AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
yuhh degil 7 77 olsa bile zirt dayak yecegimi bilsem altta kalmam lann yarin bir gun karinada laf atacaklar
Bu soruda internette meşhur oldu sanırım heryerde paylasiliyor keşke biraz hayal gücünü kullanıp soru sallasaydin bari yapıştır kopyala yapacağına ;)
İsterse 100 lişi olsn benim gerçekten sevdgm ya da yanmdaki kıza laf atıcaklar varya dayak yicemi bilsem bile bir kaç kişiyi dövmeden yemzdm alayını kazıga otuttururdm
Bir kız için 7 kişinin arasına girmektense ben ayrılırım la senden bu tavrın yüzünden :D
Teo olsaydı toplar arkadaşlarını kankalar olay var derdi ahaha
Gaz verseydin biraz hastaneye parçalarını taşırdın bu kolu bu sağ bacağı bu dişleri filan diye hahhhhhh
Orda çocuğun ağzını burnunu kırsalar... Benim için kavga etti deyip sevinek misin?
nasıl yani , o yanındayken mi laf attılar bide. ee ne diyonuz L an da mı demedi
Hayır hiçbişey...
bişe diyemem , Allah onları islah etsin. iyi geceler
Hassktir l*n ordan. Adam sinirine bıçağı yese felç kalsa bakıcaksınız sanki, ölse başkasıyla evlenmiyeceksiniz. Önce kendinize bakın, sonra karşı taraftan fedakarlık bekleyin
psikopat_hatun diyorki: delirtmişler benim kankamı burada :D
:D knka senin gib değil ki bu kızlar
Sen bırak en iyisi. Senin aradığın şey doğu anadolunun daglarının yiğidi; boz ayı , o gelir 7 kişinin hakkından sende seversin onu oynayıp para da kazanırsın, daha ne olsun
Ne dediler? Çocuk kavgaya girişse onu düşünüp engel olmaya çalışmaz mıydın dayak yiyeceği belli zaten kaldı ki yanında sen varsın seni de neden tehlikeye atsın
Yani şimdi sende haksız değilsin bir kadın erkeğinin yanında kendini güvende hissederse mutlu olur çocukta HAKLI yedi kişiye ne diyon dersen karaciğerini alırlar valla Karışık bir durum ama ben olsam ne diyon l*n sen der temiz temiz dayağımı yerdim
Şu zihniyet bizim kızlarımızda olduğu sürece ben daha çok yabancı bir eşin hayalini kurarım...
çocuğun ağzını burnunu kırdıklarında mutlu mu olacaksın?
Sen aklını kullanamayan egoist bir varlıksın bunu farkındasın dimi
Adamsın
Battal Gazi mi sandın çocuğu teke tekte bile bir bıçağa silaha bakıyo olay sen olmayı bayılmak sanıyosun heralde
Erkekliğinn 10 da 9 u kaçmaktir en güzelini yapmiş 7 kişiye nasıl dalsın akıllı ol bencil bide evlenecekmiş bak bak
Boylesini gördükçe benim sevgilimi iyiki tanimisim iyiki benim diyorum. Nasil bir zihniyetsizlik bu
Kavga çözümü iyi mi şimdi
Bunun için mi bırakacaksın saçmalık
Emin ol oda erkeklik gururuna yedirememiştir
Senin gibi embesiller var olduğu sürece yoklukla yetinmeye mahkumsunuz...
Yoklukla ne ilgisi var yoklukta felan değilim
Hayır belki içine kapanık biri olabilir o an şaşkın olabili onların seviyesine inmek istememiş olabilir belgi saygılı olduğundandır saçmalama lütfen :)
Dikkat çekilecek kadar giyinmissen laf atarlar :-) guzelsen yine atarlar bence sen hiç sokağa çıkma
Valla birisi benim yanımda ki bayana laf atacak sevgilim olmasın köküne kadar girerim gerekirse döverim de dayağımı da yerim ama o lafın karşılığını her şekilde veririm
Sevgilim olsa da olmasa da gerekeni yaparım
Trollük yaparken rakamları iyi seç. Aklına ilk gelen rakamı koyma.
Adam şalvar gibi alabildiğine geniş 😊
Helal.
Ayrıl ya bugün bunu yapan yarın kim bilir neler yapar ayrıca o eksileyen mavililer niye üstünüze alındınız ;)
Kendileri de o anda kaçarlar çünkü hepsi korkak oldukları için eksiliyolar.
Bu bizim başımıza geldi sevgilim o an bir sey yapmadı beni bir kafeye oturtturdu gitti kendisi dövdü illa önünde dövmesine gerek yok bir erkek bunu kabullenmemeli
Biraz ayıp etmiş ama ikiniz içinde daha iyi bir karar vermiş eğer çok korkak bir şey değilse tabi. korkakliktan dolayı yapmissa ayril yoksa ayrılma
ya çok kötü bir durum erkek sahiplenici olmalı kadın yanındayken dünyada hiçbişeyden korkmamalı ama çocuk sana zarar gelmesinden korkmuşda olabilir ne tarafta oldu bu olay peki
Anasını satıyım sevgilin bordo bereli falan mı? Az empati kur , sür---
Kesinlikle ayrilmalisin ona layik misin bilmiyorum ama 5 kurus etmezsin
YaZık değil mi hastanelik mi olsun çocuk :( onların yaptığı şerefsizlik
Yedi kişi diyosun saçma bir soru değil mi adamin başına bişey gelse daha mi iyi olurdu sonra sanada zarar verebilirlerdi azıcık mantık
Ben şahsen yapı olarak dayak yiyeceğimi bilsemde kafa tutardım ama sen abartıyorsun kavga hayvan isi oğlana 7 kız laf atsa ses cikarabilcen mi?😄
10 kız sevgiline laf atsaydı sen girermiydin peki eğer girerim dersen ayrıl o çocuktan ama laf olsun diye girerim deme sakın
seven adam hastanelik olma pahasına girerdi yenmez bu laflar
Aynen öyle. Hayır madem sevmiyo neden evlenmek istiyo
yani sevmiyo denmez ama adamlık konusunda eksiklikleri olduğu kesin herkes aynı olamaz belki fizik olarak yeterli değildir kendine güvenmiyodur vs.. vs.. neyse velhasıl kelam hoş bir olay olmamış bunu yapan edepsizlerinde umarım aynısı başlarına gelir.
Git bir Shaolin Rahibiyle evlen o zaman 7 kişiyi başka dövebilen bulamazsin
adam gibi adam biri orda çıkıp taksa çocuğa ölse b*k yoluna gitmiş olcak bide 1 e 7 dalsa diyo mk kezbanı :D
Sevgiline acıyorum o cocuktan ayrılda senin gibi birinden kurtulsun hayatını yasasın cocuk sen tam bir malsın
Doğru olanı yapmış olsa da, dayak yemesi bilr gözünde değerini daha da yükseltirdi eminim. Ama iş daha da kötüye gidebilirdi bacım. Takma bunları.
Ben dalardım hiç düşünmeden isterse dayak yiyeyim öyle bir durumda olsam ben erkeğim diye gezmem yani kestirsin atsın
sen o çocuktan ayrıl. çocuk kurtulsun
ağlıycak muhtemelen bide öyle sinirlerimizi bozcak
yok yok ayrıl. Çocuğun can güvenliği senin yanında tehlikede. ağlasada onun iyiliği için ayrıl
kesin batı tarafıdır doguda olsa tekde olsa dalardı adamlar
Evet Aydınlı
tahmin etmiştim ayrıl gitsin bence
erkek diye tek başına 7 kişiye dalarsa zaten maldır hadi elle taciz etseler neyse o kadar kişiye ne yapacak çocuk ayrılda çocuk senden kurtulsun bence yazık çocuğa be
7 kişiye dalıp dayak yese veya arada biri bıçak saplasa ve kim vurduya gitse hoşuna gidicekti yani..
ben olsam kaçardım hatta seni onlara atar vakit kkazanırdım
seven sevdiğinden yardım ister
ama seven sevdiğinin başını belaya sokmaz
Birakirsan haber ver 10 kisiyi opmuslum var ciplak elle :-)
lafı yedirmeyip kavgaya girip bir sürü daayak yese bir dert.. birşey demese bir dert.. :D
Duruma göre değişir. Laf attılardan kastın ne? Ne kadar ileri gittiler ne dediler? Biraz abartıyor da olabilirsin. Adam doğru olanı yapmış atarlansa ne yapacaktı dayak yiyip oturacaktı demi?
Canını çöpte bulmadı ya
Düşündüğün şeye bak mk
Ayrıl çocuktan yazık ona
çocuk terbiyeli ne olursa olsun doğru olanı yapmak lazım oda öyle yaptı serseri tipleri seviyorum diyorsan onlara gidersin
soru kopyala yapıştır olmuş. gereksiz misin kızım sen
gözünün önünde de dayak yemek pek hoş bir şey olmazdı.
Dayak mi yeseydi çocuk. Koruman değil o kavga etmeleri dayak yemesi hoşuna mi gidecektı.
troll soru mu? çünkü böyle bir şeyi düşünmen troll olmaktan daha vahim.
ya sana bişi derdim şimdi..
o orda dalsaydı evlenecek bebe bulamazdın
iron man serisini bitirmiş ve etkisinde kalmıssın sen bence bacım :D
Kendini onun yerine koy 7 kişiyle nasıl başa cikacan
7 kişiyi dövecekmiydi sanki dayak yese sevgilimi dövdüler diye aglardın şimdi dayak yemedi diye üzülüyorsun eksik.
Sen edebinle yolda yürüyüp te laf attılarsa o çocuktan hayır gelmez. Yook başka türlü yürüyorsan (götün, başın oynursa) onun başını yakma. :)
Sanki bu soru tanıdık geldi =)) Bence iyi yapmıs olsemiydi ak :D
Siteye bu soruyu sormak için üye oldum. Benzeri varsa da görmedim yani.
Kardesim dalsaa zararlı çıkıcaktı dalmasada anladın mı senin sevgilin 7 kişiye dalsa hepsini dovebilcekmiydi =))