Kız arkadaşım ablasıyla birlikte kalıyorlar. Dün yanlarına kuzeni geldi ankaradan. 20 yaşında erkek. daha 2-3 hafta önce gelmişlerdi ailesiyle bu sefer tek gelmiş. 2 kızın arasına b*k mu varda kalmaya geliyor anlamıyorum. Gelme de diyememişler gelmek istedi gelme diyemedik dedi. Takılıyolar falan mesaj atmıyodu , bende kızdım kendi kendime ama bişey demedim. Normalde de çok konuşmaz ama yani 15-20 dakikada bir mesaj atarız birbirimize günlük 100-150 mesaj falan atıyoruzdur. Birden baya istekli konuşmaya başladı dedim heralde tek kaldı canı sıkılıyo, attığım mesaja 4-5 saat sonra cevap verdiğine göre dedim. Normalde bu kadar konuşmaya istekli olmadığını biliyorum sonuçta. Akşam ablası ve kuzeniyle, ablasının sevgilisine mangala gidiceklermiş. Bende sadece '' gidin '' yazdım sert bir şekilde. Niye umursamıyosun, sert davranıyosun falan içinden böyle mi davranmak geliyo dedi. Bende kızmış biri olarak böyle davranmak geliyor dedim. Kavga ettik mesajda yani. Sonra kendimi sakinleştirip aradım. Başladı saymaya bağırıyo çağırıyo. Kıskandığımı anlamadı başka bişeyden dolayı kızdığımı düşünüyo. Saydırdı saydırdı tam ben konuşurken telefonu yüzüme kapattı. Normal zamanda kapatması sorun olmaz ama kavga esnasında kapatıldığında ben sinir oluyorum. Bende başladım mesajda saymaya yetti artık diye. 1-2 saat daha sürdü bu laf dalaşı. İstanbula yanıma gelmesine daha 20 gün var. Tatile ablasının yanına gitti. Kavga bittikten sonra ben ''sensiz yapamam falan, gittiğimden beri kavgalar ediyoruz'' dedi ama konuşmanın sonunda bir kavga daha olursa dayanamam dedi İstanbula gelene kadar ara vermeye kadar getirdi, yanyanayken kavga edilecek şeyler bile olsa kavga etmiyoruz konuşup, çözüyoruz mesajlaşırken öyle olmuyor dedi. Sonradan birbirimize bir şans verelim dedi.. Şu kavgayı etmemiş olsaydık açıkcası peşimde dolandırırdım 20 gün gel, gör ki dilimi tutamadım haksız taraf oldum. Sizce böyle bişeyin arkasından ne yapmalıyım?
Bu arada 3 aydır görüşmüyoruz, özledik falan derken baya gergin oluyoruz.
Bu arada 3 aydır görüşmüyoruz, özledik falan derken baya gergin oluyoruz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar