AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
çok ateşlenirse ayrı yattığın için nereden bileceksin:(
en azından bende hastalanmayım yoksa kim sana bakacak deseydin :)
bagısıklı sıstemın zayıfsa ayrı odada yat. evde ıkı kısı de hasta olursa size kım bakacak
Ne ayıp etmişsin belli değil.Üzülme her insan arada odunluk yapar.
kırılacağını nasıl düşünemedin :/ bu kadar düşüncesiz olmamalısın.
grip, solunum yoluyla da bulaşıyo bilirsin. ben yatarım. bile bile yatarım.
Yatma sonuçta hastalık ve çabuk geçmiyor 1 hafta süründürür
Yap bakımını yap çorbasını kapat kapısını mikroplarıyla huzurlu bir gece geçirsin :))
bundan şu sonuç çıkıyor,sen severek evlenmemişsin,seven insandeğil grip verem bile olsa eşinden kaçmaz
kendini affettir yoksa guru yaparsan iyice kötü olucaktır
haklısın
git sarıl ona özür dile gerekirse yalvar hasta olucaksam senin yüzünden oluyım de:)
kırılır tabi bende gribim 3 gündür yataktaydım anların onun halinden insan yatağa düşünce çok duygusal olur .
İnsanlara yayma riski varsa, hele kalabalık bir iş ortamında çalışılıyorsa, kırılacak bir durum yok.
Başka türlü "birlikte grip olalım" :)
ya ben daha enteresan bişey sorucam ama, gülmicen :-(((
banane sorma kötü bişey kesin
yok, değil, aşağı yukarı seninki gibi.. ama bazı arkadşlar gülecektir.. belden aşşağı diil garanti ediyorum... ama sorabileceimden emin değlim.. ve söz eşin için sana yardım ederim..
gerekırse onunla bende grıp olurum ama asla ona sarılmadan uyumam
değil yatak odasında koynumda göğsümde uyuturdum onu...
duş al ince bişeyler giy balkonda gece 15 dakka dur grip ol.
verem olsa gene yatardım yanında hastalıkta sağlıkta diye başlar bu iş
Sevişerek eşinin hastalığı atlatmasına yardımcı olabilirsin.Antibiyotik etkisi oluyor.
yahu iyice güçsüz düşmesin sonra :))
erkekler hasta olunca çocuklaşıyolar yalnız bırakılmaya gelmez yanii bende bırakmazdım..
yatarım tabi yaa ama çok ağırsa ayatrsamda hasta olacagım kesın ayrı yatmakta fayda var
Senden gelecek virüse de razıyım. Hasta da olurum da yanından ayrılmam anlamı çıkarır bir kez daha severdim onu :)
Yanlış yapmışsın hadi git eşinin yanına..
ben yatardım ne olacak bir gripten. hem odanı değiştirmekle gripten korunmuş olmuyorsun
sorun olmazdı sanırım :D annem gripken gidip yanına yatıyom mesela :D
ne olacak ya sanki ikinizde hasta olursanız kim bakacak ona? sık bi portakal suyu git öyle de; ya bende hasta olsam kim bakacak sana aşkım ? de.
Evlenirken bir söz verilir bilirmisiniz Hastalıkta ve saglıkta beraber olucagımıza diye biten bu sözü tutmak gerek bence bi sorun olmazzzzz...
ben olsam kırılırım tabiki. olur mu öyle şey, eşim hasta olsa herşeye rağmen öpücük manyağına tutarım "iyileş iyileş" diye
Hani iyi günde kötü günde beraberdiniz çok ayıp etmişssin panpa.
işinizde sizde çok yakışmışsınız. eğer resimdeki sizlerseniz...
Yap yap.. sonra bari yardım edin... Yok öyle 3 kuruşa 5 köfte...
yatarım..söz verdik hastalıkta sağlıkta ..di mi ama :D
Kanser olsa yine koynuna girip yatarım.
+1000
Helal...
başında beklerim uyumam o rahat edene kadar gün agırmaz banaa
Tabikide yatarım sarılırım hatta öperim bulaşıcaksa ondan bulaşsın :)
Eşin iyi yapmış bence
ben kırılırdım çünkü ben eşim canımı verdim grip nedir ki.
O grip olsa ben yanında yatardım ve ben grip olduğum zaman yanımda yatmak istemezse kırılırdım.
Sümkürdüğü peçeteyi bile yerim.
Bu ben değildim :((
Eşim grp olsa degıl ne olursa olsun nerede yatarsa yatsın onunla yatardım eş için can verilir can alınır .
onu seviyosun bi virüs bunu etkilemez. İki gün ayrı yat iyileştir onu sorun yok takma :)
Bana birşey olmaz verem de olsa uyurum alayına isyan
Ne sorular bunlar ölümcül salgın hastalı değil ya .
kırılmıştır dön sırtını eşine bitti işte o odada yatmak istememk offf böyle eş istemem
ilk önce güzel bir yemek sonra güzel bir gece herşeyi yoluna sokar :)
ben olsam yatarım yaa nolcak grip olsam ki onun için hemde...
nerde kaldı iyi günde kötü günde..yazık çok yazıkk...
Ben olsam askim sen salonda yat. Kiyamam, sana bulasmasin derdim.
Ayh ne kırılcam yaa şekerim beraber grip oluruz kikikikiki çok şeker olur yhaa ama kaslı olsun eşim
ulan almam , bana bulaştırır sonra olmaz , yatakları ayırıyoruz :D
Hastalıkta sağlıkta her zaman yanında olurum, nadir bir grip mi ayıracak bizi..
ben aynı yatağı paylaşırım bırak yatağı canım yoluna feda olsun seni seviyorum canım
ben kırılmam.Portakal yer yatarım iki gün manitasız kafa dinlmeiş olurum.
Oksijen maskesini önce kendinize, sonra çocuğunza takınız.
senden, onbir üstteki cevabı bi okusana..
Bilimsel yaklaşılmış, tebrik ettim..
Yatarim tabi niye yatmayayim kiyamam ki ben ona simsiki sarilir öper koklarim bana da gecsin hastaligi hic önemi yok.. sevisirizde..
öleceğimi bilsem yine yatarım..
Vebalı gibi davranmışsın ne yapsın adam
ahaha :) güzel cevap doğru tespit :)
Hastalıkta..Sağlıkta..
söylerim ben hasta olursam sana kim bakıcak kocacım der iyileşince gönlünü alcam derim kırılmaz :)
eğer senin yerinde olsaydım tabi :)
benim gribimi zorla kendine alan bile oldu...
Kendini afettir sen kırdın onu ilk
benden uzak olsun Allaha yakın
:):):)
yoook hayatta yatmazdım..hasta olmaktan NEFRET EDERIM
hahaha 2 defa dislike yapılmıs bana...kızların tepkısınıı cektım galıba..
galiba evet kızların tepkisi
ama ben hasta olmaktan nefret ederım dedım..yoksa ona ole bı bakarım ben..1 hafta yatacaksa 4 gunde ıylesır o derece yanı
kıyamam asla KIYAMAAAAAMMMMM :D