Her şeyi kafama takıyorum en ufacık bir şey olsun acaba ayıp oldumu diye düşünüyorum artık bıktım ne yapmalıyım?

Çevremdeki insanlara karşı iyi olmak istiyorum ve çok takıntılıyım bu takıntılılığım beni bitiyor ne yapmalıyım sizce
Her şeyi kafama takıyorum en ufacık bir şey olsun acaba ayıp oldumu diye düşünüyorum artık bıktım ne yapmalıyım?
Cevapla