Arkadaşlar çok yalnızım kurtulamıyorum da uzun süredir?

İyi ki ailem var onlar da olmasa galiba kafayı yerdim. Ama bir şeyler eksik kalıyor politik yapım olmadığından çok arkadaşım da yoktu. Olanlarla da ben görüşmek istemiyorum çünkü hep verici taraf olmak çok sıkıcı. Keşke erkeklerden kaçmasaydım. Kadın olmanın değerini çok yeni anladım maalesef :(

nasıl insan ilişkilerimi düzeltebilirim

Arkadaşlar çok yalnızım kurtulamıyorum da uzun süredir?
Cevapla