Kızın arabası olup erkeğin arabası olmaması bir ilişki için sonradan sorunlara yol açar mi?
Sorun olmaz
Sorun olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kişiden kişiye değişir bakış açısıyla alakalıdır. Benim için sorun olmazdı bu tarz şeylere takılmam.
-Canım bir tur versene?
+olmaz canım ya yeni aldım daha ben sürmedim.
-Tamam selin sorun değil gerçekten...
+selin mi dedin bana (adımla seslendi bana nasıl ağrıma gitti..)
-ismin selin değil mi yoksa?
+in nan arabamdan bitti benim alp diye bir sevgilim yok artık..
-Tamam bizim eve yaklaşalım ben atar yapıp sonra durdur arabayı diyeceğim...
+bak hala konuşuyor in arabamdan seni ezmediğime dua et.
-Yemedik arabanı alda başına çal..
+tekerlekleri kaydırma efekti şu an elimizde olmadığı için tekerleri kaydırma efektini hayal edin...
Kesinlikle sorun olur.
Arabası olan bir kızla sevgili olmam. Benim arabamda varsa olabilir belki. Ama en uygunu erkeğin arabası olup kızın olmaması. Arabası olan kızın yanında arabam olmazsa ezik gibi hissederim kendimi.
Eig için teşekkürler.
Sen zaten ezik hissediyorsun o yüzden böyle düşünüyorsun
Insandan insana degisir... Bazi erkekler gurur yapar. Bilmem bence 2015 boyle seyler problem olmasi uzucu.
Bir erkek bahane üretmek isterse, cok büyük sorun yapar bunu. .
Cevap
39Cevap
Sorun olmamalı ancak erkeğin zamanla canı sıkılır duruma. Düşünsenize erkek dolmuşla tıklım tıklım gidiyor buluşmaya ve kız arabayla. Sonra kızın arabasına bin falan tırt. Saçma sapan işler bunlar. Gururlu insan dayanamaz buna. Kadın başlarda uyum için yaya takılırsa iyice alıştıktan sonra sorun olmaz ama. Başlarda gurur el vermez.
Aşkım evdeyim gel beni al derdim len hiç böyle olmadı hep be gittim aldım birkezde gelip o alsın işte ne güzel olurdu hatta arabam olmasa aşkım arkadaşlar ile bukuşucam beni bir gece klubune atarmisin dersim :D tabi sonra öldururmu bilemem
sorun olmaz da
burası türkiye
alışmamışız kadının varlıklı olmasına... hep erkeğin olmalıdır
beklenti hep öyledir...
ama kız arkadaşımın arabası olsa fena olmaz
neden sorun olsun ki
ama arabam var diye hava atarsa kız
o zaman problem
Niye sorun olsun ki? Sorun olmaz kız hava atmıyorsa erkeğin de aşağılık kompleksi yoksa.
Kız bunu sorun etmez ama erkek için bu gurur meselesi olabilir aslında kisine da bağlı
Ama erkekler biraz gururludur yediremezlersevayri :(
Hatun olmalı gardaşım her hafta lastik yakacak :)
İvediğe gidiyoz mu?
@Kava-banga :)
ben atımla geliyorum nal toplatırım ama hıaaa :D :D :D
Kızlar arabaları olmamasını sıkıntı yapmaz ama erkekler garanti yapar. Toplum böyle yetiştiriyor napalım.
türk kızı maddiyata herşeyden daha fazla önem veren bir canlı olduğu için o sorun yapmasa bile sen yapacaksın bunu ;) para>allah sizin için
Benim arabam var valla sorun olmaz, o sorun etmezse :D
Neden sorun olsun? Hep erkekleri mi olacak kizlarinda olsun hiçbir sorun olmaz
Olmaz gerçekten de seviyorsan ama kızın arabasi olup erkeğin olmaması erkek kendini kızın yanında kucuk ezik hissedebilir
Asıl sorun taraflardan birinin karaktersiz olmasi bence
bence iyi olur araba kullanmayı sevmiyorum zaten o araba kullansın ben camdan dışarıyı seyrediyim :D
Benim için olurdu. Ama arabam olucak zaten inşallah yakında 😎👌
Aslinda boyle birsey sorun olmamali ama erkek milleti assagilik kompleksine girip sorun eder
yoo sorun değil :D yalnız benimki 20 milyarlıksa onunkide 500 milyarlıksa o zaman sorun olur işte :D
Milyar mı kaldı dostum kaç yaşındasın 70 mi
Ben sorun yapmam..
Not: El arabam var.. Düzenli olarak binerim.
Hayat bu aşk herkeze nasip olmaz ama araba çalışarak alınabilir
Bence olmaz ama bazen ben kullancam kavgası olabilir
Böyle bir durum yaşayacağımı hiç sanmıyorum ama sorun olmazdı benim için.
Sorun olmaz hatta erkeği kırbaçlar bu birşeyleri başarmak ve statü sahibi olması için o yüzden iyidir
Erkek kızın arabasına çaktırmadan el koyar ve kız bunu yer, sorun kalmaz.
araba köpeğin olsun ya keşke genc olsamda akbille dolaşsam öğrencilik günleri güzeldi :)
Hic birşey yapamasam gider el arabasi alir bide modifiye yaparim :D
Sorun olur çünkü
bir çok kadın maddiyata önem veriyor
Cevabın saçma, ilişki başlamış olarak düşünmelisin soruyu ilişkiyi başlarken arabası olmadığını biliyor zaten
sorun olmaz önemsenmeyecek bir durum aslında...
Erkek gurur yaparsa sıkıntı büyük
Sorun olmaz kızın arabası kullanılır
kızla erkeğin birbirini ne kadar sevdiğine bağlı
Gururlu yaratıklarız biz ama sorun olmamalı.
Sorun olmaz ama erkek biraz kötü hissedebilir
Neden sorun olsun ki olmaz bence
Sorun olur eğer erkek gercek seviyorsa
bazı gurur yapan erkekler için olur
Erkegin asaglık kompleksi varsa sorun olur.
Seviyorlarsa Hiçbir Sorun Olmaz.
Hayır sorun olmaz bana göre
erkeğin bakış açısına göre değişir
Sorun olmaz niye olsun
Ben takmam, takanında aklından şüphe ederim
arabaya binemeyen kucağa biner:)))
Araba tofas ca sikinti yohh
olmaz sevdikten sonra araba önemli değil
kızlar hava yapmamalı bunu
basima gelmedi ama sorun olmaz sanirim
Niye sorun olsunki
Niye olsun ya?
ya neden sorun olsun
Sorun olur
Neden sorun olsunki
ne alaka
Ne sorun olcak?
sorun değil
A dedim
Ne sorunu olacak.
Hayır sorun olmaz
Sorun olmaz
İleride olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar