Sevgilim bana oc dedi diye ayrıldım şu an ağlıyor sizce ne yapayım :P :P?

sinirlenince bir kendini kaybediyor ark. lar hep dedim bak diline hakim ol diye. Yine kıskançlık krizleri tuttu bu angry bird ün. Eeeehhh yeter yazdım. Sktr odan oc yazdı. Bende aynen şöyle yazdım. "oc olmayan biriyle olman dileğiyle hoşçakal". 8 kere aradı reddettim mesaj attı bir sürü ağlamalı :P sizce ne yapayım burdan çıkan sonuca göre hareket edicem hadi bakalım :D :P
Güncellemeler
+1 yıl
hadi başka yok mu kız ağlıyor hala bir karar alalım hadi..
Sevgilim bana oc dedi diye ayrıldım şu an ağlıyor sizce ne yapayım :P :P?
Cevapla