SEVGİLİMİN ARKADAŞIYLA TARTISTIM VE ÖZÜR DİLEMEK İSTİYORUM. ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM?

Merhaba arkadaşlar, erkek arkadaşımın evli bir arkadaşı var ancak arkadaş değil tam bir dostluk. 20 yıldır beraberler. Arkadaş biraz esnek, ağzına geleni söyleyebilen biri. Esnek benim nitelemem tabiki sevgilim bunun samimiyet olduğunu söylüyor. Ben ikili ilişkilerde saygıya çok önem veren bir insanım.
Olay ise şu, Cumartesi günleri sevgilimle buluşuyoruz, Perşembe akşamı da ayrılırken işin var mı yarın diye sordum nezaket gereği, o da Ahmetle bir işimiz varmış dedi.( halbuki adam ona işimiz varmış değil, eşimin kursu var takılalım demiş tabi ben bunu sonradan öğreniyorum.) Bende bunun üzerine bir sor bakalım eğer önemli ise işiniz bende memlekete gideyim dayım hasta onu göreyim pazar görüşelim dedim. sonra bana Cuma günü Ahmetle görüştüm bana aitsin der Cumartesi deyince, çıldırdım tabiki. Halbuki önemli bir işleri olduğunu düşünmüştüm.
Sevgilimle bunun üzerine Cuma günü tartıştık bana dedi ki sen gideceğim dedin diye görüşelim dedim. Buradan anlamam gereken nedir? Bu birinci sorum sizlere.
diğer kısım ise şöyle, Cuma günü şiddetli tartıştık bana saygı duymadığını ve dostum dediği insanın eşinin işi olup olmamasına göre onunla görüştüğünü söyledim. Ve cumartesi inat ettim görüştürmedim.
Neyse daha sonra Ahmet buna mesaj yazmış cumartesi günü Allah sana sabır versin çözüm diliyorum diye, bende bunu görünce adama aynen şunları yazdım.
1 ) Benimle ilgili söylemlerine dikkat etmeni tavsiye ediyorum.
2 ) Haddini bil , sen benim hakkımda bunu söyleyebilecek son insan bile değilsin.
verdiği cevap tanışmamış gibi olalım oldu. Bende bunu üzerine isabet olur dedim.
ve bu insanın eşine ben iş bulması için Türkiyenin önde gelen şirketleri için araya girmiştim.
Sevgilim bu durumu düzelt diyor ve onu kaybetmek istemiyorum, bunun için özür dilemeyi göze aldım, sizce bunu nasıl yapmalıyım?
Acil bekliyorum yorumlarınızı sevgili arkadaşlar.
SEVGİLİMİN ARKADAŞIYLA TARTISTIM VE ÖZÜR DİLEMEK İSTİYORUM. ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM?
Cevapla