2 ay oldu sanırım öksürüyorum geceleri çok diyor çocuk uyanmasın diye diğer odada yatıyor. Ama ben nedense hiç geceleri öksürdüğünü duymuyorum
yanında uyusam duyarsın işte diyor.. nereye kadar böyle gidecek diyorum? E öksürüğüm geçene kadar
arkadaş bu nasıl bir öksürme 2 ay oldu bakıyorum belki 1000de bir öksürüyor geçmiş işte ama yine de diğer odada yatmaya devam ediyor
- soğutuyor beni kendisinden yatakları ayırarak artık her ne sebepten dolayı ise.. Allah bilir.. buda ilk değil zaten kaç defa diğer odada yattı geceleri çocuk uyanıyor diye işe uykusuz gidiyormuş yok bilmem bu yatak belini ağrıtıyormuş hep bir şeyler var yani sanırım bu 1.5 sene içerisinde yarıdan fazla ayrı yattı adam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kesinlikle normal degil... Kaç yildir evlisiniz? Aklina kotu seyler getirmek istemiyorum ama bir adamin bunu yapmasi iyiye isaret degil. Tartisip kaga etseniz hadi neyse. Oksurdugu icin yataklari ayirmak... Bence biraz uyanik olmalisin.
Uzun zamandır içimde sıkıntı var aklımda hep bir şüphe var ama sorduğum da bunları söylüyor bana sadece
Ne yapabilirim ki?
1 .5 yıldır evliyiz
Durduk yere böyle değil ya illaki bir sorun vardır sana anlatmadığı. Onu yargılamak yerine dinleseydin böyle olmazdı belkide
Soruyorum kendisine zaten söylediği şeyler hep bunlar
seni sanki aldstiyir birsyeden kaciyor
Neyden kaçıyor acaba
Kendi çocuğundan ve karısından mı kaçıyor
bilemedim iste birsyeler var keesn de cok da detaya girrmiyorum buradan
Allah tez zaman da ortaya çıkarır inşallah bir şey varsa eğer bende vakit kaybetmem bununla
ee ne ara çıkıyo üzerine?
Canı istediği zaman geliyor işte ama çok yapmıyoruz zaten hafta da bir belki nadiren daha fazla
Şimdi ise bir haftayı geçti içimden geliyor ama o böyle yaptıkçada ben yaklaşsam ona kendimi enayi gibi hissediyorum
🤷♂️ne anladım ben o işten.. işin zor.
Bizim evlilik bitmiş zaten belli çocuk var diye sürdürüyoruz ikimizde hiç bir heyecanı kalmadı sohbetimiz hiç bir şeyimiz yok beraber gülmüyoruz pek diğer normal çiftler gibi anca tartışırız
çocuk olmasa salla dicem ama... yani durumun zor.. bu şartlarda bunları yaşıyorsan,5 yıl sonra ne olur bi düşün... seni hiç bi konuda ihmal etmemesi lazım.. ortak bişeyiniz yok.. o yüzden hfda bir ya da aralıklı şeediyosunuz.. normal olsanız haftada 4 beş olur... eee aynı evde iki yabancı.. biri olmasın onun hayatında?
Yazıştığı vardır belki bilmiyorum
Ama bir yere de çıktığı yok ev iş iş ev
Keşke az dışarı çıksan
sen genede ilerisi için bir eylem planı yap kendine.. yaşında genç.. böyle yürümez çünkü..
kıymetini, değerini bilmesi lazım. yoksa mutlaka Bi'Bilen çıkar.. anladın?
her türlü doyman lazım.
Bende öyle düşünüyorum. Bir kadını mutlu edebilen çok var.
olmazmı.. keşke şartlar uygun olaydıda göreydin..
her anlamda içine işlerdim.. öyle gerek..
Ne kocalar var yav
Ondan sonrada bana karşı niye duygusuzsun diye kavga çıkarıyor
Bi düşünse belki gelir aklına
Knk yatirt yanina ya da sg de
Kavga esnasında bana çok söyledim bu ne biçim evlilik kocam desen yanımda yatmıyor &&& yine değişiklik yok belli ki ciddiye almıyor
Şeytan diyor hiç sabretme bekleme düzelmesini düzelmez.
Boşanıyorum senden de bitsin
Verme
Yani. Koca gibi davransın oda
Bence başka bisey var
Inşallah çıkar ortaya
Bence tamamen boşanma sebebi
Acaba ten uyumunuzmu yok
Yok zaten
Ama bende yine de yatakları ayırmıyorum bence evlilikte yanlış
Yanlış tabiki. yani o iştemi olmuyor.
Efendim
Yani demek istedigim ilişkiniz var mı. yani iliskiden sonrami ayri yatmak istiyor
Zaten son zamanlarda ilişkiye oturma odasında giriyoruz çocuk yatak odasına uyanmasın diye ama hayır ozamanlar zaten hafta sonu olduğu için genelde yatakta yatar işin tuhaf yanı bu zaten e ozaman da öksürmüyor musun hafta sonları tatile mi çıkıyor?
Cok enteresan. keske gizli olmasaydın ya. bi kac sey sorucaktım.
Sende iceride yat
Yatak rahat
Cinsel hayatiniz bitti mi degisikli oldu mu kocanda
Eskisine göre çok daha az artık
Sevgiliyken bile daha fazla yapardık😅😅
Ciddimisin üzüldümmm
Başkası olsa çoktan aldatmıştı oysa okadar ilgili olan var.. herkeste çok beğenir
Keşke biraz kıymet bilse