Kuzenimle birbirimizi seviyoruz. fakat ailemize nasıl açıklarız?

Merhaba arkadaşlar ben 20 dayımın kızı19 yaşında üni öğrencisiyiz. küçükken pek arkadaşımız yoktu hep birlikte takılırdık. 14-15 yaşında ergenliğe girince falan öpüşmeye başladık. arada yalnız kalınca yiyişiyorduk işte 3-4 sene böyle devam etti. 5-6 ay önce bana aşkını itiraf etti. bende ona kör kütük aşıktım. zaten pek değişen birşey olmadı. cinsel birliktelik yaşadık. şimdi ailelerimiz izin versede vermesede en geç seneye evleneceğiz sadece rızalarını almak istiyoruz. sizce nasıl açıklarız?

ailelerimiz karşı çıktı diyelim ben 330tl kyk bursu, 450tl okuldan başarı bursu olıyorum. oda 330tl kredi alıyor. toplamda 1100 tl falan ediyor. birikmiş 3000tl param var yeter mi ben mezun olana kadar? yalnız bide şu var ortalamam 3.5 altına düşerse 450tl olan burs kesiliyor (kesilmemesi için elimden geleni yapacağım) . 3 senem daha var. okul bitince sorun olmaz top 3'te bir üniversitede okuyorum. okuldayken iş teklifi yapıyorlar. zaten başarılı bir öğrenciyim.

not: LAF SOKMAYA ÇALIŞACAKLAR VEYA BİZİ YADIRGAYACAKLAR YAZMASIN.
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar anneme söyledim üstü kapalı ama çok sert çıktı :(
Kuzenimle birbirimizi seviyoruz. fakat ailemize nasıl açıklarız?
Cevapla