Arkadaşlar yalnızlıktan kafayı yicem ne yapmam herek?

Yaşım 30 hiç cagiracak birileri yok cagirsam da herkes bir meşgul gelmiyor işi var onun dışında hayatım ev is iş ev arasında geçiyor çok bunaldım ne yapabilirim psikologa gidiyorum psikolog bile kötü galiba hiç tatmin olmuyorum ondan bos boş param gidiyor sanki yaşım desen 30 çok sıkıldım bu hayattan iş yerimde de mutsuzum arkadaşlarımı sevmiyorum orada da bir dislanmislik yasiyorhm niye böyle yalnızım ben hep

Arkadaşlar yalnızlıktan kafayı yicem ne yapmam herek?
Cevapla