kimsenin kalbini kırmamaya çalışırım böyle kimseyle dalga geçmem bi yanlışıyla dalga geçmem düzeltirim herkes sırrını bana anlatır bende anlatırım hep bu paylaşılır artık anlatmıyorum o ayrı. kimseye hava atmaya çalışmam hep olduğumdan alçak gönüllü olmuşumdur.
Dışarıdan çok havalı görünüyomuşum , okulun en havalı kızları benim yanıma gelir 2-3 takıldıktan sonra bi daha selam bile vermezdi , ben onlarla iletişime bile geçemiyodum.
En basit örnek ; sevgilimin kız kardeşi saçma sapam bi espri yaptı Kız kardeşi : Ptt yapıyorum dedi , bende anlamadım askerde olan abisine ptt ile esya yollayacaklardı o sandm ;
ben : hmm . dedim
Kız K : ptt ne demek bilyo musun dedi
Ben : posta telefon telgraf dedim
Kız K : aa yok onu dmiyorm pijama terlik televizyn demek istdm dedi güldü bende güldüm. sonra şu mesajı attı
'' ayy ya ne güldüm anlatamam bi kere o posta telefon telgraf değil :D ayy karnıma agrı girdi o posta telgraf teşkilatı :D:D ayyposta telefon telgrafmışş ahh ah :D:D:D dedi , bu tavır nedir şimdi ya ben sesimi çıkarmazdım normalde kırmak istemiyorum çünkü benim söylediğim ilk adı dicektim sonra vazgectim
'' ay sende beni çok güldürdün :D :D yaşın küçük yeniler bilmez onun ilk adı posta telefon telgraf :D yaşına veriyorum normaldir bilmezsin sen telefon bu kadar yaygın değildi yaygınlaşınca adı değişti ama herkes benim dediğimi bilir :D falan dedim üzüldüm sonra. neden insanlar beni suistimal ediyo böyle
ks yöneticisi lütfen başlığımı değiştirme lütfen yani sürekli değiştiriliyo!
Dışarıdan çok havalı görünüyomuşum , okulun en havalı kızları benim yanıma gelir 2-3 takıldıktan sonra bi daha selam bile vermezdi , ben onlarla iletişime bile geçemiyodum.
En basit örnek ; sevgilimin kız kardeşi saçma sapam bi espri yaptı Kız kardeşi : Ptt yapıyorum dedi , bende anlamadım askerde olan abisine ptt ile esya yollayacaklardı o sandm ;
ben : hmm . dedim
Kız K : ptt ne demek bilyo musun dedi
Ben : posta telefon telgraf dedim
Kız K : aa yok onu dmiyorm pijama terlik televizyn demek istdm dedi güldü bende güldüm. sonra şu mesajı attı
'' ayy ya ne güldüm anlatamam bi kere o posta telefon telgraf değil :D ayy karnıma agrı girdi o posta telgraf teşkilatı :D:D ayyposta telefon telgrafmışş ahh ah :D:D:D dedi , bu tavır nedir şimdi ya ben sesimi çıkarmazdım normalde kırmak istemiyorum çünkü benim söylediğim ilk adı dicektim sonra vazgectim
'' ay sende beni çok güldürdün :D :D yaşın küçük yeniler bilmez onun ilk adı posta telefon telgraf :D yaşına veriyorum normaldir bilmezsin sen telefon bu kadar yaygın değildi yaygınlaşınca adı değişti ama herkes benim dediğimi bilir :D falan dedim üzüldüm sonra. neden insanlar beni suistimal ediyo böyle
ks yöneticisi lütfen başlığımı değiştirme lütfen yani sürekli değiştiriliyo!
Güncellemeler
+1 yıl
herkes her konuda ilk iki gün tükürüğümü yalıyo sonra böyle eziyolar ben anlayamıyorum karşılık verince de benden kötüsü yok!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar