Sevgilim var ama yokmuş gibi hissediyorum neden? lütfen bakîn o kadar mutsuzum ki?

Bu konuları açmama çok kızıyor, beni sevdiğini söylüyor 9 yıldır sigara kullanıyor sigarayı bırakma sebebimsin diyor zaten çok cicim aylarımız 1 ayımızı doldurduk. Ama ben sevgilim varmış gibi hissetmiyorum acaba onu gerçekten sevmiyor muyum diye de düşünüyorum ama onu görmek istediğim yanından gitmek istemediğim zamanlar da oluyor aklıma eskiden sevdiğim çocuk geliyor neden bilmiyorum ben napamlıyım

Sevgilim var ama yokmuş gibi hissediyorum neden? lütfen bakîn o kadar mutsuzum ki?
Cevapla