Sevgilimden ayrıldım hiçbirşey hissetmiyorum ne mutlu ne üzgün?

Bana soğuk davranıyordu sürekli sebebide benim ona hiç değer vermememmiş öyle diyor sonunda sıkıldım bundan ve dürüst olarak ona onu hiç sevmediğimi sadece hoşlandığımı söyledim o bana sürekli beni köpek gibi sevdiğini söylerdi herşeyden çok sevdiğini iyi mi ettim kötü mü ettim heryerden engelledi beni benimle bir daha konuşmak istemediğini söyledi ona değer verseydim bunu ona karşı söylemezmişim bunaldım ama artık napayım sevebilirim sandım o beni sevince mutlu olurum sandım tek taraflı yetmiyormuş galiba kötü mü ettim ona bu lafları sarf ederek?
Sevgilimden ayrıldım hiçbirşey hissetmiyorum ne mutlu ne üzgün?
Cevapla