Arkadaşlar çok yalnızım? ne yapacağım ben?

Kimsem yok. Ailem arkadaşım dostum yok. Sadece erkek arkadaşım var ama o da benden sıkıldı gibi hissediyorum. Sürekli görüşmek sürekli konuşmak istiyorum ama o biraz özlemek istediğini söylüyor. Bu da görüşmeyelim anlamına geliyor biliyorum. Evde tek yaşıyorum iş-ev arasında gidip geliyorum. Çok bunaldım her şeyden sıkıldım yalnızlık gerçekten çok kötü. Nasıl kendime gelebilirim? Herkes sosyalleş diyor ama nasıl sosyalleşebilirim? Psikolojik açıdan hiç iyi değilim.
Arkadaşlar çok yalnızım? ne yapacağım ben?
Cevapla