''Bir erkekle mutlu olmak istiyorsan onu anla sevmesen de olur. Bir kadınla mutlu olmak istiyorsan onu sev, anlamasan da olur..'' sizce doğru mdr?

bence de gayet doğru bir tespit nasılsa kadınlar duyduklarına erkekler gördüklerne aşık olurmuş.
''Bir erkekle mutlu olmak istiyorsan onu anla sevmesen de olur. Bir kadınla mutlu olmak istiyorsan onu sev, anlamasan da olur..'' sizce doğru mdr?
Cevapla