Seviyor muyum anlamıyorum içime sinmeyen şeyler var napmalıyım?

Önceden arkadaştık zamanla konuşa konuşa konu flörte kaydı öyle devam etti, beni rahatsız eden hisler oluyodu ama hep, yanii fiziksel olarak beğendiğim biri değildi arkadaşım ama karakterini davranışlarını vs hoşuma gidiyordu normal şekilde. Ama hayal ettiğimde sevgili olmak içime sinmiyordu oraya kadar ilerlesin istemedim. Ama bi şekilde bana iyi hissettirdiği için onunla geçirdiğim vakit bana olan davranışları kibar kibar sevmesi hoşuma gidiyordu masumca sarılmasına yüzümü sevmesine falan karşılık verdim hoşuma giderek. Arada bi elektriklenme oldu ama, bu hoşlantıdan mı kaynaklı yoksa yoksa hormonsal dürtüler mi emin olamadım bir türlü. Normal zamanlarda bi heyecan kalp titremesi yok aslında, yalnızken vs daha bi yoğun duygular gelip gidiyor, ama eksik de hissediyorum. Nedir bu duygu napsam nereye çeksem bilemiyorum...

Seviyor muyum anlamıyorum içime sinmeyen şeyler var napmalıyım?
Cevapla