Seviyorum en ufak şeyini kafama takıyorum o yüzden mutsuzum yardım?

Çok seviyorum daha taze 3 aylık bir ilişki mutlu olduğum zamanlarda oluyo ama takıntılı ve güvensiz bir insanım yarın akşam arkadaşlarıyla dışarı cıkıcak aşkım gidiyim mi diyo git diyorum ama yıpratıyorum onu farkındayım yarın akşam dışarı cıkıcak diye kafamda bin tane şey kuruyorum içim hiç rahat değil böyle oluncada ayrılmak istiyorum bana iyi gelmediğini düşünüyorum ama ayrılıncada onsuz yapamıyorum yine yazan barışmak isteyen ben oluyorum kötü davranmaya çalışıyorum kaçan kovalanır hesabı belki beni kaybetmekten korkar diye kıyamıyorum ben olsam böyle olunca üzülürdüm diyorum bin tane şey yazıp olayı toparlıyorum kafam çok karışık onunla tanıştığımdan beri cok değiştim ailemde farkında mutlu değilim ki küçük sebeplerden dolayı umursanmaması gereken şeyleri takıyorum herşeyi takıntı haline getirdim kafam karışık... AKıl verin lütfen ne yapabilirim?
Seviyorum en ufak şeyini kafama takıyorum o yüzden mutsuzum yardım?
Cevapla