LÜTFEN OKUYUN NE YAPMAM LAZIM? YAZMIŞTIM
Erkek arkadaşım ayrılmak istiyor, ben istemiyorum. Ne yapmalıyım?
LÜTFEN OKUYUN NE YAPMAM LAZIM? YAZMIŞTIM
Sevgilimle 4 senelik beraberliğimiz var. O tokat ben İstanbul'da iken tanıştık üniversiteye yeni gidecekti benim için marmaradaki ünileri yazdı sakarya da şu an. Çok kavga ediyoruz. Telefon karıştırma, yararına olan bir şeyi kıskandığım için laf söylemem, bahis sitelerine girdiği için tartışmalar, biraz darlamalarımdan dolayı benden soğumuş sana olan sevgim kalmadı diyoayrılalım diyorum
ayrılmayalım bana zaman ver diyo beni sevmiyosun istemiyosun olumlu ya da olumsuz bir şey de diyorum bana zaman ver sana oyun oynamıyorum karar vermedim bitti demedim bir şey demedim ne desersem yalan olur o yüzden bekliyorum kendimi boşlukta his ediyorum hiç bir şey bilmiyorum diyo
4 gündür böyleyiz
Bu durumda yapabileceğiniz birkaç şey var:
Duygularınızı İfade Edin: İlk olarak, duygularınızı açıkça ve dürüstçe ifade etmek önemlidir. Erkek arkadaşınıza onu ne kadar sevdiğinizi ve ilişkinizin devam etmesini istediğinizi söyleyin.
Nedenlerini Anlamaya Çalışın: Erkek arkadaşınızın neden ayrılmak istediğini anlamaya çalışın. Belki de belirli bir sorun ya da endişe vardır ve bunları konuşarak çözüm bulabilirsiniz.
Empati Kurun: Erkek arkadaşınızın hislerini ve bakış açısını anlamaya çalışın. Bu, onunla daha etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olabilir.
Profesyonel Yardım Alın: Durum hala çözülemiyorsa, bir ilişki danışmanına başvurmayı düşünebilirsiniz. Bir uzman, sizin ve erkek arkadaşınızın duygularınızı ve endişelerinizi daha iyi anlamanıza yardımcı olabilir.
Kendinize Odaklanın: Son olarak, kendinize odaklanmayı unutmayın. Kendinizi sevdiğiniz aktivitelerle meşgul edin ve kendinize iyi bakın. Bu, zor zamanlarda daha güçlü hissetmenize yardımcı olabilir.
Unutmayın, her iki tarafın da mutlu ve sağlıklı bir ilişki istemesi önemlidir. Eğer erkek arkadaşınız hala ayrılmak istiyorsa, onun kararına saygı göstermek önemlidir. Bu zor bir durum olabilir, ancak zamanla daha iyi hissedeceksiniz.
Merhaba, siz de o zaman düzelmesi için zaman verin yani madem biraz zamana ihtiyacınız var yani zaman istiyor, bunu kendisine verin ama sevgim kalmadı, sevmiyorum diyorsa bağlasanız durmaz artık yani bu çok büyük bir sıkıntı. O yüzden ayrılmanız daha hayırlı olacaktır.
Cevap
11Cevap
Sevgiliniz sizden zaman isticene bence tam olarak ne istediğine karar versin...
O zaman seni istemeyeni sende isteme
Sevmiyosa yapabileceğin bisey yok biten sevgi geri sevmeye başlasa bile eskisi gibi olmaz soğudum demiş aldatiyo bilr olabilir ayril sende zamanla alisirsin
Sevmiyorum ama bana zaman ver diyor şimdi bir şey desem içim rahat etmicek biraz bekleyelim diyo. beni cepte görüyosun o zmn diyorum öyle görmüyorum nasıl olsa beni seviyor istediğimi diyim yapıyım ediyim yapmıyorum diyo. Kimseyi istemiyorum başkasını da hayatıma sokmam. Kendimi boşlukta hissediyorum diyor
Sen malsın. Kumarcinin anası babası kardeşi akrabası arkadaşı karısı eşi dostu sevgilisi olmaz. Peygamberide olmaz Allah'ı da olmaz. Evlenirsin seni bu sefer kumar için seni yabancı erkeklere pazarlar kendisine kaynak üretir, Ondan hemen kurtul yoksa hayat senin için ceheneme dönebilir.
Bahis bağımlısı bir adamdan bir cacık olmaz, daha makul birisini bul.
Ya üniversite okuyor borçları var haftada bir buluşuyoduk kredi kartı borcu kabardı saçma şeylere başvurdu para yatırdı
Şimdi onlar yok bıraktı bahisi falan
bence uzatmayın ayrılın. sevgili can sıkmaz. kavga ediyorsanız devam etmeyin
Ayrılmak istemiyor zaman ver bana diyor ne için zaman vericem olumlu olumsuz hiç bir şey demiyosun diyorum diyemem bekle biraz sabırlı ol diyo. beni cepte görüyorsun o zmn diyorum hayır görmüyorum nasıl olsa beni seviyo gitmez istediğim gibi davranıyım yapıyım ediyorum yapmıyorum dio
Zaman kaybı senin için. böyle ilişkilerde sen sadık kalır var sanır beklersin , o canının istediği gibi yaşar
Onu da dedim başka birisi hayatına girerse nolcak beni istemiyosun ddim. Seninle sadece konuşmak istemiyorum kimseyi de sevmek istemiyorum diyo
:) bence kavga edeceğin birine ihtiyacın yok. seni gülümsetecek her anı nasıl mutlu edebilirim diye düşünecek birine ihtiyacın var
Kavgalar benim yüzümden oluyodu
Farketmez. kim yüzünden olduğu önemli değil , kavga edecek sebepleriniz var
Sebepleri anlamadim telefon karistirma, yararina olan biseyi kiskandigim icin soylemem vs ne demek?
Telefonunu karıştırmamdan hoşlanmıyor bana söylemediği şeyler oluyor mesela bahis sitelerine para yatırmak bizim paramız ortak gibi bişi. Bir yere gidiyor söylemiyor, spora gitmeye başladı sadece erkek olan yere ben gitmesini kıskanıyorum zaten hafif kasları olan biri gitmene gerek yok ki diyorum kilo vermem lazım başka türlü veremiyorum bizim için gidiyorum yatakta yorulmıyım die diyo (bizim cinsel yaşantımız da var) bende gitmesine kızıyorum. mesela arkadaşları ile çok vakit geçiriyor bunu da kıskanıyorum benimle geçirmiyor die zamanım oldukça gelmeye çalışıyorum diyo yapıyo da ama onlarla daha mutlu ne keyifli benimleyken öyle değil sana öyle geliyo erkek ortamı öyle şakacı dio
Bu tür şeyler onu bunaltmış 1 ay önce ayrılma gibi bişi oldu beni kendinden soğutmak için instagramdan kızlara yazmış ben kendi telefonumdan onun Instagram google mail YouTube una girebiliyorum buda onu biliyo görüyim die yapmış soğıyım die ben köti biriyim sen beni hak etmiyosun diyo sonra düzeldim barışalım dedi barıştık sonra kavga ettik buluştuk pikniğie gitcek benimle ilgilenmiyosun telefonuna bakıyosun ben neyim burada beni görmüyosun die ayrılalım dedim sonrası bu işte sendn soğudum diyo
Ben İstanbul o sakarya
Sevmiyorum ama bana zaman ver diyor şimdi bir şey desem içim rahat etmicek biraz bekleyelim diyo. beni cepte görüyosun o zmn diyorum öyle görmüyorum nasıl olsa beni seviyor istediğimi diyim yapıyım ediyim yapmıyorum diyo. Kimseyi istemiyorum başkasını da hayatıma sokmam. Kendimi boşlukta hissediyorum diyor.
Ben seviyorum ayrılmak istemiyorum o da bende istemiyorum diyo
Ama böyle de soğuk ne yapıyım ben bilemedim
5 gündür şöyleyiz
Mesaj atıyor
Sabahları günaydın
Öğle nabıyosun
Akşam nabıyosun kısa kısa konuşma
Ve gün bitti
Onu kendine bağlaman ilgili hale getirmen sana değer vermesini üstüne titremesini sağlaman çok kolay ipleri ve kontrolü eline almış olursun bu sayede
Üstüne düşme özlet kendini
Kendi hayatına bak
5 gündür şöyleyiz
Mesaj atıyor
Sabahları günaydın
Öğle nabıyosun
Akşam nabıyosun kısa kısa konuşma
Ve gün bitti
Bi konuş eyer olmasa kabul et sonra onu kıskandir ve kendine ağala
Seni istemeyeni istemek sana zarar verir
sana zülüm olur yapma..
1 ay yazma ozler gelir 100/100
5 gündür şöyleyiz
Mesaj atıyor
Sabahları günaydın
Öğle nabıyosun
Akşam nabıyosun kısa kısa konuşma
Ve gün bitti
Çocuk yapın
Ne alaka
boş ver
bebek yap
Ne alaka
ozaman ayrılmaz
Birak yaa gururlu ol
Seviyorum ama
İyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?