İyi ki ailem var onlar da olmasa galiba kafayı yerdim. Ama bir şeyler eksik kalıyor politik yapım olmadığından çok arkadaşım da yoktu. Olanlarla da ben görüşmek istemiyorum çünkü hep verici taraf olmak çok sıkıcı. Keşke erkeklerden kaçmasaydım. Kadın olmanın değerini çok yeni anladım maalesef :(
nasıl insan ilişkilerimi düzeltebilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
senin kadar degilim arkadaslarım evlendı ilce olarak uzagız fırsat bulamıoruz
Senin 10 katının erkek versiyonuyum, bende özellikle kadınlardan kaçıyorum
Sen ben misin takip at bana
Siz neden böylesiniz
Bilmiyorum sence sen neden öylesin
Önemsenmemiş bir çocuk olarak büyüdüğüm için
Takip ay
Neden
Erkeklerden kaçmayarak?
bende kendimi çok yalnız hissediyorum :(
bendee :(
yavaş yavaş yeni insanlarla tanışarak.
Olur zamanla sıkma canını
En son aşkı 21 yaşımda vardı ilkti galiba sondu da bir daha da hayatımda bir şey olmadı 27 oldu yaşım hala çocuk gibiyim
Benimde yaş 29 tek kişi oldu
İçine kapanık ve duygusal birisin sanırım
maalesef
Kendine bu kadar yüklenme
Yüklenmek değil çok sıkılıyorum keşke biri olsa ama yok
Olur yakında belki seni mutlu edecek biri çıkar karşına
O kadar zor bir şey ki bu söylediğin ama umut ettiriyor hayat işte
Hayat süprizlerle doludur.
Uzun zamandır güzel bir sürpriz yok
Zamanı gelmemiştir.
kac yasındasın
27 ama yakında 28 :((
üzülme yaş sadece bir sayı :)
Keşke ama değil :)) kışın çiçek açmadığı gibi her yaşın da mevsimi farklı
:) Hayatın 28 yasına kadar nasıldı peki bahsetmek ister misin
Aşağıda ki '' Koçmax'' adlı yazara itibar etme gercek bir koç değil..
28 demeyeyim Çünkü son 1 yıldır donmuş gibi bir hayatım var 27 deyim hala zaten. Hayatım uzaktan çok iyi konforlu başarılı görünen içindense zorlama oldurulmuş ve kendi içimde kaybolmuş birinin hayatı gibi öyle ki sanki bir anda biri beni bu ana bu zamana bu yaşta koymuş sanki bundan öncesinde bir hayatım yokmuş gibi hissediyorum
Kariyer anlamında basarılısın dısarıya kendini yansıtıyorsun ama iç dünyanda fırtına mı kopuyor
Başarım da eskiye göre düştü ama kendimi tükettiğimin yeni farkına varıyorum kendimi kullanmışım aslında ben. Şimdi de bozulan bir eşya gibi ne yapacağımı bilemiyorum.
Bozulan bir esya yenisiyle değişir ya da tamir edilir öyle değil mi. Sana tamir yolu acık:)
Gelişim olmadan değişim olmaz
Zaten çocukluğumda da böyleydi 2 kez bunalıma girdim şimdi değilim ama yine yakınım sanki ruhumun kıyılarına gidiyorum ara ara uğradığım bir yer gibi. hep böyle olacak olmasını düşününce de keşke hemen ölsem bitse her şey diye düşünüyorum o huzuru düşünüyorum her şey bitmiş ne ben ne başka bir şey yok sadece huzur
hersey bitmedi :)
Bitene kadar mecburuz beklemeye de keşke arada güzel şeyler de olsa ya da düşünmeye fırsat kalmasa yoksa acı çekmeye alışılmıyor
bekleme işte :)
kendinde eksik gördüğün ne varsa yogunlas ve birtakım adımlar at mesela asosyalmisin*
Asosyal değilim istediğim kişiyle konuşurum ama çok rahat olamıyorum sadece. mesafeli ve nezakete uygun davranırım. Hayatta çok şeyi buluyoruz da samimiyeti bulmak çok zor
Yeni insanları tanımaya devam etmelisin :)
Tanışacak yeni insan da yok çevremde
Küçük bir ildemisin
Hayır metropol doğma büyüme hep
ben de