Herkesin gücü bir bana yetti benimse kimseye iyi değilim biliyorum saçımdan tutun tırnak uçlarıma kadar kırgınım ne zaman döner herşey tersine peki?

hep yaptıkalrımdan sorumlu tutuldum hatalar yaptım dört 2 lik bile değilim belki ya peki bu hale sokanlar hepsi mutlu, benm sebep oldgum kırgınlıklar idamlıktı ipimi çekmeye yetiyordu ya sizlerin... hayatın tek taraflı hesap sormasından yoruldum.
Güncellemeler
+1 yıl
ne güzelde saklıyor herkes gerçek yüzünü çıkarın artık maskelrinizi
Herkesin gücü bir bana yetti benimse kimseye iyi değilim biliyorum saçımdan tutun tırnak uçlarıma kadar kırgınım ne zaman döner herşey tersine peki?
Cevapla