muhabbet bile açmana gerek yok ben sevgilim gitsin isterdim..
Ölüme bile trip yapabiliyorsunuz ya ne diyeyim...
Trip değil bu. Biraz empati lütfen
Boyle empati mi olur Allah askina
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
İnsan eski sevgilisine selam da verebilir. Her ne olursa olsun onlarin bir gecmisi var. Kiz zaten aradan cekilmis ölmüs ustelik. Bilmiyorum cenaze apayridir. Bu duyguyu cok iyi bilirim
Trolünüzü sikicem sabah sabah çok başım ağrıyo zaten l*n
l*n ölü o, ölü. Az biraz ölüye saygınız olsun.
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
Fazla yanlışların var. Bence o duygularına sahip çık, gerisi onun ölüye sevgisine kalmıştır. Ama şunu da unutma; insan en güzel ölüyü sever. Tabi, ölüyü sevmek her insanın hakkı değildir, kolay değildir. Karşılık beklemeden sevmenin en anlamı olduğu yerdir. ☺
ölmüş ya ölmüş neyin kıskançlığı bu
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
Bu onun son goreviydi yapmis kiskanman gereken bir durum yok hatta yerinde olsam ben de giderdim onla beraber
Ölen birini mi kıskanıyorsun? Ayıp gercekten.
Yanlış anlaşılmak istemem. Bana haber vermiyor. Konuştuğumuzda sen bencilsin dünya senin etrafında dönmüyor diyor. Duygular önemli. Tabi ki vefat etmiş biriyle birlikte olacak hali yok ama hala sevgisi varsa bu benim için ayrılık sebebi
Biraz zaman ver ona şu an herşey çok taze duygulari karişmış olabilir bu normal en fazla 1 ay sonra toparlayacaktir işte o zmn davranislarindan anlarsin zaten baktin halen huzursuzsun o zmn karsisina gecip sor.
Ölüsüne bile sinirleniyosun. Ne bu kıskançlık
Kıskanmak değil bu. Niye anlamıyorsunuz beni? Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor muydu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Cenaze bu ya. Daha neler. Saçmalama Allah aşkına.
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Onların birlikte geçirdikleri zamanları olmuş. Son yolculuğunda ona yakın olmak istemiş. Ölmüş o kız. Bilmem farkında mısın?
Hala orda olmasi fazla abartmıyor mu? Hala duygusu varsa ben ne yapayım. Kalbine mühür vuramam
Onu seviyorsa yapabileceğin bir şey elbette yok. Sadece şu an için sakin ol. Ailesinin yanında olmak istiyordur. Onların acısı var.
Ölmüş birini kıskanmak…
Ölmüş birini kıskanmak değil bu. Ben kendimi anlatamadım galiba. Ondan nefret ediyordu. İçinde ona karşı hala bir şeyler hissediyor olabilir. Yoksa niye gitsin? Ben hala onu sevdiğini düşünmeye başladım. Vefat etmiş Allah rahmet eylesin. Ben de dua ediyorum insan sonuçta ama onun gitmesi ve bana sormadan bu benim aklımı karıştırıyor
Allahını seversen senin nasıl bu düşünce tarzın var? sevse nolur sevmese nolur. o insan yok artık. Ben sevgilin için çok üzüldüm. Çok zor olmalı onun için. neticede anıları var. Ben olsam onu teselli bile ederdim. Bu tarz davranışınla eminim ki soğutursun kendinden. bence otur düşün yaptığın çok yanlış bişey
Bir insanı sevmek için onun hayatta olup olmaması önemli değil ki. Hisler önemli benim için. Ben anlatamıyorum mu yoksa anlamak mı istemiyorsunuz?
Ruhla savaşamazsın. Sen anlamamkta ısrarcısın. Bu kadar insan yanlış düşünemez. Demeki ki sorun sende
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Demek ki olmuyor. Allah korusun aynısını sen yaşasan. Eski sevgilin vefat etse sen ne yapardın?
Dediğim gibi bir Yasin-i serif okurum , dua ederim. Ailesini tanıyorsam telefonda baş sağlığı dilerdim. Canım hala orda ben mi abartıyorum o mu?
Şimdiye kadar orda kalması abartıya kaçmış evet. Kıskanılası bir durum yok sonuçta ama gereksiz bir haraket tabi ki
Neyse artık.. Bir daha kine evin de oturup duasını eder. Bu seferlik böyle olsun :)
Ölen eski sevgilisi mi?
Evet
Ben olsam ben de giderim kimseye de sormam
İyi git. Zaten siz erkekler burnunuzun dikine gitmeyi seversiniz. Sonra bizi şikayet edersiniz
Yuh ölmüş be buna bile trip
Niye gidiyor? Biraz empati yapın ya
Ayıp ya sen ne düşünüyorsun
Yanlışları o yaptı
cenazenin tek sıfatı müslümanlık.
Doğru
Ölen ölmüş gıden gıtmıs el ınsaf
Bana neden söylemiyor
gidebilir bunda da fesatlık arama bence
Bir de sabahlara kadar kalsın ben susayım
insanların yaşanmışlığına saygı göstermek gerekir
Fazla abartmamak kaydıyla
Yuh be oluden mi kiskandin
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
Gidebilir ben olsamda giderdim neden olmus?
Bilmiyorum neden öldüğünü sormadım
soe bak merak ettim.
Konuşup daha fazla moralimi bozmak istemiyorum. Ne yapıyorsa yapsın