Sizce tek bir kadını herkesten fazla arzulamak her saniye onu düşünmek aşk mıdır yoksa sapkınlıkmı?

bir kadını diğer tüm kadınlardan çok arzulamak onu hep yanında istemek nedir aşk mıdır , her erkeğin yaptığı öylesine bir şey midir, sapkın bir kişilik belirtisi midir ne düşünüyosunuz merak ediyorum?
Sizce tek bir kadını herkesten fazla arzulamak her saniye onu düşünmek aşk mıdır yoksa sapkınlıkmı?
Cevapla