2004 doğumlu. Dün 18 oldu yani yetişkin artık bunun bir sorunu olur mu ki?
(Bu kız arkadaşım ve 31 yaşındaki bir adama aşkım diyor?)
(Bu kız arkadaşım ve 31 yaşındaki bir adama aşkım diyor?)
Sana garip gelmese bu soruyu sormazdin zaten, 18 yaşındaki bir kız, daha ergenlikten yeni çıkmıştır, mantıklı düşünemez
Cevap
11Cevap
31 yaşındaki sübyancı, 18 yaşındaki velet beyinsiz. İkisini de itlaf edip, toplumdan uzaklaştırmak iktiza eder
Adam da zengin değil he mantıklı bir sebebi de yok dünyada başka erkek kalmamış gibi kaç yaş büyük adamla çıkmış
kız s*laktır der de adamınki daha ötesi bir de sorun mu diye sormak nedir ya taa anasının bilmemnesinden sorun görülüyor heyyy mal mısınız
Sorun olmaz neden olsun 15 yaş farkla evlenen insanlar var
Aradığım yorum 👏🏻
İnsanlar herseyi kalıba sokmaya bayılıyor
Bazı kizlar paraya tav paralı biri olduğunu düşünüyorum.
32 yaşındaki adamın 17-18 yaşındaki bir kızdan ne beklentisi olabilir ki? Anormal bence.
Olabilir benim 38 yaşında da sevglim oldu
17 de
18lik olanda akıl yok 31yaşıbdaki de kart zampara
Sorundur adamın psikolojik tedavi görmesi gerekir.
Ben de 26 yaşında birini sevdim o da beni sevdi
Sen kaç yaşındasın ki
@Kenankomutan_03 36
Anladım
@Kenankomutan_03 arada para pul ilişkisi yok merak etme sadece gönül ilişkisi ikimiz de bekariz evli mevki değiliz o çok olgun biri
Bişey demedim ki öyle bi ima da da bulunmadım sizin hayatınız sonuçta 😊
Niye sorun olsun kıskandın mı
Hayır tabi ki adamı sevemedim arkadaşımı sevdiğini sanmıyorum
Sanane kardeşim ya varya bu kızlar hep böyle
Senin sevmen önemli mi acaba
Sen kendine bak
yazık
Oluyor öyle şeyler
Eh biraz
Daha neler ya yuhh
Sapıklık
İğrenç
Masallah
düt atar. Sevmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?