Ben arıyorum hemen istediğim erkeği banane
Bu tipler erkekleri korur kadinlara düşman olur.
Ama kendisinin başına gelince ooooo.
Derdiniz ne harbiden ya?
Alll bütün erkekler senin olsun gizli hanımefendi :))))
Onunla bilerek evlendim
Sevdiğimden değil boşverin.. önemsiz konu.
Şimdiyse gecelerde akıyor kendisi kadınlarla. Bildiğimi de biliyor. Üzülmüyorum napiyim. Biliyodum sonuçta.
Ben de onu aldatsam kötü kadın sayılır mıyım? İlgisizlikten bıktım.
Cevap
11Cevap
Beklediğin kabahat parasını başka erkeklerle ye işte o kadar boynuza saysin dikkat et hamile kalma uğraşma elin birey ile
Tamam bebiş💅♥️
İlerde tehdit etmemesi için gurup falan öner kızlarla eve gelsin videoya kamera falan yerleştir al öyle basın derde girince şantaj yaparsın bence ya bilmiyorum ogrenirse sıkıntı çıkmasın
Güzel fikir canımm💗 aklımda tutucam.😊
🌼💖💗💞
Sanki benim koca şeytan değil anasını satayım
Sanane ya? Sana mi dert oldu? Allah allaaah. Bu da var ya.. nereye saldiracaginizi şaşırıyosunuz sanirim yalnızlıktan. hadi bas
Neden evlendiğini çok merak ettim istersen özelden yaz. Birde ayrılmıcak mısın hiç? Sevgi olan evlılıkte olsan daha iyi degılm
Para için
Adfgfh evett
Evet kocam zengin 😅 yani durumu iyi.
Benimle evlenmek istedi, bende o zamanlar zor durumdaydım, ailem sıkıntı çıkarıyodu, bıkmıştım. Psikolojik olarak evde iyi hissetmiyodum. Kabul ettim 😊
Biliyodum ne p. ç olduğunu. 😂
E zaten sevgi yok bir şey yok. O da bilecekse aldatma bile olmuyor, kağıt üzerinde evlilik ve ev arkadaşı gibisiniz siz
Evet yaa üff.. bulayım birini gitsin..
Ayynen öyle 😂
Bizimki değişik ya. Aşık olursa kıskanırım ama.. olmaz o. Yok yok banane yaaa laçka olmuş vebim evlilik
Zamanında hoşlandıkkk ev arkadaşımızdan😂 🤣
Kadınlar başka bir kadına duyulan şefkati kıskanıyor erkekler bunu anlayamıyor. Halbuki çok kolay.
Neyse taş kalpli o maşşallah. Sjjdjd
Hahsjdkjdkfkffk
Evet evet bende onu diyorum...
Ya o duygusal biri değil öyle. Kolay kolay aşık olmaz. Onun için dedim. Olsa kıskanırım. Sonuçta aşık olduğun kişiye şehvetin yanında şefkatte hissediyorsun. Sevgi yani bu.
Ama sadece kızlara tıklatıyor anjsjdjjdnd
Bunu kıskanmam.
He aramızda sadakat ve sevgi olsaydı gene kıskanırdım. Ama yok.
Amaaan ne bileyim.
Evet bilmezdim 😊
boş ver eskileri ndkmdm
Amannnn aldatsın ya.
Ya biliyo musun aslında gücüme giderdi ama bilerek evlendim. Şimdi niye onu suçliyim? :))
Beni biliyosun diyo.
İnsan olarak çok seviyorum o ayrı ahshhsbsbbdbd
İyi hadi salladım boşverdim ve bu ana odaklandım şu an...
İyi bir savunma mekanizması gelişmiş. Beni biliyorsun falan diyerek iyi yani. Haklısın bilerek lades demişsin şimdi de yaşayacaksın 😂
İnsan olarak ahahah o da güzel kafa dengisiniz vakit geçirirken eğleniyorsunuz o zaman
boş ver sjnsnsndn
Hepsini ahshjdbd ne dkd
"ne" yazmicaktim
yani o kötü diye seninde kötü olmana gerek yok. boşanmayacaksan elbette seninde tıklanmaya hakkın var
💗💗💗🤍
bılıyo musun ben sana gercekten cok ıyı gelırım, esınle bu durumu hıc konustunuz mu pekı
Konuştuk tabi.
Biliyodun beni diyor.. bende evet evet diyorum..
dertleselım hadı, sana cok ıyı gelcegım hıssedıyorm
Sen bile bile lades demişsin ama senin işini çözeriz
Nasıl
Çok var çarpık ilişki yaşayan evlilerde şimdi yanlış bu boşan ne yapıyorsan yap
Emin ol yapsan oda görmezden gelir umursasa evde oturur
Kıskanıyor be. Ama bişey olmaz tabii.
Ben kendimden utanırım diye düşündüm ama sonradan o yvsgn karşısında niye utanayim ki diyorum
Ya şöyle senin saygın ona karşı değil kendine karşı ve takdir edilesi bir durum o yaptı ben yapayım mantığı acizlik ergen değilz
O yaptığı için değil, ilgisiz kaldım.
Evet haklısın ilgi alaka önemli ama emin ol dışardan gelecek biri mış gibi yapacak belli çıkarlar için umursamaz biriysen yap yoksa tramva olur
Sence umursayan biri miyim?:))))))) ahhahahah
Böyle p. ç biriyle evlenmişim 😂🤣😂😂😂
Valla helal olsun benimki bir kere iltifat ederken yakaladı sadece iltifat bir tokat yedim nasıl uyandım halen anlamiş değilim
Öyle değil aslında benim kafa.
Eğer sadık bir ilişki olsaydı bende kıskanırdım.
Ama aramızda sevgi yok bişey yok. He insan olarak çok seviyorum çok iyiyiz.
Ama ilgi yok.
Birde o şefkat göstermez kızlara , gösterse bile menfaat için yapar.
Kadınlar cinsellik kıskanmaz şefkati kıskanır bunu unutma 😂
Kıskandığında sinirlenme rahatsız etmesin bence bu durumseni niye ediyo
Ya onu bilmiyordum ki bir defa oldı oldu bir daha olmaz çok güzel bir bakış açın var
Teşekkür ederim dostum 🤍
Ne demek ben teşekkür ederim hakkında hayrlısı olsun inşallah en güzeli en iyisi olur
Amin senin de
Aaa sen gibi birine trip atan adam gördüm burada haykırdım bana neymiş 😆
hahahahhaha kızdı 😂😂
Değişikkkk
Ya harbi çok değişik bir millet olmuşuz ben en çok regl sorularına gülüyorum hemcinslerim ne tavsiyeler veriyor adamlar yaşıyor
Ahahhahaha sırf kadınları tavlamak için neler öğreniyolar :))))))
Bu kafayı başka şeye yorsa tıp kazanır net insanlk nefis tabii olur ama aşşağı tarafın beyinin yerini kapsaması çok kötü
Kesinlikle öyle dediğin gibi.
Asalak gibi yaşıyolar ya. Karakteri aile ortamı etkiliyor aslında
Ya evet aile en önemli faktör ama ortam arkadaşlık sosyal medya da büyük etken ama 5 dk için o kadar düşmek acizlik
Tabiiki acizlik. Aha benim koca shjdbjejbdbdbbdjd
Ya doğru ya muhabbet başka yere sarınca seninkini unuttum bir an oda zamanla anlayacaktır özellikle senin değerini ama iş işten geçtikten sonra neye yarar
Değer meğer artık istemiyorum.. karakteri o onun..
Belki ileride boşanırım sıkılırım..
Ya bu şekilde de mutlu isen kime ne kız doğruyu de baklm zengin mi ☺
Evet ajsjjdkdjjdjdjdjdjjd
Gerçi öyle olmasa gece hayatına güç mü yeter biraz kaçır gizli birikitr sonra tekme
Kadın olsam çok vicdansız olurdum 😆
yakalanma, güvenilir kişilerle tek seferlik görüş
Yakalanırsam bişey demez. Sadece aşırı kıskanacak ama pasif agresif tepki verecek biliyorum
Yapacağım, benim de hislerim var.
Aldat ama, kesinlikle iyi korun..
Haklısın
Kendini küçük düşürürsün böyle
O kimki? Bir y... vşagin önünde küçük düşmem bence
Onunla alakası yok direk boşan senin kalten aynı kalsın
İstemiyorum ki. Alıştım
Anlıyorum seni ama doğrusu bu değil sen bilirsin en iyisini
aldatma boşan parasını al
İstemiyorum ki kafa dengim çokkk alıştım
Belli etme ona sen de hayatını yaşa yakalanmadan
Yaş ksç senin
32
Genç erkek seversen buradayım vmmf
Boşan ne duruyorsun
İstemiyorum ki. Kafa dengiyiz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin şu anda yaşadıkların gerçekten insanın içini burkuyor, empatiyle yaklaşmak istedim bana güvenip derdini açtığın için de ayrıca teşekkür ediyorum. Kimsenin ilgisizliği ya da hatası senin değerinden, karakterinden bir şey götürmez; yapacağın seçimlerde de önemli olan senin huzurun ve ne hissettiğin. Mutluluğu başkasında aramak yerine, önce bir kendi iç sesini dinlemeni, neler istediğine odaklanmanı isterim. Aldatmak iyi hissettirmez, sadece geçici bir boşluk. Unutma, yanlış birini sevmek senin hatan değil; artık kendi mutluluğunu düşünme zamanı! 💫💕