Erkek arkadaşım benden ayrılmak istiyor fakat ben istemiyorum ne yapmalıyım?

Nedeni beni üzmek istemiyormuş. Çünkü pek msjlaşmayı sevmiyor benimle ilgilenemezmiş yani ben ilgi isteyen biriymişim o da yoğun çalıştığı ve bu aşk durumlarını beceremediği için ayrılmak istiyor. Ve biz şu an görüşemiyoruz yani aynı sınıftaydık fakat ayrı şehirlerdeyiz. Ben onu göremesem bile öyle kabul ettim. Çünkü onun sesini duyunca bile mutlu oluyorum. Çok şey istemiyorum aslında sadece benim aşkım olsun benimle olduğunu bilim yeter. Fakat o beni üzüyor diye gitmek istiyor bense ondan vazgeçmek istemiyorum ne yapmalıyım :( bana yardımcı olur musunuz?
Erkek arkadaşım benden ayrılmak istiyor fakat ben istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla