10 küsür yıldır birbirimize aşığız. 4 yıldır gizli gizli beraberiz. birbirimize herşeyden çok aşığız. onun için herşeyi yaparım herşeyimi veririm. onu unut demeyin unutmak yerine kendimi öldürmeyi yeğlerim. birbirimize çok bağlıyız. 3 kere beraber olduk. evlenmek istiyoruz. ama ailelerimiz kesinlikle reddedicek neyapıcağımı biliyorum akıl verin
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen Amca oglunla evlendim ben onu cok seviyorumdum oda beni cok sevdi ailelerimiz onayladi icimiz rahatladi
Cok guzel birsey sevdiginle hayati paylasmak ve hayal etigin seyleri yasamak sevdiginle beraber uyanmak beraber yastiga bas koymak olum nedir kardesim oyle birsey dusunmeyin allah korusun siz giderseniz rabbim afetmem kacirmak da bir sozumdeyil bir nefi ilk bas ailelerden genc birine sizden buyuk dayi Amca teyze Hala birine acilin akli basinda olan birine eminim allah korkusu varsa anicaktir sizi evet sevebilirsin amcakizini dayi kizini ya da oglunu ama bunu asla unutmayin ilk once kan testi yapin ben esimle cok mutluyum ama cocogumuz 6 senedir olmadi cok ciyerlerim yaniyor icim aciyor hergun agliyorum hele aldirdiklarini duyorum oluyorum kahrimdan erkek ler cok guclu ben uzulurkene esim kendini tutuyor ki ikimiz birakirsak kendimizi ozmana kim destek cikcak ben iyikene esim uzuluyor ben destek cikiyorum evlilik cok kutsalsal birsey guzel birsey dusunun ikiseven insan birbirinin kotulugunu isterim istemez birbirine sahip cikin guzelkene sevginiz temiz saklayin ve rabbim sizi bir birine yazmisa olur kardesim sakin olumden basetmeyin sen gidersen canindan vazgecersen sevidgin hayata tek kalir he beraber oluruz diyorsan sevdigin kisiyi hayal etigin kisiyi nasil kara topraklara layik gorursun sakin siz daha ne guzel gunler seyler yasicaksinnn akli basinda olan bir aile dertlerini aciklayin eminim ki anicaklardir sizi ama evlenmeden bir test yapin kan baglina sakat cocouklar olma riski var mı engeli mesela dikatli olun bilgi alin doktorlarlan seviyle kalin salicakla kalin sorunuz olursa donun lutfen ve olumu cikartin aklinizdan ben 24 yasindayim ve yakistiramiyorum size allah aslaaa affet mez asla cennete giremesinizzz heb cehenem karsesim sakin ha mutlugu dusunun arkdasim33 Yorumla
Soran+1 yılçok sağol yazın için Allah senden razı olsun. birbirimize çok bağlıyız eğer bir güç biri ayırırsa nasıl yaşarım inan bilmiyorum. çocuklarımızın sakat çıkacağını sanmıyorum açıkcası. içime öyle doğdu. olsada canı sağolsun. ailede pek akıllı insan yok 1-2 tane var onlarlada konusmayı planlıyoruz ama yakın oldugumuz insanlar değiller. tek istediğim hayatımın kalanını onla geçirip şirin bir aile kurmak. sizde umarım hayatınız boyunca mutlu olursunuz
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılYorumlara şöyle bir göz attim da insanlar yaşamadıkları bilmedikleri seyler hakkında fazla cüretkar yorumlar yapabiliyorlar. Cahilliklerine vermek gerek bir, ikincisi de bazi arkadaslar kuzenlermzle ayni yatakta yattik kuzene nefis uyanmaz bizde yazmslar. Kuzeninle ayni yatakta yatıyor olmanz sizlerin meshebiniz genisligidir. Amca cocuklarina teyze çocuklarına nikah düşüyor. Dinimz , kuran buna izin veriyor ama cok bilmis ukalalar vermiyor hay canına yandigim..
Insan kime ne zaman aşık olacağına kimi sevebilecegne karar veremiyor bunlar plan program isi değil bunu belirtmek isterim.
İlaveten bende 5 yıldır kuzenmle birlikteyim..
Yok rngelli cocugun olur vs.
Eger evliligmde engelli bir çocuğum olacaksa bu Rabbimin imtihanidir , insanlar bos konusmaya bayilirlar. Yil olmus 2014 , cocuk dusunuyorsan doktor kontrolunde olmalsn elbette. O bosa atip tutan arkadaslar çocuğun sağlıklı doğabilir ama Allah oyle bir imtihana tabii tutar ki seni o zaman anlarsn neyin ne olduğunu..
Sana gelince de canm aileden birine açın durumu guzelce izah edin ve kararlı olun mecburen kabul edecekler..
Evlendikten snra 2 ay konusurlar sizin kuzen oldugunuzu sonra unutulur.. seviyorsan kararli ol.
Mutluluklar dilerim.06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEyv ablam. Nasip denen bir şey var. Ve hatrlatmak isterm kinadiginizi yasamadan olmeyeceksnz diyor efendimiz (s. a. v)
- +1 yıl
ustte okursun malin tekine o yorumu yaptim gotu ymedi odu koptu bana beddua ediyorsun dedi mal :) vallah yorumlari okudukca midem bulaniyor.. benim annem babam da teyze cocuklari kardes olamazlar babalar ayri analar ayri nasil olsular ki ! benim bedensel bir sorunum var ve ben isvicrede buyudum benim hastaligimin sebebi de genetik bir sorun degil benim simdi bir de olgum var ve oglumun da hic bir sorunu yok! galiba aciklayici konustum :) herseyi akraba evliligine baglayanlarin basina ! okadar sert konusuyorum!!! azi yuzu yamuk diyenlere ozellikle bir tane yavru kiz da ben okumusum bilmem neyim faln filan otmus bulbul gibi ama beyni calismiyor o ayri mesele :D onla kurtaracak gelecegini :D hayat okumakla olsaydi zaten senden bir halt olurdu burada car car ben okumus bilmem ne olmus ornegim falan demezdi ne alakasi varsa konuyla orayi cozemedim sen cozdun mu yavrum :D?
Cevap sahibi+1 yıl:)) gördüm o yorumu alim olsa ne? Boş konuşuyor. :)
Allah öyle büyük ki, sağlıklı dogan cocuguna karsidan karsiya gecerken araba carpar sakat kalir b yerden düşer felçli kalir Allah korusun.. bunlar hep imtihan fakat bundan b haber olan zihniyet kalkms burada laga luga yapıyor.. ağzı yuzu yamuk diye assagliyolar. O assagladklari gbi b evlatlari olsaydı psikolojileri nasl olurdu acaba. Yine de Allah yasatmasn diyelim. Allah hidayete erdirsin bu zihniyetleri..
Kuran teyzenle evlenemezsin der teyzenn cocugu ile degil, :)
Soran+1 yılçok güzel yazmıssın. benim dünya kadar arkadaşım var anne babası kuzen olan. hepsi en az 3 kardeş ve hiçbir sağlık sorunları yok. ama akrabalıkları olmamasına rağmen engelli çocukları olan insanlarda tanyorum. herşey Allahın elinde vermezse vermiyor. zaten ben mesafeli bir ailede doğdum. kuzenlerim teyzelerim vs bize gelip kendi evleriymiş gibi asla davranmaz, bizde onlarda. misafir olarak gelirler ve saygı çerçevesinde konusulur. kız kuzenlerle aynı yatakta boxerla yatmak nedir yani. birde bana neler diyorlar. okadar genişlemedik. ama anlatamazsın işte.
Aşk İlişkileri konusunda 500 cevap paylaştı. Sonucta nikah dusyor ama sakat cocuk dogabilir boyle bir risk var.
Ikiniz de hayatinizi kutardiysaniz is guc olarak kimseye muhtac egilseniz once ailelerinizin rizasini almaya calisarak olmuyorsa hayatim yukunu ve direncini goze alarak evlenebilirsiniz.
Zor bir surec sizi bekliyor ama oyle kwndinizi oldurmeye gerek yok. Dik durun ama kirilmayin.
Aile destegi iliskilerin baslarinda oldukca onemli evet ama olmadan da hayay yuruyor. Sonra sular duruluyor. Kimisi bariaiyor kimiso gurur yapip gorusmuyor.
Olaylari genis acidan ve uzun vadeli degerlendirin.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim annemle babam kuzen ama bir sorun yok hatta göz testi yaptırdığımız zaman doktor ne kadar uzağı görebildiğime şaşırmıştı :D tabi bu benden kaynaklı akraba evliliğinin faydası değil görme duyum bu kadar iyiyken koku alma duyumuda geliştireyim diyerekten ilkokul 8 de değişik deneylerle biraz geliştirmeye başlamıştım şu an evin herhangi bir yerine birisinin sakladığı mesela sulu yemekteki patatesi kokusu ile bulabiliyorum bir nevi kurt adam oldum sanırım :D
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
39Cevap
+1 yılTEYZE DAYI OĞLUNA NİKAH DÜŞÜYOR, seviyorlarsa kaderlerinde var demekki eleştirmek çok yalnış. Ben kuzenlerime o gözle bakmıyorum fakat amca kızımla amca oğlum evli ikisi maşallah bir kızları birde oğulları var prenses gibi kızı oğluda kıvancın küçük versiyonu sapasağlamlar zeka küpleri valla okula başlamadan yazı öğrendi bazen ben bile şaşırıyorum sorularına. Bence dikkatli olduktan sonra birşey olmuyor. Herşey çok gelişti artık iğneleri filan varmış. seviyorsan evlenin böyle birlikte olmak filan bana göre yalnış. Nefsin içinmi yuva içinmi mücadelesindesin bu işin. Kaç senedir seviyoruz 3 kez birlikte olduk demişsin. seviyorsa alsın işde seni canım ne gerek bunlara.
00 YorumlaTürkiye'de neden bu kadar engelli var biliyor musun? Çünkü akraba evliliğinde dünyada ilk sıralardayız. Ya tamam gönül bu da, akrabalarınıza o gözle bakmayın kardeşiniz onlar sizin kan bağı var aranızda. Yanlış anlama seni rencide etmek için demiyorum. Sadece stajlarımda akraba evliliği yüzünden sakat doğan bir sürü hasta görüyorum. Üzülüyorum yani..
14 Yorumla- +1 yıl
2014 yilinda yasiyoruz dimi? artik herseyi onceden ogreniyor insanlar eger bunu sadece akraba eviligine bagliyorsan yanlis! bak akraba olmayanlar in cocuklari daha anne karninda hasta dediklerine ragmen cocugu aldirmiyorlar bunlari da siz ayni kefeye koyuyorsunuz ! genelde akrabasiyla evlenen kan testleri falan yapiyor hatta cocuk yapmayan bile var herkesi ayni sayma ve eminim akaraba evlilig yuzunden diyorsun ya o stajini yaparkeniyice bir arastir bakayim gercekten sadece akraba evliligi mi?
- +1 yıl
@Ezelezel Ben bir fizyoterapist adayıyım ve etik olarak mesleğimle ilgili fikir sahibi olmadığım hiç bir konuda yorum yapmam. Tabi ki sakat doğumlar sadece akraba evliliği sonucunda oluşmaz hamilelik esnasındaki anomaliler de buna sebep olabilir. Yanlız tıpta sakat doğumların en başta gelen sebeplerinden biri akraba evliliğidir ve bu oran azımsanmayacak kadar büyüktür! Ben eğer bir sağlık personeliysem halkı bilinçlendirmek benim en önemli görevlerimden biridir. Üstelik de ülkem bu konuda 3. dünya ülkeleriyle aynı kategorideyse! Rica ediyorum yeterli bilgi ve donanıma sahip olmadığınız konularda o alanda uzmanlaşan ya da uzmanlaşmış kişilerle tartışmaya girmeyin. Belki de bu iki kuzen evlenecek, engelli bir çocuk sahibi olacak ve o çocuğun tedavisini uygulayan fizyoterapist de ben olacağım.. Ben buna engel olmaya çalışıyorum, bu benim görevim.
- +1 yıl
he tamam anam senin sayende bende ayaktayim ! rahatladin mi? benim annem babam teyze cocuklari genetik olarak hic bir baglanti bulunamadi benim hastaligimla ilgili skolyozu da bilirsiniz fizoterapist hanim o halde asiri kisa boy da yapar onu da bilirsin.. benim şu an bir oglum var ve cok sukur hic bir sorunu yok yani sadede geleyim senin burada takilarak ben burada insanlari bilgilendiriyorum demene acikcasi guluyorum burasi oyle bir ortam degil cunki zamanimi geciriyorum ve bu da gozume takildi desen yeridir!!!
- +1 yıl
@Ezelezel Genetik faktörlerin skolyozu tetiklediği düşünülse de bununla ilgili herhangi bir kanıt bulunamamıştır. Skolyoz genelde kendiliğinden gelişir yani ailenizle ilişki bulunamaması normal. Ayrıca bunun konumuzla alakası da yok. Ben size her akraba evliliğinden mutlaka sakat doğum oluşur demiyorum ama bu riski ciddi derecede artırır diyorum. Tıbben vahim sonuçlara sebep olabileceğini bile bile neredeyse akraba evliliğini savunacak durumdasınız. Sizin ailenizde problem oluşmaması diğer ailelerde oluşmayacağı anlamına da gelmiyor. Ben buraya eğlenmek için giriyorum ama kendi mesleğimle ilgili bir konu görürsem de görevimi yerine getiririm. Hayat boyu fizyoterapiste ihtiyaç duyulan bir hastalığınız var ama fizyoterapiste saygınız yok. Üslup probleminiz var sizinle daha fazla konuşacak bir şeyim yok benim. İyi geceler..
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBen de 20 yıldır kuzenime aşığım. O zamanlar ikimiz de lisedeydik. Şimdi ikimiz de mühendis olduk. Farklı şehirlerde okuduk. O üniversiteyi kazanınca ailesi de onun okudugu şehre taşındı. Aradan geçen zamanda annesi onun beynini yıkadı. Şimdi o beni istemiyor defalarca ugraştım ama benim sevgim artık karşılıksız. Şimdi o beni sevmiyor :(. Sen sen ol sevdiginden hiçbir şekilde vazgeçme. Ölmek varsa birlikte girin o yola ama güzel olanı birlikte yaşamaktır. Ben nerede böyle mutlu bir çift görsem iç çeker imrenerek bakarım. Keşke o da beni sevseydi de aileler karşı çıkıyor olsaydı. Senin durumun benimkinden çok daha iyi. Herşey güzel olur inşallah ikiniz için. Mutluluğu sakın bırakmayın, aşkınızdan vazgeçmeyin.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEksi veren kaşar bende gözün var sanırım. Ben seni skmem kızım benim aşık oldugum biri var.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKuzenim karşımda uyuyor bakıyorum kuzenime imkan yok bir an düşündüm midem bulandı içim almadı çocuğun üstünü örtmeye kalkamadim ulan kardeş o kardeş hadi ufaktin sevdin diyelim niye araya mesafa koymadım bitirmedin bu ilişkiyi? Abin falan yoktur umarım abinede aşık olmayasin. Yazık.
41 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKardeş siki altına yatanlardan birinin canı yanmış anlasilan
+1 yılA q 3 tane kız kuzenım var aynı yataktada yattık yeri geldi boxer la dolandım yanlarında ben böyle muhabbet görmedim abi bilmiyorum yani galiba bana ters
50 Yorumla10 küsür yıldır birbirimize aşığız demişsinde yaş aralığın 18-24 max 24 yasindasin desem minimum 10 yıldır aşıksınız o halde ilkokulda falan aşık oldunuz ne garip.
12 Yorumla
Soran+1 yılçocukluk aşkı diye birşey duymusmuydun.
Korunmadan sevişin, bebek yapın, sonra da biz bu haltı yedik evlenmemiz gerekiyor deyin... * ne mide var sizde be... biz de kuzene nefis uyanmaz millet birbirini düzüyor
31 Yorumla
Soran+1 yılbunları nerenden uydurdun bilmem ama görmezden geliyorum.
+1 yılGidin nikahı kıyın gelin biz evlendik diyin ne diyebilirler ondan sonra olan olmuş zaten Allah ayırmasın :)
10 YorumlaSonra azı yüzü yamuk çocuklar doğuyor. Ask iste gözü kör
73 Yorumla- +1 yıl
Ulan azi burnu yamuk dicene engeli dersen daha ii olurdu suratin yamuluyor evde kalirsin sonra allah bilir biz bilmeyiz ve gibi seyler ilerledi
hic birsey yapamazlar!! Hic olmadi kacin.. Kendinize askiniza güvenin herseyin üstesinden gelirsiniz..
00 Yorumlaakraba evliliği düşünüldüğü kadar riskli değil sadece ihtimal birazcık daha artıyor dik durursanız aileleeiniz kabul etmek zorunda kalacak zaten yapacağınızı yapmışsınız
00 Yorumla
+1 yılYasak aşk her zaman cekicidir. Peki gerçekten hayatında olması gereken kişi o mu?
02 Yorumla
Soran+1 yılevet o. kimseye okadar bağlanmamıstım. ailemı artık takıyorum bile yanımda hayatım boyunca o olsun bana yeter. 10 yıldan fazladır hep onu düşledim düşlerimi yasamak istiyorum :(
- +1 yıl
Aşk in önünde eğilenlerdenim o da sana karşı ayni duygular icindeyse ve gerçekten bir hayat kurabilcegine inaniyosan evlen. Aileler mutlu oldugunuzu gordugunde kiyamazlar affederler evlatsiniz sonuçta. fakat Cocuk konusunu iyice düşünün derim
+1 yılBu yolun spmu ölum ailen reddedıcekse. Paranzo brktırın kacarsonız madem. Ama cocuk yapmayın nolur. Akraba evllıgıyle dunyaya sakat cocuk getrmeyın almayn bu vebali ble ble lades diosunuz
00 YorumlaKuzen dediğin kardeş gibi olmalı. Hata etmişsiniz ama gençsin fikrin çok değişir.
00 Yorumla
+1 yılsonra ağzı yüzü çarpılmış çocuklar çıkınca da hastane köşelerinde ağlayıp zırlıyorsunuz 'noluur yardım et tohtur hanım'
20 YorumlaEvlenin. Kan testi yaptırılıyor zaten. Tıp çok ilerledi
00 YorumlaÇocuk yapmayın da ne yaparsanız yapın. Çocuk olayı akraba evliliklerinde riskli.
00 Yorumla
+1 yılAilenizle konuşun. Hem ayıp değilki. Kuzenle evlenmek.
00 YorumlaGüzel Sevmişindir elbet ama Olucabilcek Riskler Akraba Evliili bir cok konuda Saglık Ve Cocuk icin Hic İyi Etkisi yok Bunlarıda Göze Aldınızmı _?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 479 cevap paylaştı. Bu kadar eminseniz evlenin, gizlice değil ama aileye söyleyin...
00 Yorumla
+1 yılbizim sülaledede var amca oğlu ile hala kızı evlendi bizimde seversen neden olmasın :D
00 Yorumlaailenize bir şekilde kabul ettirmeye bakın madem iş o kadar ileri boyutta yapacak bişe yok mecbur onaylayacaklar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenım annemle babam kuzenmiş 6 kardeşiz kardeşlerimden
biri kör sağ tarafı komple görmüyor sol taraf biraz
diğer kardeşimde böbrek hastası kan işiyor
akraba evliliği sağlıklı değil20 YorumlaVaybe allah daim etsin...
bence kalbinizin sesini dinleyin aşk güzeldir...
EVLENINNNNNNNNN00 YorumlaYa meclise taşısınlar artık şu kuzen muvzusunu ulan işitten çok kuzenlerden çekiyo bu vatan
10 Yorumla
+1 yılbu kadar seviyorsanız aşkınıza sahip çıkın.
bize ters o ayrı ;)00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılAilede kalıtsal hastalık yoksa, aileler niye reddetsin ki.
00 Yorumla
+1 yılailelelerinizle oturup durumu düzgünce anlatın anlayış gösterirler büyük ihtimal ihtimal
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Ben developerim. Catia' da çizerim çocuğunuzu merak etme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı. Ensest! Akraba evliliği. Ulan düşünüyorumda, teyzemin kızıyla sevişiyoruz yüzüne bakamam ben şahsen aq.
00 Yorumlaakraba ile sevgili olunmaz, eş olunur dikkatli olun.
00 Yorumla
+1 yılBol bol vuruşun şaaak şaaak öttürmeli senin şeftaliyi
00 YorumlaSonuna kadar direnin pes etmeyin
00 Yorumlabı ailelerinize söyleyin kabul etmezlerse kaçın
00 YorumlaKardeşim bebeğin sakat dogarsa canın yanar
00 Yorumlakardeş sevgilisini aşk sanmak ne ara normalleşti.
14 Yorumla
Soran+1 yılkardeş sevgisi oldugunu nerden çıkardın? o benim kardeşim değil. hiç olmadı. hep arkadaş konumundaydık. şu an sevgiliyiz. kuzenle kardeş aynı değildir.
Soran+1 yılöyle bir gerçek yok. senin ailende herkes iç içe geçmiş yasıyor diye her aile öyle olacak diye bir kural yok.
- +1 yıl
Genetik olarak bunun açıklaması şudur; Bir insanın birinci derece akrabaları sadece anne ve babasıdır. Kardeşler ikinci derece akrabadır ve bu derece aile dışına çıkıldıkça değişir. Amca-hala üçüncü derece akrabalardır, kuzenler dördüncü derece akrabalardır. Kuzenler bilimsel olarak asla kardeş konumunda değildir. Duygusal olarak kardeş konumunda görülebilir. Hiç akraba olmayan insanlar da birbirini kardeş konumunda görebilir ona kalırsa. Aşk olur ya da olmaz orasını bilmem ama kuzenler kardeşlerden iki kat daha uzak akrabadır insanlara. Genetik olarak bu işin açıklaması böyledir.
Aklıma Aşk-ı memnu geldi :))
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. ensest resmen.
216 Yorumla
Soran+1 yılbu yorumu yazmandaki amaç?
Soran+1 yılsenin ne halt yediğin inan zerre kadar umurumda değil :) senin kimin altına yatıp yatmadıgında. istersen öl cidden umurumda değil. bukadar kendini övmüssün masallah ego tavan. benim hayatım sana neden bukadar battı soraiblirmiyim?
Soran+1 yılevet ne oldugumu gayet iyi biliyorum. cildiyeye okuyorum. geri kafalı ve önyargılı değilim. egoisit olup insanların dusuncelerini umursamadan saçma sapanda konusmuyorum. aşkımın peşinden gidiyorum. sen her akrabanı kardeş görüyorsan ohoo. evet 3 kere beraber olduk. bu beni senin herkesi öyle sandıgın gibi o* yapmaz. hayatıma giren ilk ve tek kişiden senin için utanamam uzgunum. bittiyse bu çocukca kavga gidebilirisin?
- +1 yıl
Arkadaşın dedigi gibi ensest iliskileri kaldirabilecek kulturel yapıya sahip degiliz soruyu soran arkadaş. Cirkefleşmeyi birak
Soran+1 yılinsanları zayıf noktalarından vurup empatiden bir haber yaşayıp birde zafer kazanmıs gibi davranmanıza sadece gülerim. tatmin oldunuz sanırım. dağılabilirsiniz.
Soran+1 yılkendi düşünceniz dısında kimseye saygı duymayıp benden size saygı duymamı bekliyorsunuz. neyse haklısın gibi yapıyımda sevin.
doğulumusunuz ıkınızde
02 Yorumla
Soran+1 yılyok anadolu
+1 yılO senin kardeşin l*n
12 Yorumla- +1 yıl
Çocuğunuz sakat olur, geleceğinizi düşünün %70 ihtimal sakat olacak, etmeyin, hayatınızı karartmayın !
Soran+1 yılcocuğumuzun sakat çıkacağı ne malum. öyle olsa sence cocuk yapacak kadar salakmıyım? git terbiye öğrende öyle konus.
+1 yılyapacağınızı 3 kere yapmışsınız zaten :)
00 Yorumla
+1 yılyasak aşk gibi bişey l*n
00 Yorumla
+1 yılYüzük takın devam edin
02 Yorumla- +1 yıl
Gerçi 10 yılda 3 birliktelik bu ilişki yürümez vazgeçin
Soran+1 yılevlenmediğimiz için birlikte olmadık okadar.
Nerden biliyorsun reddetmez daha sevinirler bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yani seviştiniz mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayırlısı olsun ne diyek
00 YorumlaSikişin bol bol sonrada * olun gidin ^^
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılacık acık konusun olur
00 Yorumla
+1 yılTopunuzun...
22 Yorumla
Soran+1 yıltopumuzun?
- +1 yıl
Gözünü seveyim yapmayın böyle şeyler😅
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaçın
00 Yorumla4 4 4 4 :D :D
00 Yorumla
+1 yılKacin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKuzenini kacir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılahah daha ne ıstıyın
00 Yorumla
Devamını Gör(39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kuzenimle birdibirimizi herşeyden çok seviyoruz. neyapmalıyız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar