Eşimi Aldattım Ne B*k Yiyeceğimi Bilmiyorum Yazım Biraz Uzun Lütfen Okuyun Sonuna Kadar?

Ben Dünde Dahil Eşimi 5-6 Kere Aldattım "Bunu Eşime Söyleyemediğim İçin Bütün Kadınlardan Çok Çok Özür Dilerim :( " Herseferinde Pişman Oluyorum Oturup Bir Köşede Gizlice Ağlıyorum Ama Neden Böyle Oluyor O An Gelince Kendime Hakim Olamıyorum. Bundan 5 yıl Öncesi Olsa Bırakın Böyle Bişey Yapmayı Düşünmekten Bile Korkardım , Sanki Bişey Oldu Son 2,5 Yıldır Acayip Bişeyler Oldu 28 Yaşınşayım 26 yaşına kadar yapmadığım Şeyleri Yapmaya Başladım , Acaba Büyü Müyü Olabilir Mi , Çünki Evlenmeden Önce Yani Eşimle Tanışmadan Önce Bir Kız Vardı Ben Onu Sevmiyordum Ama Ona Açık Açıkta Söylüyordum Sevmediğimi Onunla Evlenemeyeceğimi Kültür Farkı Olduğunu Tüm Bunlara Rağmen O Bir Şekilde Beni Kandırdı Ve Birlikte Olduk Ama Ayrıldık. Beni Çok Sevdiğini Söylüyordu, Aradan 6 Ay Geçmişti Ve Ben Evlenmiştim Beni Yine Aradı Ben Ona Beni Birdaha Aramamasını Evlendiğimi Söyledim , O halde Sendeki Resimlerimi Yırt Dedi, Unutmuştum zaten Bir kitabın Arasından resimleri Çıkartıp Yırttım Telefonu Kapattım O Günden Sonrada Hiç Konuşmadık Kafam Çok Karışık Damarlarımdan Sanki Kan Yerine Asit Dolaşıyor Bütün Hücrelerimi Yakıyor Eve Gittiğimde Eşime Baktığımda Ona Seni Seviyorum Dediğimde Kendimede Bin Lanet Okuyorum Önce Allah'a Sonra Eşime Ve Daha Sonra Aileme Nasıl Hesap Vereceğim Bilmiyorum Tam Dilimin Ucuna Geliyor Gene Söyleyemiyorum Biliyorumki Söylesem Hiçbişey Eskisi Gibi Olmayaacak Ne Yapmalıyım Yardım Edin Lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Bazı Arkadaşlar Yazıyı Yanlış Okudu Sanırım Ben Evlendikten Sonra O Kızla Bir Daha Görüşmedim Başka Bir Kadından Bahsediyorum Şu Anda Ben O Kızın Bişey Yapıp Yapmayacığını Merak Ettiğimi Söyledim Sadece
Eşimi Aldattım Ne B*k Yiyeceğimi Bilmiyorum Yazım Biraz Uzun Lütfen Okuyun Sonuna Kadar?
Cevapla