İlişkide uyuma konuşalım diyen taraf mısınız yoksa uyuyan taraf mı?

İlişkide uyuma konuşalım diyen taraf mısınız yoksa uyuyan taraf mı? :D
Güncellemeler
+1 yıl
Ben uyuma konusalim diyen tarafim :)
Güncellemeler
+1 yıl
Siz hangi tarafsiniz?
İlişkide uyuma konuşalım diyen taraf mısınız yoksa uyuyan taraf mı?
Cevapla