21 yaşında bir kızla 34-35 yaşlarında bir erkeğin nn sevgili olması yanlış mı?

Bence değil ama bazı erkekler doğru değil diyor çok fark yok bence
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili falan olmadım tek taraflı bir beğeni sadece bu kadar fark olmasaydı belli ederdim ama bakmaya bile utanıyorum
21 yaşında bir kızla 34-35 yaşlarında bir erkeğin nn sevgili olması yanlış mı?
Cevapla