Beni oralara yatırdılar herkese karşı öfke kuruyorum hayata dayanacak gücüm kalmadı?

İki kez psikiyatri servisinde yattım psikiyatri ilacı kullanıyorum ama oralara yatınca ben kendimi unuttum kim oldugumu oralara düşünce ne olduğunu anlayamıyor insan ben ne yapacagım ailemden zaten nefret ediyorum onlar kendilerini düşünüyorlar beni hiçbiri düşünmedi zaten bi meslek sahibi olamadım içim yanıyor alışveriş vermede para üstünü konusunda iyi değilim zaten böyle hayat nasıl gececek bilmiyorum bide görücüler cıkıyor bana kaderim güzel olacagına hiç şeyim yok tek derdim kendi işim olsa uzak sehire tasınsam tek başıma rahat etsem o oralarda yattım sicilime işledi güvenlikçi olmak isterdim oda zor polislik isterdim oda imkansız ne olacak bilmiyorum böyle
Beni oralara yatırdılar herkese karşı öfke kuruyorum hayata dayanacak gücüm kalmadı?
Cevapla