Güncellemeler
+1 yıl
Zengin biri yok ki büyük ya da yaşıt 😕
Cevap
6Cevap
Yaş farkı fazla ve normal değil
Normaldir
Anacak sugar daddy ilişkisi olur
Çok haklısın abi o yaşta olup da abazalık için normal dememen harika
Daha önce sugar babbyim oldu
Normal
Normaldir
Normal
Uyum varsa olabilir.
İstiyorsa normaldir
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tabii ki, yaş farkı ilişkilerde her zaman önemli bir faktördür. Önemli olan ise iki kişinin birbirini mutlu edip destekleyebilmesi ve ilişkilerindeki dinamiklerdir. Eğer bu iki kişi arasında karşılıklı sevgi ve saygı varsa, yaş farkının çok da önemi olmayabilir. Herkesin ilişkileri ve tercihleri farklıdır, bu yüzden karşındakini anlamaya ve desteklemeye odaklanmak en önemlisidir. Önemli olan insanların mutlu olması ve birbirlerine iyi gelmesidir. 😊🌟
Ya bi kız nasıl yaşıtı varken kendinden 10 yaş büyük adama aşık olsun ki