AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Kabul ederim tabiki esimin istedigi gibi. Oda benim secdigim bir damatlik giymeli tabiki bakalim o kabul edcekmi ;)
evlenme aşamasına kadar gelmişim bütün zorluklar aşılmış bir kol diktiririm gelinliğe nolcak?
Güzel
sadece o değil ki düğün olmayacak
gelinlik giyerim yine de ya :(
Ayrılmam
Oramı buramı gosterme meraklisi degilim.
Peki mevlutlu düğün
Mevlut ne ya kim öldü?
Helvada var mi
Soruyu tam okumazssin
Yoo okudum dugun olur evlenene ölene mevlut
Ayrılmamak konusunda katılıyorum ancak evlilik şekli de tercih meselesi. Mevlüt illa ölen için yapılmaz.
Açık gelinlik sevmem zaten, masumiyeti bozuyor bence. Gelinlik sorun değilde, ikindi namazına müteakip mevlidli düğün nedir ya?😃
:-D öğlen olmuyor hava sicak
Kapalı gelinlikleride yün kumaştan yapmıyorlar ya bişey olmaz :)
Yok misafirler için sıcak :)
Mevlidli düğün olunca misafirler serinliyormuymuş? alakayı bir anlasam😃
Oglum ikindi serin oluyor bahçede felan filan
Ayyys
Oğlum mu? Kızım ben😃 Neyse mevlüt iyidir. Kabul edeni bulursan mutluluklar
BAna niye mutluluklar.
Yürü git :/
Her sorudan kovuluyorum olmaz ki. Az nazik ol😃
Hiç nazik biri degilim^)
ayrılmam ama bır kere evlenıyorum ve ıstedıgım gıbı olmalı. aıle yapısına falan ters oldugu ıcın ıstemıyorsa saygı gosterır vazgecerım. sevdıgımden onemmlı degıl sonucta
mevlıdı falan okumamısım.. ayrılmam ben
Himm
Herkesin bir geleneği vardır. Belki ortam uygun değildir. Bir tane gelinlik için partnerimden vazgeçemem. Bunu yapan kız zaten eşini en ufak şeyde satar.
Soru zaten aldatma. Ama görünen %95 i ayrılıyor
Bu kadar basit bir neden için ayrılacağınız bir ilişkiye hiç başlamayın. İkinize de yazık. Tamam ömründe 1 defa giyiyorsun. Ama alt tarafı bir kıyafet işte, bir defa giyip çıkaracaksın, sevdiğin insanın kalbinden daha değerli olmamalı..
Eğer inancı bu kadar derin biri ile birlikte olmussam kabul ederim. .
Ama sadece o gün için diyorsa boyke birsey Hayır etmem.
eğer ben bir adamla evlenmeye ikna olmuş ve istiyosam hiç sorun olmaz zaten benim hiç düğün gelinlik gibi hayallerm yoktur hiç sıkıntı olmaz:D
straplez gelinligi oldum olasi begenmemisimdir.. ne anlarlar öyle yari ciplakmis gibi.. kayip durur bide asagi..
banane , ben transparan giyineceğim başgan ,,, benim kıyafetlerime, mini eteğime filan karısırsa o ilişki biteeeeer
Babam vermiyor derim kacirsin beni :D bu vesileyle dügünde yapmayiz
Güzel /))
Mevlut okutmanin bir anlami yok olmuyoruz sonucta?
Hem ben bir kere evlenecegim, gelinligimin istedigim bir gelinlik olmasini isterim
Sadece ölülere mi Mevlid okutulur
kabul etmem tek gelinlik değil ki bir ömür sevdiğim şeylerden vazgeçemem heralde
Evleneceğimiz kişiyi seçebildiğimizden dolayı sanmam bu denli düşüncelere sahip biriyle Evleneceğimi
Orta yolunu bulmaya calisirim
Biraz kapali bir gelinlik giyerim ama dugun oyunlu olur sonucta bir kez evlenicem eşimle karşiliklodami oynamayayim :)
Ben oynamalı düğn sevmiyorm ki ama dini bir düğün de istemem
Orta yolu bulmaya çalışırız tabikide. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik bırakır mıyız birbirimizi 😄
Tersini dusunuyorum. Hayalim kapali ama illa straplez giyiceksin diyor.. Hmm. Evet. Ayrilirdim muhtemelen
Yok strapleez gelinlik hayalimde.. aayrılmam. Ben çok açık giyinmiyorum zaten :)
bıktım senden ")
seninkini arama buralarda hep insan var. başka kapıya...
öyle bir kocam zaten olamaz. anlasamam öyle biriyle onu bırak babam vermez :D
Kabul ederim ya niye etmim şatafata gerek yok zaten birbirimizle olalımda varsın düğün olmasın
ayrılmam ama ikna etmeye çalışırım. bir kere evleniyorum en iyisi olsun hayalimdeki gibi olsun istiyorum bunu tatlı bir dille ona açıklardım.
Kabul ederim açık saçık giyinmem ztn mevlitli düğün de kabul ederim sevdiğim adam ne diyorsa o olsun
Helal
Daha güzel bir gelinlik karşılığında vaz gecebilirim (:
Muhtemelen kavga ederiz ve affetmem de. Yolun sonuna gelmişiz çünkü..
Ayrılmam ama kabulde etmem. Ki zaten straplez sevmiyorum ben
o güne kadar kafa yapısını biliyor olmalı. boktan sebeplerle sevgileri tuketmemek lazım..
abı sen nıye soru cesıtlerını degıstrdn ya. kardesını de bana yapıyoduk hanı :D
haha ada da bir ruh hallerini de öğrenmek lazım dimi
Sonuç ; %98 i evde kalmış
pusudayız :D
Evlilik şarkımızda sordum sarı çiçeğe olsun tadından yenmez 😄😄
Hahhahahahha süper ya 😂😂
vlll;)))
Öyle biriyle zaten evlenmem de en fazla şöyle olur ailesi dayatmaya kalkar düğün benim olduğundan kimseyi iplemem peehhh
Evde kaldin
Evliyim kimseyi de hic bişeye karıştırmadım
Hayalimde asla straplez olmadı zaten :) olsa da vazgeçerdim
En iyisi mevlütlü düğün yahu :D
Straplez giymek istemiyorum zaten. Straplez giyeceksin dese ayrilirim ama bak 😄
Yok artık ona ne be daha evlenmeden bile giyime karış dar kafalı der direkt orada bırakırım 😚
Zaten benim evleneceğim hayat arkadaşım o gelinliği giyecek biri olamaz.
Hayalimde straplez gelinlik yok ki =)
Ben kalkıp oynaycagım onu cekiştirmekle mi ugrasayım =)
Ben bir defa evleniyorsam müstakbel eşimde bir defa evleniyo onunda hayali vardır ne olursa olsun konuşup ortak bir karara varırım orta yol bulurum
Kızarım ama evlilik kararı aldığım birini böyle bir nedenden bırakmam. Zaten kendileri de straplez giymeme karışmaz 😊
Cok uzulurdum. Sonucta sevdigim insanla hayatimi birlestirdigim gun istedigim gelinligi giymek isterim. Ama giydirmiyosada giymem.
Kırilirim cokkk
Emrin başin gözüm üstüne..
Ben zaten kuran okunsun istiyorum..
helal
Tsk.
Hahah niye ayriliyim ya gelinligime bagli sevgis vs. 😄
hayırlısı
Ins herkes icin
Sorun sadece gelinlikle alakalı değil ki. Benim için en özel günlerden biri olan düğünümde bile ne giyeceğime karışıyorsa er kişi başka zaman nefes aldırır mı sizce? Onu yapma şunu giyme. Peh peh.
ayrılmazdım. ama kabulde etmezdim kabul edene kadarda evlenmem :)
Kina gecesi calgili olur nasilsa dugun mevlidli olsada olur :D
Ztn ben straplez giymek isterken kendisi mevlidli düğün istiyorsa baya bir farklyz demektr. demektr. bu durumda da ayrlmak en doğru karardr diye düşünüorm. Küçük Şeyler bazen her şeyi gösterebilir insana.
gelinliği nedense o kadar çok önemsemiyorum ve hayallerimi süslemiyor.
farketmez.
bembeyaz gelinlikle gelin olacak bir kızın çok açık giymesi hoş değil.
Bir kızın en önemli hayallerinden biridir gelinliği.. Onu barı hevesle giymesine fırsat verin..
kabul ederdim bir gelinlik için sevdiğini kırmaya değer mi
bir kızın cocukluğundan beri hayalidir gelinlik. bence elinden almamak gerek.
Gelinliği öyle açık giymem zaten ama mevlidli olabilir de olmayabilirde bilemedim.
Ben ikna ederim ya edemezsem de canı sağolsun hiç sorun degil
gelinlik giymeyeceğim sanırım giyersem de straplez olmayacak
Ayrılmam ama öyle bir şey kabul etmem. Mevlit falan istemem. Kurt dökmeli bir düğün istiyorum :D
Hayalimde öyle bir gelinlik yok :) o yüzden sorun olmaz.
Mevlid?
Hayir kir dügünü. Ama üst kisim tül ve dantel ;)
ayrilmam.
bu benim dugunum istedigim gibi olacak der yaptiririm.
Vayyy
8) :D
bunun icin ayrılacak bir kadın varsa gercekten cok yazık olurdu.
%95 i ayrılıyor
sacma
Hayalimde straplez yok ama nedenini sorardım amaaan ben niye evleniyim :D
erkeklere ne oluyormuş!!! Bizde hergün yanımıza GELİN alıp salın salın gezmiyoruz heralde.