Sevgilim yok 18 yaşıma geldim çok utangacım :) napmam lazım arkadaşlar evet tipsizim ama yalnızlık da bir yere kadar bana biraz akıl verin napim?

Sevgilim yok 18 yaşıma geldim çok utangacım :) napmam lazım arkadaşlar evet tipsizim ama yalnızlık da bir yere kadar bana biraz akıl verin napim?
Sevgilim yok 18 yaşıma geldim çok utangacım :) napmam lazım arkadaşlar evet tipsizim ama yalnızlık da bir yere kadar bana biraz akıl verin napim?
Cevapla