Eşiniz bu tür sebeplerden dolayı yatak odanızda yanınızda yatmıyorsa siz ne yapardınız?

2 ay oldu sanırım öksürüyorum geceleri çok diyor çocuk uyanmasın diye diğer odada yatıyor. Ama ben nedense hiç geceleri öksürdüğünü duymuyorum

yanında uyusam duyarsın işte diyor.. nereye kadar böyle gidecek diyorum? E öksürüğüm geçene kadar

arkadaş bu nasıl bir öksürme 2 ay oldu bakıyorum belki 1000de bir öksürüyor geçmiş işte ama yine de diğer odada yatmaya devam ediyor

  • soğutuyor beni kendisinden yatakları ayırarak artık her ne sebepten dolayı ise.. Allah bilir.. buda ilk değil zaten kaç defa diğer odada yattı geceleri çocuk uyanıyor diye işe uykusuz gidiyormuş yok bilmem bu yatak belini ağrıtıyormuş hep bir şeyler var yani sanırım bu 1.5 sene içerisinde yarıdan fazla ayrı yattı adam
Eşiniz bu tür sebeplerden dolayı yatak odanızda yanınızda yatmıyorsa siz ne yapardınız?
Cevapla