AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
haksızsın kalbiniz kararmış hepinizin.
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu? Kalbim kararmış değil mi?
evet kararmış
Bilmem ucu acik bir konu
Peki. Teşekkürler
salakmısın kızım sen ya da kesin salaksın
Saçmalama delirdin mi
Cenazesine gitmiş hala kıskanıyorsun yazık
İnsan ölünce onu hala sevmeyeceği anlamına gelmez. Tabi ki tekrar ona dönemez biliyorum ama duygular işte
Sonuçta tanıdığı biri geçmişte yaşanmışlıklar var. Helallik vermek için gtmiştir.
Ya siz ne değişik bir modelsiniz ya :)
Nasıl
Nolmuş ki eski sevgilisine. Sen mi öldürdün yoksa
Bilmiyorum sormadım
ölüsünden bile kıskanıyosan sıkıntı büyük
Bana sormaması beni sinir eden. Gitmesine de gerek yoktu ayrıca. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
sana sorarken ne diyecekti sevgilim öldü cenazesine gidebilirmiyim mi? kimin olursa olsun bir insanın cenazeye gitmek için izin istemesi bana saçma geliyor
Haber versin izne gerek yok ki. Ama ben gitme derdim o ayrı. Dürüst olalım.
Şimdi hala orda. Bu kadarı da fazla değil mi
Gitme diyeceğini tahmin ettiğinden sormamıştır kız niye öldü
Sebebini bilmiyorum sormadım sormam da zaten
Son gorevini yapmis iste
Geçti artık zamanı geri alamıyoruz
Empati yapıyorum, haklısın. Ben ayrılırdım.
Sağol canım ya. Bu kadarı fazla değil mi hala orda
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Haklısı güzelim.
Haklısın*
arkadaşım bu doğal bişey.
bu kadar gaddar olmayın
Ben kötü değilim anlamıyorsunuz. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
okusaydın o zaman
Bana haber vermedi ki
cenaze bu çay içmeye gitmemiş adam
Evde etsin duasını. Hatta ben de ederim
yav adam kaldırıp sarılacakma sanki arızamısın nesinn
Anlamıyorsunuz anlamayacaksınız da
anlat anlayalım o zaman demekki sakladıgın bir şey var
Sakladığım bir şey yok.
e derdin ne ozaman ölünün neyini kıskanıyorsun cenazenin dügün küslügü olmaz biz böyle ögrendik sana nasıl ögrettiler bilemem ama adammış kardeşim helal olsun bende aynısını yapardım
Ondan nefret ediyordu. Evde birlikte Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Ötesine gerek yoktu ki
olabilir nefret edebilir ama yapması gerekeni yapmış bence
Olan oldu zaten. Zamanı geri alamayız
Allah bizi senin gibi insanlardan korusun
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Ben böyle bir insanım işte
Yapıcak hiç bir şey yok
Doğru
Ben böyle düşünme arkadaşım ölüm bu yani
Sen neden bu kadar on yargılısın.
Fazla abartıyor çünkü. Ben öyle söyleyince bana bencilsin dünya senin etrafında dönmüyor diyor
Bunu mu kıskanıyorsun? Pes.
Kıskanmıyorum
Gidecek tabi cenaze bu
Sevgilin tabutu mu s*kecek aptal karı
Ahlaksızlık diz boyu sen de. Düzgün konuş
Keke kac yumurta diye sordunda benim cevabim cok terbiyesiz kaldi , bir defol allasen
rahat birak adami uleynnnn
Rahat bırakmadım ne oldu kafasına göre işler yapıyor. Artık karışmıyorum
saçmalamayın bir ya
Siz anlamazsınız
Ölüyü de kıskanıyosan git sen de öl
Off anlamıyorsunuz
Ne olmuş yani gittiyse
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Cenazeye gitmek buna engel değil ki gene okuyun yani
Hala orda olması peki. Fazla abartmıyor mu
Uzun süre kalması abartı tabi
belkide hala onu sviyodur ya da onu unutmamıştır
Olamaz öyle bir şey. Değildir ya
bilmiyorum bence onunla knuş dinle onu belki dertleşmeye felan ihtiyacı vardır
Sen boş geziyorsun seni bırakacak o daha.
Kim kimi bırakıyor?
Ben bilmem.
Biraz empati ve vijdana sahip olman lazim
Fazla abartıyor tanısanız hak verirsiniz
He he öyle
Yuh diyorum. Trollüğün bu kadarı aga :o
bir Yaşanmışlıktan Sonra Ben Olsam Bende Giderim
Trol bir soru beyler.
haksızsın tabikide, gidecek tabi
Mal mısın?
Kız ölmüş mü
Evet
Üzülmüştur l*n ne de olsa eski sevdiği paylaştıkları var sonuç da
Duygusu hala bitmediyse ayrılmak en doğrusu. Ölen beden imiş aşıklar ölmez diyor ya şair işte duygular sonsuza kadar yaşar
Ayrıl tamam hadi
yuh. troll hanım yuh.
Ne trolü ya. Herkesi kendiniz gibi görmekten vazgeçin artık
Cenaze cenaze aloo
Biliyorum
Sacmaliyorsun
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Olmuyor canım. Cenaze namazı denen bisey var
abartma
Abartmıyorum
Bas kıçına tekmeyi
Zamanı değil
E sordun söyledik hacı
Tribinde bu kadarı.
Trip değil bu. Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Anlıyorum hı.
Haksizsin hemde çok
Ne konuda
Bence olaya sakin bir gözle dışardan bak
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Ya kızım manyak misin ya kisksniyosun yani bu durumda üzüldüm sana
Vicdan yapıyor çünkü ben biliyorum onu
Yani bırak bir insanı herhangi bir hayvan canlı dahi olunce insan etkilenir , yani ölüm bu öyle kolay değil , her insan bir durur düşünür , vicdanı sizlar , sen nasıl bir şeysin ki bunu anlayıp biraz zamana bırakıyorsun seni anlamadım
Aynısını ben yapsam demediğini bırakmazdı. Bir insana üzülebilirsin anlarım bunun için gitmeye gerek yok ki. Ben susuyorum bir süre konuşmayacağım. Anlasın hatasını
haksızsın
Tamam
sus
Haksızsın
Peki
Eski sevgilisiyle sinemaya gitmemis kafeye gitmemis veya sahile guneslenmeye gitmemiş. Sana soylememesi yanlis ama gitmesinde sakınca yok
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
Ölünün arkasından yasin okunmaz diye biliyorum
Sende beyin var mı
Sen de yok anlaşılan
salaksın. kız ölmüş daha neyin kafasındasın?
Salak olan sensin.
ben ölen birini dert etmiyorum :D
sadece rahmet dile
Tamam
Odun musun?
Ne alaka
Gidebilir.
Tamam
Çüş be
mevta kimdi :)
Sen
Ne varki bunda
Bir şey yok tamam
saçmalama cenaze!!!
Evde oturup bir Yasin-i Şerif okumak yetmiyor mu? Hatta ben de okurum ne olacak yani. Bu yeterli olmuyor mu?
ölü diyoruz be!
kıskançlığın gururun!
insanlığını gölgelemesin buna izin verme yazık!
Olan oldu gitti bana haber vermeden. Aynısını ben yapsam demediğini bırakmazdı. Kıskançlık gururla alakası yok bunun
iyi devam et o zaman !
bişey yapma
Tamam
Salak