Teşekkür ederim @Nursenakarakılıç
Eşiniz hasta olsa aynı yatakta uyur musunuz?
Teşekkür ederim @Nursenakarakılıç

Bence bu hastalık türüne göre değişir.
#GeceMuhafızı
10 Kasım, 2023 Cuma 19.26
bulaşıcı bi hastalıksa bi süre ondan gerektiği kadar uzak dururdum mesela grip gibi
ama bunun dışındaki hastalıklarda asla ondan uzak durmazdım
Kesinlikle
Şimdi bulaşıcı bir hastalık ise tabiki bunu yapmam ikimizin sağlığı içinde doğru olmaz normal bir hastalık ise seve seve uyurum yanından hiç ayrılmam
Oy çok şeker,🥳🥰
Aynı senin gibi 😊👍🤗
Hayır senin gibi 🥳
Sitenin Munzur kızı 🥰
tamam pikiii sen öyle diyorsan öyle olsun 😊🤗
Pikiiii hoş geldin soruma sevindim 🥳
Hoşbuldummmm
EİG için teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Gitmeye karar verdim ↗ beklerim
Hastalığın türüne göre degisir, cunki birinin sağlıklı kalması lazım ki hasta olana bakabilsin
Kesinlikle katılıyorum
Cevap
10Cevap
Bulaşıcı bir hastalıksa uyumam ama yatağın dışında bir yerde uyurum yine de. İhtiyaç anında yanında olayım diye.
En güzeli
Hastalığa göre değişir. Grip, Covid, veya başka bulaşıcı hastalığı varsa aynı yatakta yatamam.
Haklısın
hayır iyileşsin bir kaç güne onu öpücüklere boğarım
Ne güzel
Senii hastalığında sağlığında
Yanımda görmeliyim
Ne güzel
Tabiki evet, boşuna mı diyoruz iyi günde kötü günde diye
Kesinlikle
Evet uyurum banada geçsin hastalığı hiç önemli değil
Ne güzel düşünce
Rahat etmesi ve benim hastalanmamam için bir kaç gün farklı bir oda da uyurum
Abim 😃
Kardeşim 😃
Çok ayrı yatma sen,😃
Bir günde atlattırırım ben ona hastalığı😄
Abım atom yapar zıpkın gibi olur 😃
Bitki çayından bir atom hazırlarım gözler fal taşı gibi açılır
Sonra 😃
Sonrası yarın🤣🤣
Seni ben bozuyorum var ya 😃😃
😅 yok öyle bir şey ya
😃😃
Tabikide onu kanepede yatırırım pis şey.. niye hasta oluyır
😃😃
O zaman soruyu şu şekilde güncelleyelim; hangi hastalık durumlarında eşinizle aynı yatağı paylaşmak istmezsiniz?
Hastlaığa göre değişir
Katılıyorum
Eyvallah 😀
Korona ise olmaz ilk etapta.
Teşekkür ederim
çok ağırsa uyumam
kendim için değil onun rahat etmesi için
Kesinlikle katılıyorum
Ağzını yüzünü öperim bu aradaaa
😃😃 teşekkür ederim
Sana mı dedik aq
😌😌
Yok yatmam gebersin gitsin
Saçmalama
Öyle ama
İyi günde kötü günde sözü boş mu
Hayır boş değil ama canını yakan bir insan
Anladım ihanet mi
Evet uyurum eğer o kaçmazsa
Hastalığa göre değişir
nolursa olsun uyurum
Anladım
Uyurum
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?