Hadi uyu geç oldu diyen de.
Sadece biri doyamıyordu,
Diğeri kıyamıyordu.
Herkes kendince sever işte.
Bunu anladığımızda empati yapmış olacağız.

Uyuma konuşalım demek bana 18 yaşına yapılacak bir şey gibi geliyor yetişkin insanların saati geldiğinde uyuması gerektiğini düşünüyorum sonuçta günler çuvala girmedi benim için uyu uykunu al diyen daha kıymetlidir
Haklısın.
Benim için de öyle.
Benim için uyu uykunu al diyen insan daha değerlidir çünkü benim sağlığıma ve dinlenmemi düşünen insan benim için daha değerlidir ne olacak ki Sabah beşe kadar konuşup da uykusuz uykusuz tüm günü geçirince ne faydası olacak. Bir de gece sabaha kadar bir insan ne konuşabilir tam uyku saatinde uyuyalım gündüz konuşalım bence gerek yok
Şimdi söyle ki bazen gerekli gereksiz mantıklı mantıksız bir şey konuşmak istiyor insan , sırf o diye yani başka Birsey değil ondan dolayı sabahlamasını isterim elbet , ama bazen de yorgun olduğunu hissettiğim an ona uyu sen diyip solo şekilde sabahlar bu sırada son 1 ayini Stalk ederim ahahaj
Tam bir aşk adamı :D
Ahsjsj dur o kadar derine gitme
Yat uykunu al demesi.. . Çok da konuşmayalım sıkılırım 🤣 çünkü herkes benim gibi enerjik değil. Erkekler erken yaşlanıyor enerjilerini dinç tutsunlar. Sabah bana çapaklı gözlerle' günaydın 'demesin. 🥴
''Uykulu gözlerle, kalktım rüyamdan'' diye şarkı bile yapmışlar yine de yaranamıyorlar. Tey Allahım :D
Gereksiz romantizm o 😆
Gerekli romantizm nasıl oluyormuş golden hanım :D
Yağmurda yürümek gibi 🤪
O romantizm değil, saflık jsjsjs
Yağmurda yürüyeceğine bir köşeye geç kahve yudumla haha
Bizimki saf temiz romantizm 😎
Hele hele.
Sanki yağmurda dans edelim demiş gibi jsjs
ya da ben oturayım biyerde çay içeyim o yürüsün ben izlerim. 😎
Bir veda ya da ayrılık gibi oldu bu :)
Yooo bana romantik ortam oluşturdu.🤣
Tuhaf :D
Farklı 😎
Her halükarda çok iyi :)
Çünkü içinde yağmur olan her şey güzel 🦋
Çünkü yağmur, huzurun özüdür.
Çünkü damlaya damlaya göl olur
Konuyu dağıtıyorsun jsjs
Sakla sarı samanı seninki benden kara
Ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış
"Uyuma ya konuşalım" diyen enerjik ve heyecanlıdır ama "Uyu uykunu al" diyen ise ilgisini ve şefkatini gösterir. Açıkçası ikinci seçenek, sağlıklı ve düşünceli bir ilişki için daha kıymetli bir tavır gibi. 🥰 Herkes bol muhabbet sever ama dinlenmeyi düşünen biri uzun vadede daha özen gösterir gibi geliyor. 😊 Sana en çok ne iyi hissettiriyorsa onu seç bence! 💫
Cevap
8Cevap
"Uyu, uykunu al" dediğin de seni düşünem bir flört var bea 😄
"Uyuma ya konuşalım!" diyen flört ise ısrarla sesini dıymak istiyor.
Değişik bir bakış açısı tabi.
Uyu diyecek ben uykum yok diye yalan söyleyeceğim ve o da benimle konuşmak için uyu dememi dinlemeyecek 😅
İkisi de öndedir benim için 😂
Nabza göre şerbet :D
Ama ikisi de tatlı bir hareket değil mi? Bence öyle 😂
Biri bencilce, biri sencilce jsjs
"Uyuma ya konuşalım " diyorsa şey demek istiyordur "Seninle sohbet etmek çok güzel hiç seni bırakmak istemiyorum" 😂 bence hoş bir durum ahsjsjs
Heh işte :D
O da nabza göre şerbet durumu :D
Uykun olduğunu bildiği halde uyuma konuşalım diyorsa ve bakış açılarının toplamının uykusuzluğa çarpımıyla meydana gelen kazada
Ya yok işte duruma göre değişiyor o jsjs
Sustum ajsjdj
Uyu uykunu al diyen...😀
Uyuyup uykusunu alması daha önemlidir benim için.
Benim için her zaman uyu diyen öndedir. Ben uykum geldi mi mal gibi kalırım, uyumazsam halsiz olurum gün boyu ve o da bunun farkındadır.. sana kıyamam uyu diyorsa ben orada eriyip giderimmm 🫠❤️
Ben de ya
Yaa ben uyu derim 😂 hadi uyu geç oldu diyorum konuşmak istersem bile
Ben de öyle diyorum
*diyordum. Ama yanlış anlıyorlar
Uykuyu sevenle yürütemiyorum benle birlikte uyumayan iyidir
Önemli olan da o zaten evet haklısın
Al işte böyle diyen tiplere direkt uyucaksin bi şey demeden kafası mafasi şişmesin 😅
Ne demiş kim kime nolmuş aloo
Çekmiyo depeye goş
Tabiki uykunu al diyen daha öndedir bir az resmiyim ya hani pek alışık değilim 😄
Ben de birazcık resmiyim falan
Seçemedim simdi ikisi de cok tatli benim için 😊
Taş olsun bizim olsun jsjs
Uyuma konuşalım diyen.
Ne olmuş ona 🫢
Benim için fark etmez beni gerçekten seven bir sevgilim olsaydı onunla sabahlara kadar konuşurdum bana sadakat ile bağlı şefkat gösteren sevgili ama böyle birini bulmak zor
Yarın tatilse ve gündüz çok yorulmadıysam uyuma konuşalım diyen öndedir. Yorgun bir gün geçirdiysem yat uyu sonra konuşuruz yoruldun diyen düşünceli flört öndedir.
Mantıklı olanı makbuldür.
Ortada devam eden muhabbet varsa konuşulur. Yoksa uyunur. Günler çuvala mı girdi..
Ben her ikisi olabiliyorum. Arada bir uyuma diyen taraf arada bir hayatım uyu uykunu al diyen taraf değişiyor ben de 😀
bence uyu diyen ya telefonu kapatıp 30 bir çekecektir ya da başka biriyle vuruşma peşindedir 😂
Net öyledir. Hadi aşkım sen uyu diyen başkasıyla olacaktır emin olun size olan aşkından size uyu demez hiçbir erkek.. sadece şerefsizliğinden der.
güncellemeni okudum bence bunu anladıktan sonra gtümüzün yanına bi g0t daha açılacak sadece 🥹
Ne bôk yersen ye diyen 3 adım öndedir 😄
En az 15 jsjs
Uyu uyukunu al diyen değer verendir uyuma diyen kendini düşünen yanlız kalmak istemeyendir
Uyu uykunu al diyen 💜
Bnce de
Arkasından konuşmayan iyidir
Aynen öyle
Tabiki de yat uykunu al diyen öndedir benim için.
Benim içinde saat geç olunca sen neden hala uyumadın diyen öndedir
Beni düşünüp uykunu almalısın diyen.
Çok iyi
Uyu uykunu al diyen kişi galiba ya😂
Seni uyutup iş çevirecekse ya :O
Uuuu ürkünçlü :D
Uyu diyen 😅
Salıverin beni uyuycam diye ağlayabilirim de jsjs
Para hariç jsjs
Uyu uykunu al derken içinden bangır bangır 5 dakika daha kal diyen... :))
Zaten canı sıkıldığı için diyordur. Zaman kaybetmek için değmez. İki gün sonra unutulacaksın sonuçta
Uyuma diyen, uykunu al diyen başından salıyodur dkcjjd
O an neye ihtiyacım varsa onu hissedip söyleyen öndedir😒
Uyu uykunu al diyen tabiki de ilgi manyaklarını hayatımıza almıyoruz
Kıyamam hadi yat uyu dinlen deyip, herifini veya hatununu uyuttuktan sonra kriminal saatlerde ne naneler yiyenler var. Hadi uyu diyene inanmayın.
Uyuma ya konuşalım daha çekici jsjkds ben dayanamayıp bayılıyorum zaten :D
Uyu diyen başkasıyla konuşacaktır emin ol.
Değişik bir bakış açısı
Aynen öyle hadi sen uykunu al diyorsa o şerefsiz başka biriyle sanal seks derdindedir
konuşacaktır diyo başka bulamadım
Flört bahsi geçen canlının hepsi fıstırı gondaktıŕ kale alan alsın benim bu konu umrum dışı ahaa😃🤣
Özü önemli..
Uyu uykunu al
Uyu diyen tabi
Ninni söyleyen +3 point
Ninnisiz bile uyur da aç uyuyamaz insan. Kebap ısmarlat kız jsjs
Birisi kendini düşünüyor diğeri seni yani cevap belli aslinda
Benimki ben uyom diyo yatyodu hnzo
Haha olur öyle şeyler :D
Hep yapyodu kiryodu oturup uyuyodu
Uyu diyen bir işlet çeviriyor olabilir mi?
İkisinin de amacı farklı olabilir
Uyuma diyen bence
Uyuma konuşalım diyen
Uyuma diyen uyuma demesin o ney öyle ay yetoo
Bu durumda konuşurken uyuyakalmak en iyisi djdj
Uyuma konuşalım <
uyu uykunu al diyen galiba
uykunu al diyen
Bilemedim
Uykunu al diyen sjsj
uyuma ya konusalim diyen
Uyu diyen
Uyu uykunu al diyen
Uykunu al diyen
uyuyakalinca triplenmeyen
İkincisi
niyeti başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?